Sirius Cobra Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg går etter de prisene som er hos Prisguide.no, der er Xbone 4898 som billigst mens PS4 er 5898. Får håpe at de forandrer de prisene før release. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg går etter de prisene som er hos Prisguide.no, der er Xbone 4898 som billigst mens PS4 er 5898. Får håpe at de forandrer de prisene før release. Det er kun priser butikken har gjettet før noe offisielt er annonsert. PS4 skal kost 399€, Xbox One 499€. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skal det koste penger å spille online nå?! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg går etter de prisene som er hos Prisguide.no, der er Xbone 4898 som billigst mens PS4 er 5898. Får håpe at de forandrer de prisene før release. Alle prisene er feil, må bare vente til ting klareres. visst du kjøper nå kan de justere prisen senere, Lenke til kommentar
nipton Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 japp 5 bucks- Kanskje det blir dedikerte servere nå? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skal det koste penger å spille online nå?! Ja, PS+, 350 i året.. Eller er det halvåret? Husker ikke helt. Da får du månedlige spill med på kjøpet osv., forhåpentligvis blir tjenesten mye bedre også. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva synes folk om at, enn så lenge, at Playstation 4 ser ut til å koste mer enn tusen kroner mer enn Xbone? Må si jeg er veldig skuffet over hvis dette blir den faktiske prisen. Haha, what? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sykt nedtur for min del som spiller online en skjelden gang i blandt. En av grunnene til at jeg solgte 350en og kjøpte en PS3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 1000kr mindre er ikke største greia, men er bruktspill, ikke online verifisering som gjør PS4 blir den som blir brukt mest til next gen starter på alvor når alle konsollene er ute for salg. Men jeg er så glad i spill, så jeg kjøper Xbox One pga eksklusivene Blir et dyrt spillår 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 1000kr mindre er ikke største greia, men er bruktspill, ikke online verifisering som gjør PS4 blir den som blir brukt mest til next gen starter på alvor når alle konsollene er ute for salg. Men jeg er så glad i spill, så jeg kjøper Xbox One pga eksklusivene Blir et dyrt spillår Skal du ha begge på dag 1? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skal du ha begge på dag 1? 95% sjanse for det ja. Noe annet kan sjokkere 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 95% sjanse for det ja. Noe annet kan sjokkere Imponerende. Tror jeg kommer til å nøye meg med en av dem. Om jeg ikke venter til 2014 da. Det er fortsatt mye liv igjen i de gamle konsollene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fikk endelig sett konferansen nå, og utover ett gedigent minus for at det koster penger å spille online, skal de ha kreds for ingen DRM og flott design. Minnet egentlig veldig om en penere PS2. Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Driveclub gratis til alle ps+ på release var nice. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg ble aldri helt bestevenn med PS3en selv om den hadde mye gode spill. Multiplattform ble alltid kjøpt til X360 og spilling på den fikk alltid høyere prioritering enn PS3en min på grunn av kontrolleren, vennesystemet og Xbox Live generelt. Nå derimot har bildet forandret seg totalt for meg. Microsoft var for kjepphøye. De satset alt på at folk ville ha det de viste frem, uansett hva, fordi de har hatt en såpass stor suksess med X360. Mer eller mindre det samme som Sony gjorde med lanseringen av PS3 etter min mening. Men Sony har lært av sine tidligere feil, noe Micosoft også burde gjort. Jeg er ihvertfall ikke i tvil om hvilken konsoll som skal supplementere PCen min når konsoll skal kjøpes igjen. Sony is back, bigtime (Ja, jeg vet at mine meninger om MS/XONE ikke nødvendigvis er gyldige for andre, jeg bare lufter grunnene til hvorfor Sony for min del er det klare valget. Dette handler om hvorfor jeg likte Sony sin presentasjon, ikke om hvorfor jeg ikke likte Microsoft sin. Eventuelle sure svare gidder jeg ikke ta seriøst ) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg kom på noe genialt http://www.youtube.com/watch?v=Iof5pRAIZmw (skru ned volumet litt) (full volum) Også spiller du de samtidig Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Men Sony har lært av sine tidligere feil, Helt klart. Den er sterk, men enkel å utvikle for. Åpen for indie-utviklere Relativt billig. Liten i forhold til PS3 (den første modellen) + at de viderefører noe av det de gjorde riktig med PS3: Sonefri Støtter HDD-oppgraderinger på samme måte som PS3. Hardware-messig er dette kanskje den beste konsollen Sony har designet siden PS1. Endret 11. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du har skrevet mange innlegg her om at Sony 100% sikkert ville følge Microsoft sitt DRM-system, og når de ikke gjør det forstår det seriøst ikke hvorfor folk er glad for det? Seriøst? Jeg var ganske sikker på at de kom til å gjøre det ja. Det som kommer til å skje nå er at vi får et skile mellom store utgiverhus som følger Microsoft og Sony. Det er utgiverene som har presset på for løsningen som Microsoft har, og jeg er derfor spent på å se hvordan de svarer på det Sony har gjort. Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg forstår ikke hvorfor folk er så utrolig glade for å bli lurt. Det Sony sto på scenen og fortalte i går var at du må betale for å spille flerspiller, men de pakket det inn på en veldig lur måte. 95% sjanse for det ja. Noe annet kan sjokkere Da er vi to. Er kjekt å vinne uansett hva som skjer hvertfall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg forstår ikke hvorfor folk er så utrolig glade for å bli lurt. Det Sony sto på scenen og fortalte i går var at du må betale for å spille flerspiller, men de pakket det inn på en veldig lur måte. Jeg skjønner ikke hvordan du kan se på det at Sony nå tar betalt for online mp som lureri, mens at MS skal kontrollere måten vi spiller på er helt greit. 4 Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://www.gamespot.com/twitter-battle/xbox-vs-ps4/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå