Mala Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Er det noe annet ps4 eksklusivt jeg burde sjekke ut? Etter som jeg har skjønt så er killzone en skikkelig middels affære, bare med god grafikk, så det frister ikke sånn veldig. Jeg kom halvveis ut i TLOU på PS3 før den maskinen tok kvelden så handler nok remastered versjonen etter hvert. Killzone kan du glatt stå over ja, ser flott ut og alt det der men de har greid å ødelegge det Killzone var god på, nemlig følelsen av tyngde og kraft i våpen. Det er helt borte så og si i Shadow Fall. Syns også du bør kjøre på med TLOU, da det artig nok kanskje er den beste tittelen til konsollen nå, og det er en drøm å spille i 60fps Endret 17. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 TLOU:RM må du bar ha ja, utrolig bra spill. Dying light ser bra ut men er så utrolig lei zombies nå at det eneste spillet som slapp unna med den var nettopp førstnevnte. Unchartered 4 blir nok et must når det kommer og koser meg med Driveclub nå. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Sitter å venter på at driveclub oppdateringen skal bli ferdig nedlastet... 2gb oppdatering som gikk helt fint frem til ca 1gb, men så har plutselig hastigheten på nedlastningen blitt redusert KRAFTIG og det er igjen 65 minutter for å laste ned siste gb'en. Er jo værre hastighet enn xbox live det her :-/ TLOU er bænkers. Ser ut som det er mest spill som kommer fremover som er noe å titte på da.. Witcher 3 blir vel kanskje det første. Kjøper det på ps4 for regner med det får litt bedre grafikk enn på xbox one. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Stilig måte å vise frem spillet på. Jeg ble drept en gang. https://www.youtube.com/watch?v=rb5AkhG_JG8 Jøss, det var ikke så verst, nei. Ble også drept noen ganger, men kom i mål til slutt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Stilig måte å vise frem spillet på. Jeg ble drept en gang. *snip* Spennende video. Jeg kom meg gjennom uten uhell Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Stealthy is healthy! Døde ikke. Kul måte å vise fram spillet. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Noen som vet om (fysiske) butikker som fører hvit dualshock 4 kontroller i Bergen? Leverte den ene til reparasjon, og gidder ikke sitte med ps3 kontrolleren som erstatning i 3 uker fremover, og vil ha en erstatning til den tradisjonelle juleferie gamingen Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Stilig måte å vise frem spillet på. Jeg ble drept en gang. *snip* Spennende video. Jeg kom meg gjennom uten uhell Samma her Lenke til kommentar
Josso Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har en sønn som er helt frelst på biler, selv om han bare har bikka 1 år elsker han å sitte på fanget og følge med (eller bruke den andre kontrollen, som selvsagt er avslått ).. Nå har det seg slik at eneste "bilspillet" jeg har er GTA V, og det er vanskelig å unngå å lage helvete selv om man cruiser rundt. Derfor vil jeg ikke spille det mens han er våken. I går fikk jeg sett noe Driveclub videoer og la merke til at det virker som det har helt rå lyd på bilene. Tenkte å kjøpe det på ps store, men skjønner ikke helt den versionen som ligger der. Er det hele spillet? koster i overkant av 300kr og er en "playstation plus" edition om jeg ikke husker feil. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Slik jeg har fortsått det, så er det i overkant av 300 ja, hvis du e plus-medlem. Men, siden de har hatt så mye serverproblemer, så har de ikke slippet spillet til massen enda, altså de som ikke har ps plus. Hvordan spillet og serverne fungerer i praksis vet jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Stilig måte å vise frem spillet på. Jeg ble drept en gang. *video* HA! Klarte det gjennom første gang. Skal dog sies at jeg hadde sikkert dauet under tutorial'en hadde jeg spilt det på ordentlig Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg og klarte det på første forsøk. No prob. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ser ut som flere er flinkere til å overleve et zombieutbrudd enn meg. Skulle det bli en realitet en gang så henger jeg meg gjerne på dere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Skamlett den der ja om man får inn for stealth, men det var en ufattelig bra måte å vise frem deler av spillet på altså. Kudos for krativt markedsføring Tror jeg skal ha det spillet der altså! Endret 18. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Synes Dead Island var bra, men dette ser enda bedre ut. Blir nok et kjøp her. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hva synes folket om Need for Speed Rivals?! Er på tilbud nå, så vurderer det.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Finnes det noen bilspill med 2 player? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Rivals var et dårlig spill, kaotisk og manglet totalt struktur. Ikke kjøp det er min anbefaling. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Apropos bilspel: Må få lov til å anbefale ModNation Racers for dei som ynskjer eit spel som liknar Mariocart. Akkurat same konseptet med gokartaktig køyring, og våpen som ein samlar opp undervegs. Ikkje minst er det fabelaktig å kunne laste ned banar frå nett som andre har laga. Diverre er spelet berre til Ps3 foreløbig, men det er vel mange som framleis har den ståande som pynt i tv-bordet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hei. Sikkert blitt spurt flere ganger før, men kunne ikke finne da jeg søkte. Jeg har tidligere kjøpt PS Gift Cards fra Amazon. For å bruke på min US Store. Men nå får jeg tydligvis ikke kjøpe flere 100$ cards fordi jeg allerde har kjøpt denne før? :S Kan man kun kjøpe en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå