Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Tja, du spør jo, er ikke det nok overbevisning i seg selv? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Hvis du har en anstendig PC, så er det antagelig ikke verdt det før det kommer eksklusive spill. LBP3 har kommet ut, men det er vist fryktelig buggete, så jeg kommer i alle fall til å vente med det. Det er sikkert flere spill en bare LBP som er eksklusive, men jeg har ikke oversikt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kjøpte meg PS4 i går i julegave til meg selv, men fikk en veldig behagelig opplevelse i dag. Skulle bytte fra Destiny til Dragon Age Inquisition, så jeg trykte på eject knappen. Etter at plata kom ut, så fortsatte konsollen å lage lyden den lager ved eject. Etter en liten stund stoppet det, så jeg skulle prøve å putte inn Dragon Age plata, men det går ikke. Hver gang jeg starter PS4, så prøver den å ejecte uten at det er noe i. Har prøvd følgende: -Slå den av og plugge ut ledninger -Kjøre initialization fra settings (sletter alt og setter opp på nytt) Disse tingene har ikke hjulpet. Har dere noe tips å komme med? Prøv det her: http://www.ign.com/articles/2014/09/12/how-to-fix-a-ps4-that-ejects-discs-unexpectedly Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Kjøpte meg PS4 i går i julegave til meg selv, men fikk en veldig behagelig opplevelse i dag. Skulle bytte fra Destiny til Dragon Age Inquisition, så jeg trykte på eject knappen. Etter at plata kom ut, så fortsatte konsollen å lage lyden den lager ved eject. Etter en liten stund stoppet det, så jeg skulle prøve å putte inn Dragon Age plata, men det går ikke. Hver gang jeg starter PS4, så prøver den å ejecte uten at det er noe i. Har prøvd følgende: -Slå den av og plugge ut ledninger -Kjøre initialization fra settings (sletter alt og setter opp på nytt) Disse tingene har ikke hjulpet. Har dere noe tips å komme med? Prøv det her: http://www.ign.com/articles/2014/09/12/how-to-fix-a-ps4-that-ejects-discs-unexpectedly Hei. Takk for tips. Dette hjalp dessverre ikke. Får ta maskinen til Gamestop i morgen og forlange ny, da Sony selv sier (i følge videoen) at den er defekt. Har nyeste versjon (CUH-1116A), så håper ikke dette er et utbredt problem. Endret 21. desember 2014 av Unlikely Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg har drøyd å kjøpe PS 4, da jeg har ps3. Er det virkelig verdt det? Jeg spiller for det meste på pc. Noen som kan overbevise meg om at det er verdt det? Om en har en ok spill PC så er det vanskelig for meg å overbevise deg eller noen om å kjøpe en PS4 idag. Slik jeg ser det så er PS4 den rimeligste spill PC'n du får kjøpt idag. Og om du ikke har veldig ut datert hardware i din PC. Eller at noen av dem ekslusive virker så bra at det er verdt 3500kr + spillet så kan jeg ikke overbevise eller anbefale deg å kjøpe en PS4 idag. I 2015 så dukker det nok opp endel eksklusive spill som kan gjøre det verdt det for noen. Men for dem fleste PC brukere så er det strengt tatt ikke det altså..... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Kjøpte meg PS4 i går i julegave til meg selv, men fikk en veldig behagelig opplevelse i dag. Skulle bytte fra Destiny til Dragon Age Inquisition, så jeg trykte på eject knappen. Etter at plata kom ut, så fortsatte konsollen å lage lyden den lager ved eject. Etter en liten stund stoppet det, så jeg skulle prøve å putte inn Dragon Age plata, men det går ikke. Hver gang jeg starter PS4, så prøver den å ejecte uten at det er noe i. Har prøvd følgende: -Slå den av og plugge ut ledninger -Kjøre initialization fra settings (sletter alt og setter opp på nytt) Disse tingene har ikke hjulpet. Har dere noe tips å komme med? Den kjappeløsningen til du har fått byttet konsollen. 1. tørk av ejectknappen med Jiff og en klut. 2. "trekk" eject knappen utover ved å skubbe den litt fra baksiden med en tannpirker, fyrstikk eller lignende. 3. kun eject disker ved å gjøre det i PS4-menyen. (Velg spillet, trykk på options, og velg "skub ut disk". Men husk. Neste gang du trykker eject-knappen på konsollen, så er det kun snakk om tid før du må gjennom de nevnte trinnene igjen. Endret 21. desember 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Kjøpte meg PS4 i går i julegave til meg selv, men fikk en veldig behagelig opplevelse i dag. Skulle bytte fra Destiny til Dragon Age Inquisition, så jeg trykte på eject knappen. Etter at plata kom ut, så fortsatte konsollen å lage lyden den lager ved eject. Etter en liten stund stoppet det, så jeg skulle prøve å putte inn Dragon Age plata, men det går ikke. Hver gang jeg starter PS4, så prøver den å ejecte uten at det er noe i. Har prøvd følgende: -Slå den av og plugge ut ledninger -Kjøre initialization fra settings (sletter alt og setter opp på nytt) Disse tingene har ikke hjulpet. Har dere noe tips å komme med? Den kjappeløsningen til du har fått byttet konsollen. 1. tørk av ejectknappen med Jiff og en klut. 2. "trekk" eject knappen utover ved å skubbe den litt fra baksiden med en tannpirker, fyrstikk eller lignende. 3. kun eject disker ved å gjøre det i PS4-menyen. (Velg spillet, trykk på options, og velg "skub ut disk". Men husk. Neste gang du trykker eject-knappen på konsollen, så er det kun snakk om tid før du må gjennom de nevnte trinnene igjen. Tar med konsollen til butikken i morgen. Kommer til å forlange ny da den streiket etter 1 dag og det faktum at det var julegave til meg selv. Vil jeg kunne spille Destiny på en eventuell ny PS4, eller er spillet linket opp mot konsollen? Endret 21. desember 2014 av Unlikely Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg har drøyd å kjøpe PS 4, da jeg har ps3. Er det virkelig verdt det? Jeg spiller for det meste på pc. Noen som kan overbevise meg om at det er verdt det? Jeg selv syntest absolutt det var verdt det. PS3en starter jeg aldri lenger, og gaming pcen min står og støver ned i et hjørne. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Kjøpte meg PS4 i går i julegave til meg selv, men fikk en veldig behagelig opplevelse i dag. Skulle bytte fra Destiny til Dragon Age Inquisition, så jeg trykte på eject knappen. Etter at plata kom ut, så fortsatte konsollen å lage lyden den lager ved eject. Etter en liten stund stoppet det, så jeg skulle prøve å putte inn Dragon Age plata, men det går ikke. Hver gang jeg starter PS4, så prøver den å ejecte uten at det er noe i. Har prøvd følgende: -Slå den av og plugge ut ledninger -Kjøre initialization fra settings (sletter alt og setter opp på nytt) Disse tingene har ikke hjulpet. Har dere noe tips å komme med? Den kjappeløsningen til du har fått byttet konsollen. 1. tørk av ejectknappen med Jiff og en klut. 2. "trekk" eject knappen utover ved å skubbe den litt fra baksiden med en tannpirker, fyrstikk eller lignende. 3. kun eject disker ved å gjøre det i PS4-menyen. (Velg spillet, trykk på options, og velg "skub ut disk". Men husk. Neste gang du trykker eject-knappen på konsollen, så er det kun snakk om tid før du må gjennom de nevnte trinnene igjen. Tar med konsollen til butikken i morgen. Kommer til å forlange ny da den streiket etter 1 dag og det faktum at det var julegave til meg selv. Vil jeg kunne spille Destiny på en eventuell ny PS4, eller er spillet linket opp mot konsollen? Spillet er linket opp til din PSN konto. Be butikken kjøre en såkalt DOA-sak på konsollen (Dead on arrival). Da skal du få en ny en siden den streiker på første dagen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Man skal ikke trykke på noen knapper på PS4. Det er ikke trykk-knapper, men touch-knapper. Altså, ta på. Beføl PS4en deres! Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 @Dragen: såklart. jeg trykte ikke knappen fysisk inn, men var såvidt borti slik at den fikk registrert at jeg ønsket å bytte plate. touch-knappen er veldig sensitiv. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Takk for svar folkens. Pcen min er ganske heftig av seg, så å makse alt det nyeste er ikke noe tess. Derimot tenker jeg ps4 da det er noe mer sosialt. Er jo mange artige spill man kan spille med andre. Får ta en vurdering mens jeg handler julegaver i dag, så kanskje det bli en julegave på meg selv også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Ingenting er bedre enn julegaver fra seg selv til seg selv Kjøpte selv en xbone til meg selv forrige jul, og et GTX 980 kort i år. Med å ha alle tre så får man tilgang til alt, noe som er en fordel mtp eksklusive spill. Lenke til kommentar
VaffelJern_ Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Noen som har opplevd greenscreen (eller andre farger over hele skjermen) ved oppstart av Playstation 4 og tv? Dette skjer meg annenhver gang jeg skrur på playstation og det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Julepresangene til meg sjøl 2 Lenke til kommentar
VaffelJern_ Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Julepresangene til meg sjøl nice! Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 En liten update ang min defekte PS4: Fikk byttet, no questions asked. Mannen på Gamestop reddet julen min 6 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 En liten update ang min defekte PS4: Fikk byttet, no questions asked. Mannen på Gamestop reddet julen min Så bra! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 En liten update ang min defekte PS4: Fikk byttet, no questions asked. Mannen på Gamestop reddet julen min Skulle vel egentlig bare mangle. Men gode nyheter uansett Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Innså faktisk ikke før nå hvor genialt det er med innebygd strømforsyning. Er hjemme for ferien og har en Apple TV i stuen. Av sosiale grunner kan jeg ikke koble opp PS4en der på dagtid, men når TVen er ledig er det rimelig genialt å bare ta med PS4en, kontrollen og koble PS4en rett i samme kabel som Apple TVen bruker og HDMI kabelen. Husker når jeg gjorde dette med min Xbox 360. Måtte drive å dra frem TV benken og helvete for å koble den til strømkontakten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå