Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jepp! Samtlige andre enheter fungerer jo upåklagelig bortsett fra PS4 selvfølgelig Men har egentlig ikke fått testet skikkelig online gameplay enda da. Skal på sikt legge inn fiber til huset også, og får da kanskje plassert bort boksene ett bedre sted mtp. Loftstuen. Endret 17. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hva med slik nettverk gjennom strømstikkontakten da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har vært oppe til vurdering, men da vil jo disse veggvortene befinne seg på ulike kurser og da lukter jeg tull allerede der ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har vært oppe til vurdering, men da vil jo disse veggvortene befinne seg på ulike kurser og da lukter jeg tull allerede der ? Funket flott her! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Tutorial video til Bloodborne. Endret 18. januar 2015 av LarZen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fysisk utgave av Dying Light blir litt utsatt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Fett! Gleder meg stort til spillet kommer ut. Så ikke så seigt ut som jeg fryktet. Med seigt mener jeg trege angrep Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Har vært oppe til vurdering, men da vil jo disse veggvortene befinne seg på ulike kurser og da lukter jeg tull allerede der ? Funket flott her! Link til slik du bruker ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Har vært oppe til vurdering, men da vil jo disse veggvortene befinne seg på ulike kurser og da lukter jeg tull allerede der ? Funket flott her! Link til slik du bruker ? http://www.netonnet.no/art/data/nettverk/powerline-homeplug/startpakke/tp-link-tl-pa411kit/178826.4084/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Se der ja, kostet ikke skjorta heller Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Se der ja, kostet ikke skjorta heller Hold oss oppdatert da :-) skal flytte til et nyt, ganske stort hus om litt. Så er ute etter evt. løsninger :-) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Piper om keg gir det ett forsøk Lastet ned Resident Evil Remaster i sted...og jeg vil tørre å påstå det fikk greit unna til tross for det speedtesten på konsollen tilsa Disse er jo som det står, kun en pekepinn også da. Skal sette meg ned med litt BF i dag og teste online. Er ikke sikkert jeg trenger å kjøpe mer faenskap her om det fungerer like godt som før. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Piper om keg gir det ett forsøk Lastet ned Resident Evil Remaster i sted...og jeg vil tørre å påstå det fikk greit unna til tross for det speedtesten på konsollen tilsa Disse er jo som det står, kun en pekepinn også da. Skal sette meg ned med litt BF i dag og teste online. Er ikke sikkert jeg trenger å kjøpe mer faenskap her om det fungerer like godt som før. Den speedtesten er litt merkelig. Flytta kabelen over til pc og testet der. Fikk samme resultat som via ac trådløst tilkoblingen som syncer på over 890mbits Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Regner med det er sånn med de fleste ting Det går jo vertfall rundt for både Sony og Microsoft Gjør det? Sony gikk med et underskudd på flere milliarder i fjor. http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a532419/ps4-console-costs-usd381-to-build.html#~p1sdxNjfIcPC5E Additionally, the PS4's DualShock 4 controller - which is priced at $59.99 (£37) - reportedly costs $18 (£11) to produce.[/size] Så rundt 140kr, og de blir solgt for 400 her i norge, så de tjener nok litt på kontrollene ja Hvis de skal se på hvor mye de tjener per konsoll er det mer hensiktsmessig å se på selvkost. Det er jo ekstremt mange andre kostnader som virker inn på dette så det vil være ut av kontekst å bare se på produksjonskostnad. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Viss jeg lager meg en US konto som jeg kjøper spill på og spiller på min norske konto, er det stor fare for å bli bannet da? Når jeg har kjøpt spillet på en US konto, eier jeg da spillet også på min norske konto, eller er de låst til US kontoen? Er vel kanskje sansynlig at Sony kommer med en fiks på dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det er US kontoen som "eier" spillet, men det skal ikke være noe problem. Nå er dollaren så dårlig at jeg tviler på at du tjener noe på det. Når jeg kjøpte spill i høst betalte jeg 370 kroner, nå er 60 dollar 460 kroner. Så spørsmålet er: Er det så mye å spare at det er av verdi? Elkjøp/Lefdal/Coop/Expert har ofte tilbud på release hvor de selger spillet til 400-450 kr på release. Da får du også fysisk disk slik at du kan bytte inn om du skulle angre. Endret 18. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Regner med det er sånn med de fleste ting Det går jo vertfall rundt for både Sony og Microsoft Gjør det? Sony gikk med et underskudd på flere milliarder i fjor. Sony som selskap gikk i underskudd. Men spilldelen er veldig profitabel såvidt jeg har forstått. Eneste som holder de oppe sannsynligvis, kanskje de bryter det av og lager et eget selskap av Playstation en gang. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Vet det sikkert er nevnt tidligere i tråden, men spør likevel nå. Jeg er der hvor jeg skal fornye mitt PlayStation Pluss-abonnement og lurer på om jeg skal ha PS+ på min norske eller amerikanske bruker. Hva har dere valgt og hva anbefaler "du"? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Regner med det er sånn med de fleste ting Det går jo vertfall rundt for både Sony og Microsoft Gjør det? Sony gikk med et underskudd på flere milliarder i fjor. Sony som selskap gikk i underskudd. Men spilldelen er veldig profitabel såvidt jeg har forstått. Eneste som holder de oppe sannsynligvis, kanskje de bryter det av og lager et eget selskap av Playstation en gang. Spilldivisjonen til Sony gikk med 8.1 milliarder yen i minus i 2014-regnskapsåret. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Javell, så svikta omsider ene DS4`en min også. Midt i en kamp i BF gav høyre avtrekker etter og døde helt. Så ingen fungerende vandring på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå