Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det noen som vet om det i det hele tatt er noe håp i å få tilbake stjålede spillere og mynter i FUT?

Har akkurat gått over fra PS3 til PS4, og da jeg kom inn på FUT første gang på den nye konsollen var de fire-fem beste spillerne etter rating borte, og så og si alt av coins.

 

Er det noe som helst man kan foreta seg her, eller er dette mest sannsynlig tapt for alltid? Noen med erfaringer her?

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper et spill fra US PSN kan jeg installere det på flere enn en playstation? Min bror har playstation også. Lurer på om jeg kunne logge inn på min US PSN og installere det på hannes maskin.

da må en av dere spille på din us konto siden man kun kan spille spilla på maks 2 kontoer

 

 

 

 

Er det virkelig sånn at om du har nedlastet en versjon av et spill, så går det ikke an å spille det offline, men hvis du har disk, så er det ikke noe problem?

 

Godt jeg kjøper spill fysisk :)

 

 

 

man kan spille nedlastede spill offline som ikke krever noen innlogging hos utgiver, feks dragon age krever innlogging mens feks alien ikke krever noen, så alle spill som ikke trenger noen oppkobling for å spille skal virke viss man har satt konsollen som primær før psn går ned

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Må i familie selskap i dag, men nekter å bli logget ut av gta online på grunn av innaktivitet å risikere å ikke kome meg inn igjen i kveld

 

Hos meg hadde ikke dette funka uansett. Her detter jeg ut av serveren midt under spill til støtt og stadighet. Ingenting i veien med internetten her. Men detter rett og slett ut av den møkkaserveren til Sony. :p Jævli irriterende.

Lenke til kommentar

Er det som irriterer meg, hadde sikker funket for to dag siden hos meg også.

 

Edit:

 

Var vel et lite steg unna og starte opp med fabrikkinnstilliger, da hadde fiberlinja mi fått kjørt seg i noen timer når den skulle ha lastet ned 500gb ++ med spill.

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...