jeh87 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Kommer ikke på her heller. Har resatt routeren også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Ting bør etterhvert roe seg ned nå http://www.winbeta.org/news/kim-dotcom-saves-christmas-lizard-squad-stops-attacking-xbox-live-and-psn Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Skal si. Det var en uventa vending. Men tror ikke noe på det før det faktisk går an å logge på. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Ting bør etterhvert roe seg ned nå http://www.winbeta.org/news/kim-dotcom-saves-christmas-lizard-squad-stops-attacking-xbox-live-and-psn Tviler på at dette er sant. Tipper heller på at ting gikk dårlig for dem når Finest og Anon teamet opp og tok livet av bot nettet som ble brukt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Tipper Finest squad greia er de samme 14 åringenne som prøver å skape drama for ekstra publisitet, ingenting av det de har komt med er reelt og de maser konstant om donasjoner på blant annet nettsiden sin for å kunne forbedre server parken sin "Anon teamet" er nok og en gjeng neckbeards som ikke helt forstår hva anonymous er og hva de står for, men om noen har noen håndfastee bevis på at de faktisk gjor noe annet enn å skrive et par statuser på twitter så for all del. Men så er jo ikke PSN oppe går enda så... Endret 26. desember 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Og PSN er oppe å kjører igjen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Stusslig av Sony å ikke gi en kompensasjon til oss som har holdt ut med PSN det siste året. Det har vært nedetid i snitt på 2-3 dager hver eneste måned. Det har også vært nedetid på idiotisk dager, som det var nå f.eks. Om de ikke skal gi oss noe burde de iallefall gi oss forlengelse av PSN med antall dager PSN har vært nede. For akkurat slik det er nå betaler man for et online-tjeneste som er utrolig ustabil og er nede for ofte. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) ... Endret 27. desember 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Og PSN er oppe å kjører igjen! Fortsatt nede her, jaja har no Netflix i det minste.... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Da kjøpte jeg min playstation for 3800kr inkludert fifa 15 og ladestasjon. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det som nok gjør meg mest bitter av hele greine er at jeg mistet snøfallet i GTA online Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ikke si det er borte fra GTA Online nå? :O Har jo gledet meg selv til det der!! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Kanskje rockstar tar det tilbake til nyttår siden mangen ikkje fikk spilt i julo?... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Er det noen som har prøvd å endre dns til Google dns på ps4 for å øke nedlastingshastighet?? Jeg prøvde det nettopp og det funker ser det ut til Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ikke si det er borte fra GTA Online nå? :O Har jo gledet meg selv til det der!! Jepp, det er borte, var en stor skuffelse når jeg logget meg på nå og så at det var borte Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) ååååååh!! Håper de gjørt noe med dette.. Rockstar altså. Tviler på at det var mange som fikk spilt GTA med snø.. Endret 27. desember 2014 av jeh87 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Om man har 2 playstaton 4 i hus. Må man ha 2 forskjellige brukere med plus medlemskap? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Slik jeg forstår det er hele poenget med en PSN-konto at man kan logge inn uansett hvor og hvilken stasjon man bruker. Selvfølgelig, hvis dere har tenkt til å være logget på samtidig er jeg rimelig sikker på at dere må ha to PSN-kontoer også. Ville blitt svært overrasket om ikke Sony har lagt inn en sperre der, for hvis ikke kunne man kjøpt ett medlemskap og delt med mange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Er det noen som har prøvd å endre dns til Google dns på ps4 for å øke nedlastingshastighet?? Jeg prøvde det nettopp og det funker ser det ut til Hvor stor utelsedforskjeller er det snakk om ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå