Tunky Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det har den. Sony uttalte vel at de fikk en marginal profitt fra dag 1 dersom folk kjøpte konsoll, ett spill og PS+-abonnement. PlayStation 3 hadde vel et tap på et par hundre dollar per konsoll den første tida. Har lest at DS4 koster $18 å produsere, så der tjener de fett. Om det stemmer er jo selvfølgelig en annen ting. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Vel, greit at noen tjener på raseriet mitt da... Ble en ny rød kontroller denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a532419/ps4-console-costs-usd381-to-build.html#~p1sdxNjfIcPC5E Additionally, the PS4's DualShock 4 controller - which is priced at $59.99 (£37) - reportedly costs $18 (£11) to produce. Så rundt 140kr, og de blir solgt for 400 her i norge, så de tjener nok litt på kontrollene ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Antagelig er nok prisen for DS4 også høyere. Det ser ut til at dette er rene produksjonskostnader. I tillegg har man utviklingskostnader (som sakte men sikkert går i 0 riktignok), markedsføring, frakt rundt omkring i hele verden, mellomledd som skal ha sin del av kaka osv osv. Siste ledd i kjeden (butikken du kjøper av) tjener langt fra 3-400 kroner per kontroll.. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Regner med det er sånn med de fleste ting Det går jo vertfall rundt for både Sony og Microsoft Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja, det er klart. De hadde jo ikke fortsatt å lage nye konsoller om de tapte penger på det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Fikk PS4 i posten i dag, men Playstation Store fungerer ikke for meg. Noe feil for tiden? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Fikk PS4 i posten i dag, men Playstation Store fungerer ikke for meg. Noe feil for tiden? De har vedlikehold, mener at jeg leste det en plass. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Arrghhh, så typisk min flaks. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) prøvd ctrl alt delete? Endret 15. januar 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Var vedlikehold ja. Skulle være ferdig Kl. 02. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 får ikke til å logge på med usa kontoen på ps3en min, den virker kun på ps4n? noen som vet hva som kan bere problemet? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Hvor mange playstation stores finnes? EU, US og JPN? Er det forskjell på hva som er tilgjengelig på disse? Kan man bruke spendon visa for evt å overføre penger til en utenlands PSN-konto eller bør man kjøpe credits av et eller annet slag på ebay? Er jo ikke all verden med demoer på EU-psn-store. Nå er det vel ikke all verden med spill ute heller... Synd de ikke har 1 times gratis trial på ALLE spill som er til salgs. Er/var det ikke slik på Xbox360? Greit å kunne testet ut spill man er i tvil om. Er f.eks en MEGET ivrig BF4 spiller, men er veldig i tvil om Call Of Duty serien er noe for meg. Hata den på ps3 da story mode var FRYKTELIG lineært. Usikker dog på om multiplayer kanskje er bedre. Fikk litt "klaus" av det spillet på Ps3 da man MÅTTE følge oppsatte faste (teite) ruter for å ta ut ting i singleplayer. Var null rom for å gjøre ting etter egen fantasi. I BF4 er det rom for å sose litt rundt noe jeg liker. I COD tror jeg det er ganske mye mer klaustrofobisk og hekstisk Endret 17. januar 2015 av Mazeking Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Hvor mange playstation stores finnes? EU, US og JPN? Er det forskjell på hva som er tilgjengelig på disse? Kan man bruke spendon visa for evt å overføre penger til en utenlands PSN-konto eller bør man kjøpe credits av et eller annet slag på ebay? Er jo ikke all verden med demoer på EU-psn-store. Nå er det vel ikke all verden med spill ute heller... Synd de ikke har 1 times gratis trial på ALLE spill som er til salgs. Er/var det ikke slik på Xbox360? Greit å kunne testet ut spill man er i tvil om. Er f.eks en MEGET ivrig BF4 spiller, men er veldig i tvil om Call Of Duty serien er noe for meg. Hata den på ps3 da story mode var FRYKTELIG lineært. Usikker dog på om multiplayer kanskje er bedre. Fikk litt "klaus" av det spillet på Ps3 da man MÅTTE følge oppsatte faste (teite) ruter for å ta ut ting i singleplayer. Var null rom for å gjøre ting etter egen fantasi. I BF4 er det rom for å sose litt rundt noe jeg liker. I COD tror jeg det er ganske mye mer klaustrofobisk og hekstisk anngående psstore så ser det ut som de fleste land har sin egen lille butikk: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/ Vet att US psn har flere demoer enn vi har, og Japan har somregel en del spill som aldri kommer til hverken Usa eller andre steder i verden Og lurer du på cod så annbefaler jeg å ta en runde på youtube så finner du nokk det meste anngående spillet, både mp og sp videoer ligger der.... Endret 17. januar 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Gikk som jeg trodde med PS4 trådløst en etasje opp. Latterlig trege hastigheter over 2.4ghz nettverket Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Gikk som jeg trodde med PS4 trådløst en etasje opp. Latterlig trege hastigheter over 2.4ghz nettverket Taklet ikke trådløs, så kjøpte en kabel på 20-30 meter, langt fra modemet her i hus. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Funker meget bra her, har en etasje under sender i motsatt ende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Gikk som jeg trodde med PS4 trådløst en etasje opp. Latterlig trege hastigheter over 2.4ghz nettverket Taklet ikke trådløs, så kjøpte en kabel på 20-30 meter, langt fra modemet her i hus. Prøver meg på en extender løsning, ser om det blir forbedring Ikke aktuelt å dra kabel fra stua og opp trappene. Har ett par katter som jeg gjerne ikke vil at skal gå opp på loftstua i utide Har fått ett nytt høyttaler par til anlegget som ikke akkurat var billige bla. * kvesse klør på disse Endret 17. januar 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Måtte selv krype til korset og bruke en 20 meters ledning. Eneste måten å få et brukbart resultat i et stort hus. Nå funker remote play også. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Gikk som jeg trodde med PS4 trådløst en etasje opp. Latterlig trege hastigheter over 2.4ghz nettverket Taklet ikke trådløs, så kjøpte en kabel på 20-30 meter, langt fra modemet her i hus. Prøver meg på en extender løsning, ser om det blir forbedring Ikke aktuelt å dra kabel fra stua og opp trappene. Har ett par katter som jeg gjerne ikke vil at skal gå opp på loftstua i utide Har fått ett nytt høyttaler par til anlegget som ikke akkurat var billige bla. * kvesse klør på disse Da kan jeg se ulempen, synd at Ps4en ikke støtter 5.0, da dette var det mest stabile. Routern som ble kjøpt kostet jo skjorta, topp modellen til Jensen, den blir nå brukt til Mobil og Nettbrett. Håper du finner en løsning, det er deilig når nettet er stabilt og har en noenlunde høy ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå