Auto Asmodeus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Sitter 1,5-2 meter fra tv'n. Har 47" og synes det passer bra ift distansen. Har alltid lyst på ny tv, men tror ikke større er vits i.. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 En stund siden jeg lastet ned noe stort på PSN, men det har helt klart bare gått nedover på hastigheten siden lansering føler jeg. Lastet ned CoD i desember. Fikk brukt 75/75-linja mi fullt ut. Nå er det nesten som om jeg bare kjøper Dragon Age for å teste med stor nedlasting 53 minutter tok det før Dragon Age: Inquisition (45GB) var ferdig installert og klar til å startes opp. (Tirsdag 1630) Lasta ned InFamous First Light på snaue 6 GB og det tok over to timer..(!) ferdig installert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Generelt litt mer trafikk akkurat når de nye monthly games slippes. Eller store lanseringer. Jeg synes dog det er rart at konsollaktører ikke ser på p2p muligheter slik spotify har brukt i alle år. Endret 7. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Personlig synes jeg nesten det ikke er mulig å ha for stor TV, så lenge du har plass. Joda, det finnes ekstremtilfeller hvor man må snu på hodet for å se hjørnene til TV-en, men så lenge du ikke er på det nivået så synes jeg man skal kjøpe så stor som mulig. Størrelse teller virkelig, i alle fall når det gjelder TV-er. Dette er grunnen til at jeg kommer til å kjøpe meg prosjektor og 120 tommer + lerret så fort jeg har plass til det. Endret 7. januar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Josso Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for gode svar ang TV. Skal få undersøkt litt, så får vi ser hvor stor den blir. Slik som det er nå er det hvertfall veldig kjedelig å spille ps4, jeg sitter 5-6 meter fra en 55" og synet mitt er ikke det samme nå som det var for 15-20 år siden. Holder på å innrede et kontor / gjesterom. Ser for meg en sovesofa som svigermor kan bruke når hun kommer, så kan det vere en god nok sofa ellers til ps4 gaming.. Ser de har sofaer helt ned i 1000lappen på Ikea, men rekner med de ikke er allverden gode å sitte i? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Takk for gode svar ang TV. Skal få undersøkt litt, så får vi ser hvor stor den blir. Slik som det er nå er det hvertfall veldig kjedelig å spille ps4, jeg sitter 5-6 meter fra en 55" og synet mitt er ikke det samme nå som det var for 15-20 år siden. Holder på å innrede et kontor / gjesterom. Ser for meg en sovesofa som svigermor kan bruke når hun kommer, så kan det vere en god nok sofa ellers til ps4 gaming.. Ser de har sofaer helt ned i 1000lappen på Ikea, men rekner med de ikke er allverden gode å sitte i? Hvis det er denne du ser på så vil jeg virkelig ikke anbefale den. Hadde den før, og den er helt elendig å både sitte og sove i. Tror nok du desverre må bruke litt mer penger på sofa. Endret 7. januar 2015 av Guleman Lenke til kommentar
Josso Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Takk for gode svar ang TV. Skal få undersøkt litt, så får vi ser hvor stor den blir. Slik som det er nå er det hvertfall veldig kjedelig å spille ps4, jeg sitter 5-6 meter fra en 55" og synet mitt er ikke det samme nå som det var for 15-20 år siden. Holder på å innrede et kontor / gjesterom. Ser for meg en sovesofa som svigermor kan bruke når hun kommer, så kan det vere en god nok sofa ellers til ps4 gaming.. Ser de har sofaer helt ned i 1000lappen på Ikea, men rekner med de ikke er allverden gode å sitte i? Hvis det er denne du ser på så vil jeg virkelig ikke anbefale den. Hadde den før, og den er helt eleding å både sitte og sove i. Tror nok du desverre må bruke litt mer penger på sofa. Takk da gjør jeg det! Var det jeg fryktet :-) Lenke til kommentar
Josso Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Er det btw noen som vet når Resident evil kommer for salg/forhåndsbestilling på psn? Jeg kunne tenkt meg å kjøpt lords of the fallen (tilbud avsluttes i dag), men med RE1 remake og en del andre kommende spill, vet jeg ikke om det er verdt det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Såg Resident Evil låg tilgjengelig på US PSN, men med den kjipe kronekursen som er om dagen er det kanskje like greit å kjøpe det når blir tilgjengelig på norske PSN Blir sinnsykt artig med ett gjensyn med denne perlen altså, endelig ett SKIKKELIG RE spill! Endret 8. januar 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har prosjektor og 120tommers lerret, og spiller jeg alene så foretrekker jeg min pc skjerm som er på 32tommer, og sitter ca / under 1m ifra skjermen. Mindre skjerm, men er bedre enn min Epson tw9100 PJ. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg bruker også min PC monitor til konsoll spilling for å unngå alle ulempene med TVer. 27" holder lenge når jeg sitter der jeg også spiller PC spill. Har en god 55" plasma rett ved siden av. Endret 8. januar 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Josso Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg bruker også min PC monitor til konsoll spilling for å unngå alle ulempene med TVer. 27" holder lenge når jeg sitter der jeg også spiller PC spill. Har en god 55" plasma rett ved siden av. Har tenkt tanken å sitte å spille på pc skjermen, men da forsvinner den couch gaming følelsen når jeg blir sittende i den fordømte kontorstolen hele tiden Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har GTA 5 til ps3 men er gira på å skaffe det til ps4. Er det noen som vet om noen mulighet for å oppgradere, eventuelt noen sider som selger PSN koder til en rimelig penge? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg bruker også min PC monitor til konsoll spilling for å unngå alle ulempene med TVer. 27" holder lenge når jeg sitter der jeg også spiller PC spill. Har en god 55" plasma rett ved siden av. Har tenkt tanken å sitte å spille på pc skjermen, men da forsvinner den couch gaming følelsen når jeg blir sittende i den fordømte kontorstolen hele tiden Hehe sant det Men jeg har også rimelig god kontorstol som lenes godt tilbake og har i tillegg en stressless på kontoret som jeg hiver meg oppi bare 1-2 meter unna skjermen så det går greit. Dog helt enig der. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg bruker også min PC monitor til konsoll spilling for å unngå alle ulempene med TVer. 27" holder lenge når jeg sitter der jeg også spiller PC spill. Har en god 55" plasma rett ved siden av. Hvilke ulemper tenker du på? Input lag? Synes TV-er generelt sett har mye finere bilde enn PC-skjermer. (Jeg har en Dell U2713HM, som burde være decent) TV-er oppskalerer også bildet bedre enn PC-skjermer, som er praktisk når man spiller konsollspill, som ofte er i 900P eller lavere. Jeg foretrekker definitivt å spille på TV-en, uansett om det er konsoll eller PC jeg spiller på. Unntaket er strategispill og andre spill som krever mus og tastatur, da er det greit å sitte på en pult med en skjerm som er nær ansiktet. Men nesten samtlige PC-spill jeg spiller spiller jeg med kontroll. Endret 8. januar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Josso Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Såg Resident Evil låg tilgjengelig på US PSN, men med den kjipe kronekursen som er om dagen er det kanskje like greit å kjøpe det når blir tilgjengelig på norske PSN Blir sinnsykt artig med ett gjensyn med denne perlen altså, endelig ett SKIKKELIG RE spill! Helt enig! :-) Jeg tror RE ble tilgjengelig for forhåndsbestilling på Steam i går, det poppa hvertfall opp et tilbud om det hos meg på kveldingen. Men det må nok anskaffes til PS4, for mest mulig nostalgisk følelse (forhåpentligvis) :-) Jeg tipper det kommer tilgengelig på EU butikken ved nesten butikk oppdatering. Tror det er den 14.jan. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Forhåndsbestille på Steam? Jeg kan ikke se noen hensikt med det siden man får spillet med en gang det er kjøpt uansett. I noe tilfelle blir det RE på meg, men sannsynligvis på Steam og ikke PS4. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som har kjøpt scuf ps4 remote med rapid fire knapp i Norge? Hvor og pris? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Såg Resident Evil låg tilgjengelig på US PSN, men med den kjipe kronekursen som er om dagen er det kanskje like greit å kjøpe det når blir tilgjengelig på norske PSN Blir sinnsykt artig med ett gjensyn med denne perlen altså, endelig ett SKIKKELIG RE spill! blir gøy med hd remaster utgaven Endret 9. januar 2015 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Aw Yeah! Noe helt annet enn den Re5 og 6 dritten det her ja Gjesynet kan ikke komme raskt nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå