Josso Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Pleier å ta alt ifra 2-4 dager. Alt utifra hvor raskt dem får det ut og ifra hvilke lager.Og ikke minst hvor du bor i landet. Noe blir fks sendt ifra lager i Sverige tror jeg. Takker for rask tilbakemelding :-) Tenkte å kjøpe shadow of mordor. Jeg liker å kjøpe spill digitalt, men blir kvalm av prislappen på 599,- i ps store, når de fleste forhandlere har det til rundt 300-400kr Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bor du ikke nær en butikk som selger det til denne prisen?Tror Elkjøp har blitt bedre i det siste, før sendte de spill som pakker og ikke brev, og ta tok det lang tid.. Men i det siste har de sendt som brev Lenke til kommentar
Josso Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bor du ikke nær en butikk som selger det til denne prisen? Tror Elkjøp har blitt bedre i det siste, før sendte de spill som pakker og ikke brev, og ta tok det lang tid.. Men i det siste har de sendt som brev Ja jeg såg det at jeg kunne velge brevpost som alternativ. Jeg bor ikke så langt fra en Elkjøp, men med en hektisk pendlerhverdag hadde det vert mye mer behagelig å ha spillet i postkassa når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Pictures Mala, or it doesn't count! Aye! Men jobber selvsagt ettermiddag skift tom. Fredag, så kom ikke lenger enn å få satt TV opp det provisoriske TV-bordet (les kallax hylle fra IKEA lagt horisontalt) Så..kjempe lekkert blir det jo ikke enda Og så må jeg finne en plassering til den sære Xbox One, som jo egentlig ikke kan plasseres vertikalt.. Så jeg må på jakt etter OK tv-bord gitt. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Trenger ikke PS+ for å bruke PS Now. http://www.playstation.com/en-us/explore/psnow/faq/ Ser man det ja, var det jeg forventet, men bra å få bekreftelse. Da er det jo ikke så ille, langt bedre enn modellen de startet med der man kun betalte per spill, og til en ekstrem pris. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Mortal Kombat X kommer ut i midten av april. Klar for mer gladvold, men ikke faen om jeg forhåndsbestiller det. Når en utvikler lokker med "spill som ditt eller datt mot at du forhåndsbestiller" så blir jeg bekymra. Blitt en økende trend at forhåndssalg er viktigere enn kvalitet... https://www.youtube.com/watch?v=GxBr_ZklBkY Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Sært at de bruker et ganske så fast medlem som lokkemat, men det er vel en kynisk måte på å få folk til å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Viktigere enn kvalitet? Hvordan får du det regnestykket til å gå opp? De som forhåndsbestiller får en eller annen ingame bonus. Hva har det med nedsatt kvalitet å gjøre? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Om spillet blir en flopp og skuffelse så har man kjøpt spillet. Synes selv det er bedre å vente, få reviews og så kjøpe spillet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Viktigere enn kvalitet? Hvordan får du det regnestykket til å gå opp? De som forhåndsbestiller får en eller annen ingame bonus. Hva har det med nedsatt kvalitet å gjøre? Ganske enkelt, har du alt solgt x antall millioner eksemplarer av en vare før den kommer ut med den flotte klausulen spill og varer på plate og digitalt generelt har med 0 returrett så spiller jo ikke endelig kvalitet stor rolle. Eneste gang jeg har sett og fått opplyst angre rettigheter var når jeg bestilte elder scrolls online. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er vell ingen som eiger en ps4 og ikke vil ha ps+ alikevell? 3 Lenke til kommentar
solz Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er vell ingen som eiger en ps4 og ikke vil ha ps+ alikevell? Faktisk ganske mange, om dem har solgt 18+mill PS4 og har rundt 10mill PS+ abb Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Andre som sliter med at The Crew ikke lagrer statistikk? Hver gang jeg starter spillet nullstilles statistikken selv om alt er lagra. Er det noen måte å få det til å funke? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er vell ingen som eiger en ps4 og ikke vil ha ps+ alikevell? Faktisk ganske mange, om dem har solgt 18+mill PS4 og har rundt 10mill PS+ abb En god del av dem har nok ikke nett. Tenkte mer på de som har muligheten til og få den nye streametjensten av spill. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Synes at de burde tilby en pakkeløsning på PS now og PS + , eventuelt gi rabatt på den ene hvis du har den andre. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Resident evil remastered den 22januar og grim fandango remaster den 28jan, blir viss en bra mnd http://blog.us.playstation.com/2015/01/13/grim-fandango-remastered-now-available-for-pre-order/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Er det bare meg eller er kontrollere til PS4 jævlig dyre? Har prisen lagt på det samme på tidligere versjoner? DS3 etc? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 DS4http://www.prisjakt.no/product.php?p=1715427Vell, de må jo tjene på regner jeg med. Tror ikke de har så mye på konsollene, så de tar det vell litt inn på kontrollene DS3 http://www.prisjakt.no/product.php?p=253566 Denne er billigere vertfall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 DS3 kosta vel lenge 500 kroner den og. Som Brattus nevner: konsollene selger Sony (og forsåvidt Microsoft) med tap de første åra. Pengene må tjenes inn på ekstrautstyr og spill. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er sant, men PS4 har hatt bedre marginer enn PS3 helt fra starten, så det har jevnet seg mer ut. Problemet var vel at mange kjøpte PS3 hardware for Linux og billig prosessorkraft i form av Cell. Det var nok en grunn til at Linux forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå