Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det delvis ufortjent ble en flopp, der har jeg større tro på The Crew fortjener å floppe. Det som dog virkelig ødela for DC var jo Online problemene og at dette ikke ble prioritert. Men jeg synes DC har fått et ufortjent dårlig rykte pga. dette (selv om det er en viktig komponent for et slikt spill).

 

DC i seg selv er meget underholdende og imponerende på flere aspekter og jeg er glad for at jeg til slutt valgte å se vekk fra all den negative omtalen og valgte å kjøpe oppgraderingen for PSN+ medlemmer. The Crew har jeg dog liten tro på.

 

Det er en stund til vi får se GT7 på PS4 og inntil den tid tror jeg DC kan være en fin racingtittel å leke seg med. Når mange ser hvor skuffende The Crew egentlig er tror jeg flere vil vende tilbake til DC.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Synes det delvis ufortjent ble en flopp, der har jeg større tro på The Crew fortjener å floppe. Det som dog virkelig ødela for DC var jo Online problemene og at dette ikke ble prioritert. Men jeg synes DC har fått et ufortjent dårlig rykte pga. dette (selv om det er en viktig komponent for et slikt spill).

 

DC i seg selv er meget underholdende og imponerende på flere aspekter og jeg er glad for at jeg til slutt valgte å se vekk fra all den negative omtalen og valgte å kjøpe oppgraderingen for PSN+ medlemmer. The Crew har jeg dog liten tro på.

 

Det er en stund til vi får se GT7 på PS4 og inntil den tid tror jeg DC kan være en fin racingtittel å leke seg med. Når mange ser hvor skuffende The Crew egentlig er tror jeg flere vil vende tilbake til DC.

 

Er helt enig med deg. Offline-biten er veldig morsom :)

Lenke til kommentar

Har noen fått levert inn sin DS4 kontroller som har fått slitasje på thumbstikkene? Og fått ny?
Hvordan fungerer dette? Er de helt nazi på at vi MÅ ha med kvittering? For de fleste butikkene har jo deg i deres "database" vil jeg tro. Jeg kjøpte min PS4 fra Elkjøp forresten.

Lenke til kommentar

Har noen fått levert inn sin DS4 kontroller som har fått slitasje på thumbstikkene? Og fått ny?

Hvordan fungerer dette? Er de helt nazi på at vi MÅ ha med kvittering? For de fleste butikkene har jo deg i deres "database" vil jeg tro. Jeg kjøpte min PS4 fra Elkjøp forresten.

Ta direkte kontakt med Sony på telefon. Du trenger ikke kvittering. Har fått byttet 2 kontrollere. Tar omtrent 2-3 uker.

Lenke til kommentar

Trodde det gjaldt som en kvittering det også? Hvis ikke så er det bare tåpelig spør du meg :p

 

 

 

Har noen fått levert inn sin DS4 kontroller som har fått slitasje på thumbstikkene? Og fått ny?
Hvordan fungerer dette? Er de helt nazi på at vi MÅ ha med kvittering? For de fleste butikkene har jo deg i deres "database" vil jeg tro. Jeg kjøpte min PS4 fra Elkjøp forresten.

Ta direkte kontakt med Sony på telefon. Du trenger ikke kvittering. Har fått byttet 2 kontrollere. Tar omtrent 2-3 uker.

 

Må du da levere inn din egen da? Så om jeg kun ha 1 kontroller, så sitter jeg da uten i 2-3 uker? hehe.

Endret av jeh87
Lenke til kommentar

Greit med 2 stk. uansett ettersom batteriet er såpass krisedårlig på DS4.

Krise å ikke ha 2 kontrollere, da alle de feteste spillene krever 2 eller flere spillere :tease:

...Nidhogg, Secret Ponchos, Towerfall +++

 

(pluss at det er praktisk å alltid ha ferdig oppladet kontroller :).)

Lenke til kommentar

 

Har noen fått levert inn sin DS4 kontroller som har fått slitasje på thumbstikkene? Og fått ny?

Hvordan fungerer dette? Er de helt nazi på at vi MÅ ha med kvittering? For de fleste butikkene har jo deg i deres "database" vil jeg tro. Jeg kjøpte min PS4 fra Elkjøp forresten.

Ta direkte kontakt med Sony på telefon. Du trenger ikke kvittering. Har fått byttet 2 kontrollere. Tar omtrent 2-3 uker.

 

Fortell meir! Sender me dei inn då?

 

Hadde eigentleg tenkt å reklamere på Elkjøp, men det er kanskje lettare å gå direkte til Sony? Eller har noko fått ny av Elkjøp med ein gong?

 

Eg har sjølv 2 kontrollar, og begge to har overslitt gummi etter 3 månadars bruk. Ikkje greit.

Endret av ZenCo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et par kompiser av meg fikk ny på dagen når de kom med kontrollerenne sine med utslitte spaker på lefdal her i Ålesund vertfall. Men virker som folk har forskjellige ærfaringer rundt akkurat det.

 

Elkjøp i Ålesund til sammenligning insisterte på de måtte sende inn telefonen min (Samsung S4) Når batteriet hadde startet å bule å ikke tok lading lenger, hele telefonen , ikke bare batteriet. Så tipper det varierer fra butikk til butikk hvordan de håndterer slikt.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Sendte akkurat mail til CDON ang en kontroll som knirket, de ba meg sende en mail til Sony/Playstation fordi det er de som tar seg av reklamasjoner av kontrollene, så er nok like greit å ta kontakt direkte med Sony :)

Bullshit. Det er butikken du kjøpte den i som har ansvaret, og det er med butikken du skal forholde deg til.

---

 

Noen som har erfaring med å bytte ut stickene med alusticks? Har hyperhidrosis, så både DS og Xbone-kontrollene blir glatte når jeg bruker de.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som kan si at det IKKE satt igjen med kokain-stikker på N64 kontrollen nei. Med mindre det var en ubrukt en.

Det gikk vel strengt tatt hardt ut over håndflatene også da, i alle fall hvis man spilte Mario Party. :p

 

Men å si at DS4 er like ille som N64 kontrolleren, det er litt i overkant Okapi. De spakene var det jo mye verre med. Det tok selvfølgelig en god del bruk, men etter hvert så ble jo så godt som alle spakene helt ubrukelige. Allikevel vet jeg ikke om mange som byttet dem inn. Var kanskje ikke så kresne på den tiden. :p

 

Mine to DS4 er forøvrig helt fine nå 1 år etter, så skjønner ikke helt hvorfor enkelte har så mye problem med spakene. Lurer på hvor høy prosentandel av DS4 det er snakk om. Er nok vanskelig å oppdage i test hvis det ikke er en veldig stor prosentandel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...