SpongeFrog Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Skal være oppe igjen nå. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hadde et lite bluss med oppetid, men nå er det nede igjen her vertfall. På tide at Sony snart får orden på serverparken sin... Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Nå kommer ikke jeg inn på PSN! Serveren nede igjen nå??? Hva skjer med dette? Ikke si de har blitt hacket igjen! Endret 25. desember 2014 av jeh87 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Vedlikehold..... tenk at dette er noe vi betaler for. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg har nylig kjøpt meg Fifa 15. Men får melding når jeg skal starte spillet om "Kan ikke starte innholdet. Kan ikke koble til serveren for å bekrefte lisensen"Har prøvd på PSN US også. For der er PSN oppe ser det ut som. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Super at PSN er nede igjen. Var det i går kveld også. Kjedelig da jeg akkuratt har kjøpt meg Destiny. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er PSN nede igjen??? Eller er det vedlikehold, rett etter jul og folk ikke får teste ut sin nye PS4 / spill? Kunne jo valgt annen dag for vedlikehold! Er PSN nede, så er det dårlig av PSN! Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Var mitt i Cup finale på FIFA 15. PSN bare logger seg ut midt i spillet, OMFG....Kommer ikke inn på Online igjen. Endret 25. desember 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hacker greier ja, kan ikke klage på PSN da.... Får denne feil mld "NW-31201-7 " NW-31201-7 NW-31194-8 Could not connect to the network Step 1: PSN or the game's server may be temporarily unavailable. Please check the status of the game's server via its website. You can check the status of the PSN here. Step 2: If the servers are active, run the Internet connection test at [settings] > [Network] > [Test Internet Connection] and make sure you can connect to the network. Step 3:Update your router to the latest firmware. Turn off other devices that are connected to your network to reduce stress. If this does not work, try again later as the server may be experiencing high volume. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det noen plass PSN sier hva som er galt? Linker til nettsider? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Står vedlikehold pågår på sony entertainment network Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hacker greier ja, kan ikke klage på PSN da.... Det er ikke hacking som regel. Og jo, man burde klage på PSN, Xbox Live eller whatnut om det ikke fungerer. Vi betaler for et produkt som ikke de kan sikre oss at vi kan ta i bruk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jo, man kan klage på PSN om det blir hacket så mange ganger som de har blitt nå. Serverne deres tåler faen meg ikke et jævla angrep før det blir satt ut av spill i timer. Når man skal levere en tjeneste som baserer seg på det online så er dette dårlig. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er PSN nede igjen??? Eller er det vedlikehold, rett etter jul og folk ikke får teste ut sin nye PS4 / spill? Kunne jo valgt annen dag for vedlikehold! Er PSN nede, så er det dårlig av PSN! Kan aldri tenke meg at dette er planlagt vedlikehold. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Om det nå viser seg at det er disse drittungenne (som jeg ikke gidder å nevne navne på da de ikke fortjener noe form for oppmerksomhet) som DDOSer sony igjen så har sony faktisk hatt flere ukers forvarsel om dette da de vel allrede startet å tweete om dette i starten av desember. Komisk hele opplegget... 1 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Det er hackere (eller hva nå enn du ønsker å kalle det) som står bak nedetiden. Noen som kaller seg Lizard Squad. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 DDoS heter det, men dette skjedde i høst også. Like så greit at Lizard holder på å gjøre slikt mot Sony. Til slutt må Sony bare fikse det eller tape kunder. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ser frem til å få GTA 5 på PC såpass jeg slipper å ha noe mer å gjøre med PSN igjen 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 PS4 er pakket ut av gavepapiret og kobles opp i kveld. Jeg håper jeg slipper unna alle de tekniske problemene som har fylt denne tråden siden den ble opprettet. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Når tror dere en slim versjon kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå