Theo343 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Til dere som ikke merker støyen til PS4-en: Prøv å skru av lyden på TV-en/anlegget. Start the Last of Us, Diablo 3, eller Assassins Creed: Black Flag. (De spillene jeg har testet). Spill i fem minutter. Bråker den nå? Hvis svaret fortsatt er nei så må jeg ha vært uheldig igjen ... For å svare på spørsmålene: Den står i en hylle med åpen bakside. Er klar over at det ikke ville være et problem hvis jeg skrudde opp lyden, men har man samboer som sover i naborommet så er ikke det den beste løsningen alltid. (Jeg spiller for det meste på kvelden/natten) Å støvsuge inntaket burde ikke være nødvendig i mitt tilfelle, har jo bare hatt maskinen i én uke. Jeg spilte gjennom hele TLOU:RM, man hører at det er en vifte i maskinen men plagsomt er det ikke. Jeg hører noen stillegående vifter i PCen også som har en jevn lav sus men heller ikke plagsomt. PS3 (siste phat) bråkte vesentlig mer på tunge titler. Fullstendig stillegående konsoll tror jeg er umulig å få til i dagens marked. Endret 23. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Til dere som ikke merker støyen til PS4-en: Prøv å skru av lyden på TV-en/anlegget. Start the Last of Us, Diablo 3, eller Assassins Creed: Black Flag. (De spillene jeg har testet). Spill i fem minutter. Bråker den nå? Hvis svaret fortsatt er nei så må jeg ha vært uheldig igjen ... For å svare på spørsmålene: Den står i en hylle med åpen bakside. Er klar over at det ikke ville være et problem hvis jeg skrudde opp lyden, men har man samboer som sover i naborommet så er ikke det den beste løsningen alltid. (Jeg spiller for det meste på kvelden/natten) Å støvsuge inntaket burde ikke være nødvendig i mitt tilfelle, har jo bare hatt maskinen i én uke. Jeg spilte gjennom hele TLOU:RM, man hører at det er en vifte i maskinen men plagsomt er det ikke. Jeg hører noen stillegående vifter i PCen også som har en jevn lav sus men heller ikke plagsomt. PS3 (siste phat) bråkte vesentlig mer på tunge titler. Fullstendig stillegående konsoll tror jeg er umulig å få til i dagens marked. Wii U er utrolig stillegående, men trist nok så er det en niche konsoll. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Som sagt, xbox one er så å si lydløs. Så det er ikke umulig. Wii U-en min bråker mye mer. Endret 23. januar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Virker som det varierer kraftig over hvilken konsoll som bråker mest, men utifra det jeg har lest ligger Ps4 på topp hos bråkeligaen. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 De som har en PS4 som bråker må enten ha det ganske varmt hos seg selv eller er veldig uheldige med maskinen. Jeg har hatt min siden release og under TV benken. Og den har aldri bråket. Ikke som jeg husker ihvertfall. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Dette er ikke måten å reklamere på Gamezone når nettsiden deres viser noe helt annet. Fyfy... http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Racing/DriveClub-PS4-119952-p0000048530 Edit "Salgmail" motttatt idag. Endret 23. januar 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg fikk rett pris på den linken der. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Spørs vel om de bare var litt kjappe å sende ut mailen gamezone er vertfall en kjempe butikk jeg bare har gode erfaringer med. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 De har nettopp oppdatert prisen i så fall. Det var feil for ca 10 min siden. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Min Xbox One og Wii U er heilt stillestående, PS4 min bråker vesentlig mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 PS4 er nok den konsollen jeg har som høres best. Sony har vel etterhvert oppdatert softwaren som gjør at viftene jobber noen hakk mer enn de gjorde i utgangspunktet? Mener det ble nevnt her inne også etter en viss opptatering. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 PS4 er nok den konsollen jeg har som høres best. Sony har vel etterhvert oppdatert softwaren som gjør at viftene jobber noen hakk mer enn de gjorde i utgangspunktet? Mener det ble nevnt her inne også etter en viss opptatering. Det stemmer att viftehastigheten ble oppjustert noen hakk etter en av oppdateringene, men jeg merker selv lite til støy fra ps4 da jeg alltid spiller enten med headsett eller lyd fra forsterkeren Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Må nok si det at jeg merker markant bedre når Wii Uen går enn når PS4en går. Wii U har et mer høyfrekvent viftestøy som slik jeg bor nå med kjøleskap og PC stående i samme rom skiller seg mye mer ut. Xbox One'en og PS4en hører jeg ikke i praktisk at er på når jeg sitter i sofaen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ja støy fra konsollen er egentig ikke ett problem for meg nå. Etter at jeg flyttet inn i hus og fikk satt på konsollene i en krok for seg selv på loftet bruker jeg kun headsett under spilling Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ser det er digitaltilbud i PSN nå. Noen som har prøvd Tales from the borderlands eller Game of thrones av Telltale? Lurer veldig på å kjøpe meg season pass..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Game of Thrones var veldig bra, har ikke testet Borderlands. Men er nok en fordel å ha ihvertfall sett TV-serien for GoT, for å få mest ut av det Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Da dropper jeg GoT, har enda ikke fått meg til å se det der... Får gjerne gi Borderlands et forsøk! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Må si jeg liker at Sony endelig har begynt å ha hyppige, og gode salg på sin digitale butikk. Ser titt og ofte at de har tilbud på det ene og det andre, og det er faktisk snakk om ordentlig gode tilbud også. Kjøpte f.eks Olliolli i går til 26 kroner Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ja det har skjedd en del på den fronten der når sant skal sies. Passer fint i disse grusomme kronekurs tidene 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) De som har en PS4 som bråker må enten ha det ganske varmt hos seg selv eller er veldig uheldige med maskinen. Jeg har hatt min siden release og under TV benken. Og den har aldri bråket. Ikke som jeg husker ihvertfall. Som sagt, det er såvidt jeg hører en lav suselyd på de tyngste titlene innimellom. Min PS4 står oppå pulten kun 30cm unna meg dermed hører jeg såvidt denne lave suselyden. Borte i en TV benk hadde jeg ikke hørt den. Endret 23. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå