UrgeLoL Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 "Just to make sure everyone is aware this image was created as a joke by a Gaffer to show the silliness about some of the comparisons floating about. The fact that it made it to reddit as a serious image is somewhat frustrating, whilst also predictable and utterly hilarious a the same time." http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=142869097&postcount=123 kildekritikk er mangelvare i fanboykrigen, det er sikkert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Kildekritikk er generelt mangelvare i dag. "Står det på nettet stemmer det". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 For det første: Jeg har sett begge klippene. Forskjellen er enorm For det andre: Det har ingenting med fanboyisme at jeg postet det overhodet. Kjøper antagelig en Ps4 en dag, når det har kommet et par interessant eksklusive spill. Det var bare for å erte de som tok helt av når den første traileren ble vist under E3 og jeg ble latterliggjort fordi jeg sa at dette ikke ble gameplay. 3 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Er jo ikke noe nytt at Sony hype toget tar helt av da! Så jo bare killzone 2 traileren Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Må selv stille meg i køen av folk som ikke ble nevneverdig imponert over gameplay-footaget til Uncharted 4 fra PSX. Spillet ser gøyalt ut, men grafisk sett er det ikke spesielt mye penere enn Uncharted 2 og 3 var såvidt jeg kan se, og en ganske kraftig nedgradering i forhold til klippet som ble vist på E3. Såklart, det kan skyldes dårlig kvalitet på streams og lignende, men jeg har også sett klippet på gamersyde i full kvalitet og fps, og det var ikke spesielt mye bedre. Personlig er jeg innstilt på at min PS4 og Xbox One begge kommer til å være konsoller som får mange gode, underholdende spill. Men jeg blir mer og mer sikker på at det store grafiske hoppet uteblir denne gangen. Og det er ikke så farlig (Har PC til grafikkhoreri ... ) Dessuten. Ser ikke spillene egentlig bra nok ut nå? Hvis vi kunne få dagens grafikknivå med dønnsolid 60 FPS i alle spill, hadde jeg egentlig vært fornøyd. Endret 12. desember 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Playstation 4 White Limited Edition ligger under mitt juletre. Sammen med Samsung Galaxy Note 4 og Samsung Galaxy Tab S 10.5. Koselig jul for meg! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Funker det å bruke noe slikt til PS4? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Playstation 4 White Limited Edition ligger under mitt juletre. Sammen med Samsung Galaxy Note 4 og Samsung Galaxy Tab S 10.5. Koselig jul for meg! Har ikke du PS4 fra før? Og spørsmål nummer to: Kommer du faktisk til å vente til julaften med åpne disse pakkene? Kan ikke være lett Endret 12. desember 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Playstation 4 White Limited Edition ligger under mitt juletre. Sammen med Samsung Galaxy Note 4 og Samsung Galaxy Tab S 10.5. Koselig jul for meg! Har ikke du PS4 fra før? Og spørsmål nummer to: Kommer du faktisk til å vente til julaften med åpne disse pakkene? Kan ikke være lett Jo det har jeg. Kommer nok til å selge den jeg har. Jeg skal klare å vente til jul med disse gavene. Har et veddemål på at jeg skal klare å holde meg til jul, så det kan ikke jeg tape! Endret 12. desember 2014 av Infamous Toman 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Funker det å bruke noe slikt til PS4? Nei. Ps4 er mer picky på det enn Ps3. Disse skal funke på Ps3, men de virker ikke på Ps4. Tror nok det som må til er at Sony får en slump med penger for å inkludere kompatibilitet. Her er en grei liste; http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/headsets Ps4 har trådløs lyd med mic-support gjennom kontrolleren så du kan bruke den opsjonen også med headset. Funker f.eks med AKG K452. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Funker det å bruke noe slikt til PS4? Nei. Ps4 er mer picky på det enn Ps3. Disse skal funke på Ps3, men de virker ikke på Ps4. Tror nok det som må til er at Sony får en slump med penger for å inkludere kompatibilitet. Her er en grei liste; http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/headsets Ps4 har trådløs lyd med mic-support gjennom kontrolleren så du kan bruke den opsjonen også med headset. Funker f.eks med AKG K452. Ok, takk Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Dette skal vel virke for dem som har en US PSN konto. http://gamedealdaily.com/playstation-4/playstation-4-downloads/ Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 No er Assassins Creed Unity på tilbud på playstation store. Vuderer å kjøpe det men, er det blitt fiksa med de feilene som hadd vært probemer med i de første dagene? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Spillet fungerer vel greit på konsoll, om du ser bort ifra litt lugging i fps til tider. Er vel pc versjonen som har slitt aller mest. (Tror jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Er det noe spesielt med driveclub versjonen på PS store ? ps+ upgrade noe til litt over 300. Til den prisen er jeg nesten fristet til å kjøpe Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Er det noe spesielt med driveclub versjonen på PS store ? ps+ upgrade noe til litt over 300. Til den prisen er jeg nesten fristet til å kjøpe Det er standard versjonen til lavere pris for de med ps+. Kjøpte sen selv på torsdag. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Kan jeg lage en bruker på brutterns PS4 som buker min PSN-konto? Så jeg kan få trofeer, spille Fifa UT osv når jeg spiller på hans PS4. Har det evt noen ulemper? Kan jeg passordbeskytte brukeren? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Kjøpte også nylig driveclub. Ganske underholdende spill og ville heller ha et ordentlig bilspill fremfor TheCrew-CUT. Noen her som er i en aktiv klubb? Endret 13. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Kjøpte også nylig driveclub. Ganske underholdende spill og ville heller ha et ordentlig bilspill fremfor TheCrew-CUT. Noen her som er i en aktiv klubb? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1631883&hl= Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Som du ser har jeg allerede spurt der og det var ikke mye liv, derfor spurte jeg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå