newman221 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Merkelig at norske PS Store ikke annonserer mer for Grim Fandango. Det slippes imorgen, og jeg gleder meg som bare det. Amerikanske sjappa har det på forhåndsbestilling til $15. Lurer på hva den norske prisen blir Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Noen som vet klokkeslettet for Grim Fandango release? Jeg ville ha forhåndsbestilt det, men det er tilsynelatende bare mulig for amerikanerne. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke sikker, men Resident Evil HD ble tilgjengelig mellom 0500 og 0600 en gang forrige tirsdag. Kan se for meg at Grim Fandango kommer omtrent samtidig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Da spørs det ikke om Grim Fandango vil gis ut på omtrent samme tidspunkt, ja. Og da gidder jeg ikke å sitte oppe å vente på å få starte nedlastingen. 4,5 GB kommer til å ta tid med det trege nettet mitt, så det frustrerende at spillet ikke kan lastes ned på forhånd. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Grim Fandango anbefales. Kjøper det lett til PS4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig. Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers). Lenke til kommentar
solz Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig. Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers). Jeg stusser litt på din holdning, kommer alltid inn i konsoll spesifikke tråder og gnåler om F and P's. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Må da være lov å spørre, Mr. Sutreper. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Gleder meg som faen til Grim Fandango. Ett av få spill jeg har virkelig likt på pc, så det blir deilig å få det på konsoll endelig. Du har ikke prøvd gamepad på PC da? Får samme opplevelse som på konsoll, men spillet kjører bedre (avhengig av maskinvare selvsagt). Bare stusser på den holdningen din til PC-gaming, som at FarCry 3 var bedre på konsoll (selv om jeg slapp frameratedrops og fikk bedre grafikk, men samme spilleopplevelse ellers). Næh...Jeg har konsoll i blodet. PC er et jobb verktøy for meg og konsoll spilling en deilig hobby og jeg ikke gidder å kaste vekk tida mi på pc da. Fortsatt glad i deg da. Endret 26. januar 2015 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jaja, helt greit det. Synes konsoll er digg selv jeg (selvsagt, hvis ikke hadde jeg ikke spilt på konsoll). Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Noen som er keen på å skaffe de to COOP-trofeene i Far Cry 4? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg kan gi deg en hand om du vil? PSN: CutthroatBill 1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg kan gi deg en hand om du vil? PSN: CutthroatBill Åh, det hadde vært supert! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Har ikke spilt det selv, er grim fandango veldig "pixel hunt"-drevet? Altså at man må saumfare hver krik og krok av spillområdene for å finne tingene man trenger for å løse gåtene? I så fall ser jeg for meg at det kan være noe frustrerende å spille på PS4. Touch-paden fungerer greit, men er ikke like presis som en mus. Men Grim Fandango er jo et forholdsvis nytt pek-og-klikk. Forhåpentligvis er ikke dette spillet designet på den måten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Nei, det er ikke det. Ingen mus/pil/cursor/younameit, så man slipper det for det meste. Noen gåter kan være rimelig vanskelige da, mener jeg å huske. Men det kan bare være meg som var totalt idiot. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Blir spennende dette, Grim Fandango altså. Håper Grim Fandango gir meg en like god førstegangsopplevelse som Oddworld ga meg.. Syns det ikke er pre-order-opplegg med automatisk nedlastning på release. EDIT: Sjekket PSN, er ikke release før 28. visstnok. Endret 26. januar 2015 av Arne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg har tidligere kritisert Dual shock 4 for div ting, men en ting skal den ha - den er mye mer solid når det kommer til kvalitet.Jeg har i 2 dager nå prøvd å nærmest knuse den, men den nekter. Isteden fikk jeg et kutt i fingeren av den. DS4 - Meg : 1 - 0 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hmm. Må være at jeg har øvd på å denge løs på den, for jeg har tatt knekken på to stykker nå ved å kaste dem i veggen. Mad skillz me? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Kjøpte Driveclub med den 10% koden , og betalte 188,- kr. Ikke gæli pris det. Har nesten ikke spillt bilspill siden GT2. Ohoi, jeg er flink til og kjøre azz . Her går det unna i svingene. Er driveclub noe å skryte av? Tenkte å skaffe et par off-line co-op spill når jeg har besøk... Borderlands remaken har 4 player splitscreen Er vel ett rent arcadespill. Tenkte og ha noe og spille når jeg har korte pauser før noe annet er i emning. Sånn som f.eks nå. ( venter på fotballkamp) Fikk begynt på touren. Så har såvidt fått testa noen runder. Må først få vent meg til og gire manuelt, da auto er for kvinnfolk. Men det virka veldig artig dette elså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå