Theo343 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Noen som har prøvd Nykos 2x "PowerPak" for DS4? Endret 28. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hvis jeg kjøper et spill fra US PSN kan jeg installere det på flere enn en playstation? Min bror har playstation også. Lurer på om jeg kunne logge inn på min US PSN og installere det på hannes maskin. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Rakk ikke kjøpe Shadow of Mordor da det var på tilbud sist.. skuffa da det ikke kom tilbake på januarsalget som er nå :-( Lenke til kommentar
Moseng Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei! Er det noen som vet om det i det hele tatt er noe håp i å få tilbake stjålede spillere og mynter i FUT? Har akkurat gått over fra PS3 til PS4, og da jeg kom inn på FUT første gang på den nye konsollen var de fire-fem beste spillerne etter rating borte, og så og si alt av coins. Er det noe som helst man kan foreta seg her, eller er dette mest sannsynlig tapt for alltid? Noen med erfaringer her? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Du har overført det du hadde fra PS3 til PS4'en? Isåfall, nei du får ikke noe tilbake. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Har ikke sett det MTU trikset før nå, prøvd og kommen online i 2 dager i strekk nå. MTU hjalp her også. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Er det virkelig sånn at om du har nedlastet en versjon av et spill, så går det ikke an å spille det offline, men hvis du har disk, så er det ikke noe problem? Godt jeg kjøper spill fysisk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Hvis jeg kjøper et spill fra US PSN kan jeg installere det på flere enn en playstation? Min bror har playstation også. Lurer på om jeg kunne logge inn på min US PSN og installere det på hannes maskin. da må en av dere spille på din us konto siden man kun kan spille spilla på maks 2 kontoer Er det virkelig sånn at om du har nedlastet en versjon av et spill, så går det ikke an å spille det offline, men hvis du har disk, så er det ikke noe problem? Godt jeg kjøper spill fysisk man kan spille nedlastede spill offline som ikke krever noen innlogging hos utgiver, feks dragon age krever innlogging mens feks alien ikke krever noen, så alle spill som ikke trenger noen oppkobling for å spille skal virke viss man har satt konsollen som primær før psn går ned Endret 28. desember 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ville ikke byttet til Xbox som den er nå. Svakere og større og mange sier den twitrer. Når Xbox kommer med mini versjon blir den kanskje mer aktuell og når spillene blir like bra på begge sider På den andre siden så støyer den mindre og med USB på baksiden så ser den mer elegant ut som et møbel. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 At Sony utelot minst én USB bak på konsollen er noe eg enda irriterer meg over.. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hvorfor er det nesten umulig å finne servere på andre game modes på de nyeste map packene. Får bare concuest der men rush og capture the flag har 1 eller ingen servere:s Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Må i familie selskap i dag, men nekter å bli logget ut av gta online på grunn av innaktivitet å risikere å ikke kome meg inn igjen i kveld Hos meg hadde ikke dette funka uansett. Her detter jeg ut av serveren midt under spill til støtt og stadighet. Ingenting i veien med internetten her. Men detter rett og slett ut av den møkkaserveren til Sony. Jævli irriterende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Bare jeg som sliter med å få logget meg inn på psn ennå? Den amerikanske brukeren min er logget inn, men kommer ikke inn på hovedkontoen min. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vi kom ikke inn i går kveld. Samme feilmelding som tidligere. Det skal visstnok være et etterslep pga. stor pågang, så jeg går utfra at det er problemet. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Kommer dere ikke inn på PSN? Sjekk denne linken http://www.itavisen.no/nyheter/%E2%80%93-jippi-slik-fikset-jeg-xbox-live-og-psn-problemene-327439 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Forandret mtu til 1473 og vips så fikk jeg logget inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 kan dette påvirke ned lastnings hasstighet også? vet at MTU 1500 altså jumbo frames, får det til å gå kjappere på NAS. på Xbonen min nå står det 1480 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Forandret mtu til 1473 og vips så fikk jeg logget inn. Haha. Gjorde dette for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Er det som irriterer meg, hadde sikker funket for to dag siden hos meg også. Edit: Var vel et lite steg unna og starte opp med fabrikkinnstilliger, da hadde fiberlinja mi fått kjørt seg i noen timer når den skulle ha lastet ned 500gb ++ med spill. Endret 29. desember 2014 av Chance Boudreaux Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg er ikke særlig interessert i å fikle med innstillingene på ps4-en min. Men det irriterer meg veldig at PSN fremdeles sliter, såpass mange dager etter at det angivelig skal være ordnet. Hva er det de sliter med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå