Dore123m Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Street Fighter 4 online, motspilleren hadde noe sinnssyk til lag, kastet spaken i veggen slik at den rikosjetterte gjennom rommet og forbi. Det er den episoden jeg husker mest. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Flere som opplever at det lugger i gta når man kjører gjennom byen i høy hastighet? Jeg får heavy fps drops Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Flere som opplever at det lugger i gta når man kjører gjennom byen i høy hastighet? Jeg får heavy fps drops Det er resultatet av en maskin til 3500kr Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja er kanskje det hehe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hehe. Men fra spøk til revolver. Det er for mye ting som er i byen og når en da kommer i stor fart så blir det litt for mye dessverre. Det er ikke noe galt med maskinen din for å si det slik. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ja. Hadde bare håpet de optimalisere bedre. Ville glatt tatt dårligere grafikk mot bedre flyt. Koser meg uansett og lugger mindre ut på bygda hehe Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Prøv en full lobby på online med et par som kjører rundt i tanks å drar alt politiet i byen etter seg, da snakker en fps drop. Utrolig artig spill men synst absolutt rockstar kunne droppet noen gress strå for å få flyten bedre, for den er langt fra god nok etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Alt for synlig i byen at den sliter. Kjører nå på landet og ble vesentlig bedre og letterep styre bilen hehe. Men du verden hvor gøy det er å spille Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Eneste kontrolleren jeg har hatt som ble ødelagt, er en DS2 som jeg knuste ved å bruke den som slegge mot et betonggulv i sinne. Funka fortsatt, var bare veldig ubehagelig å holde. Bruk har absolutt mye og si. Men jeg har jevnt og trutt siden lansering vekslet på 2 kontrollere, og ikke har jeg kastet de fra meg i sinne (forbannet blir jeg, men da er det bedre og skrike inn i en pute) Og når jeg ser hvor mye enkelte her inne spiller og som likevel ikke opplever problemer med verken gummi, knirk eller utfall av triggere er det vel rett og slett flaks/uflaks og ujevn kvalitet det må rundes ned til. Men det HAR vært mye tjall rundt DS4 føler jeg. I større grad enn f.eks One kontrollen bare for å ta en fra samme generasjon (som jeg syns er en ergonomisk dårligere kontroll enn DS4 og 360. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bruk har absolutt mye og si. Men jeg har jevnt og trutt siden lansering vekslet på 2 kontrollere, og ikke har jeg kastet de fra meg i sinne (forbannet blir jeg, men da er det bedre og skrike inn i en pute) Og når jeg ser hvor mye enkelte her inne spiller og som likevel ikke opplever problemer med verken gummi, knirk eller utfall av triggere er det vel rett og slett flaks/uflaks og ujevn kvalitet det må rundes ned til. Men det HAR vært mye tjall rundt DS4 føler jeg. I større grad enn f.eks One kontrollen bare for å ta en fra samme generasjon (som jeg syns er en ergonomisk dårligere kontroll enn DS4 og 360. Jeg vil heller påstå at det er litt kvalitetsforskjell på mange av "batchene" med DS4 som blir sluppet , det er trolig flere fabrikanter som står bak og da vil jeg anta at kvaliteten vil variere fra fabrikk til fabrikk. Jeg antar at man har laget omtrent 2 til 4 kontrollere per solgte PS4 , det vil med andre ord si at man er trolig oppe i 20 til 40 millioner enheter minst... Nå har jeg ikke PS4 men kjenner noen få som har kjøpt den (de fleste jeg kjenner sverger til Xbox One) og så-langt kan jeg ikke huske at noen har sagt at de har fått problemer med DS4'en. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 This good ya. Time to dust of the dust of the machine. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Blir vel kjøpt hvis jeg har en DS4 som virker da . Liker det jeg ser av skytinga, minner om Gears of War, og det er jo ikke feil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Nok av spill på PS4 nå og mer kommer det. 3 eksklusiver blir skaffet til slutten av mars. Da er Guilty Gear Xrd Sign, The Order 1886 og BloodBorne i samlingen. Har Guilty Gear nå. Bruk har absolutt mye og si. Men jeg har jevnt og trutt siden lansering vekslet på 2 kontrollere, og ikke har jeg kastet de fra meg i sinne (forbannet blir jeg, men da er det bedre og skrike inn i en pute) Og når jeg ser hvor mye enkelte her inne spiller og som likevel ikke opplever problemer med verken gummi, knirk eller utfall av triggere er det vel rett og slett flaks/uflaks og ujevn kvalitet det må rundes ned til.Men det HAR vært mye tjall rundt DS4 føler jeg. I større grad enn f.eks One kontrollen bare for å ta en fra samme generasjon (som jeg syns er en ergonomisk dårligere kontroll enn DS4 og 360. Jeg antar at man har laget omtrent 2 til 4 kontrollere per solgte PS4 , det vil med andre ord si at man er trolig oppe i 20 til 40 millioner enheter minst... Dermed blir et antall prosent med feil og skavanker. Slik er det med alt i dag. Er problemer med mine 2 kontrollere til X1, den ene har blitt produsert feil så gjør at kontrolleren er noe skjev, dermed en kant stikker ut og den andre knirker for ingenting. Bruker den som knirker fordi den er bedre en min andre kontroller. Endret 21. januar 2015 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dying Light ser ihvertfall ut til å bli et bra spill. Er co op i Dying Light som i f.eks Borderlands, venner kan joine mens jeg spiller sp, eller er det en egen modus? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dying Light ser ihvertfall ut til å bli et bra spill. Er co op i Dying Light som i f.eks Borderlands, venner kan joine mens jeg spiller sp, eller er det en egen modus? du må bare fullføre første oppdrag solo, resten kan spilles sammen med opptil 3 andre Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dying Light ser ihvertfall ut til å bli et bra spill. Er co op i Dying Light som i f.eks Borderlands, venner kan joine mens jeg spiller sp, eller er det en egen modus? du må bare fullføre første oppdrag solo, resten kan spilles sammen med opptil 3 andre Ah perfekt, akkurat hva jeg liker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dying light hadde vært konge hadde det ikke vært for at jeg er så lei, fps type "løp, drep, snik, skru på brytere" type spill. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 This good ya. Time to dust of the dust of the machine. Alltid hatt sansen for historie drevne spill, så dette ser ut til å passe meg perfekt. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor får jeg trophies i outlast på ps4 når jeg spiller the walking dead season 2??;S Dette må da vere en slags bug, kjøpte walking dead og outlast på januar salget. Har ikke fått testa outlast engang enda. Men alikevel så er d outlast som viser på trophies å ikkje walking dead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå