Bruker-104685 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er FF VII en remake eller en port?Er noe bedre grafikk slik FF VII og FfVIII er på PC, da er en port som blir bedre grafikk og trophystøtte m.m. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Synd. Hadde håpa på en remake. Dette var skuffendes. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Never change a winning recipe? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Såg det er pc versjonen som kommer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 no crash, no spyro and no ABE... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Day of the Tentacle og Uncharted gameplay var det som var noe for meg. Ikke mye spennende denne gangen. For meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 no crash, no spyro and no ABE... Spyro hadde gjort seg ja, to første på PS1 er fanmtastiske! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ah skal kjøpe Day of the tentacle bare pga barndomsminnene. Første spillet jeg kjøpte som var kompatibelt med det nye soundblaster-kortet mitt den gang. "Hør,a gutta: ordentlige instrumenter"! Endret 6. desember 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Synd. Hadde håpa på en remake. Dette var skuffendes. Dette er vel i grunn spikeren i kista for en skikkelig remake på en god del år i hvertfall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Sjekket PSN nå og Garden Warfare ligger der nå gratis. Og bare for å nevne det, så må man være kjapp hvis man vil ha spillene som EA gir vekk. But you'll need to be quick - the games will only be free to download until the event's end tomorrow. Endret 6. desember 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 E garden warfare bare gratis på ps4? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Alle får Garden Warfare gratis. Dæven. Pokker! Nettopp betalt nesten 300 for det på digital download for noen dager siden. Og i tillegg kjøpt enda en fysisk kopi og pakket den inn i som julepresang til nevøen min. Altså, 300,- spenn rett i dass for min del, og en julegave på retur til butikk, hvor jeg må betale returporto og finne på en annen gave. Endret 6. desember 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 E garden warfare bare gratis på ps4? Ja. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Next God of War Officially Confirmed To Be In Development En reboot, uten Kratos kanskje? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Men da ble det vel som vi trodde, ingen Uncharted 4 i 60fps ? Var selvsagt for godt til å være sant etter den første teaseren vi såg. Mye kan selvsagt skje fra pre-alpha til ferdig utgave, men dobling av fps. med samme detaljnivå som vi såg i gameplay videoen? Jeg tror ikke det altså. Endret 7. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tror nok UC4 er litt for eyecandy for 60 fps. Det du får igjen med et siktemål rundt 30 fps et vesentlig bedre grafikk, og jeg mener det er verdt det for denne type spill. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Day of the Tentacle, nice! Ellers tar jeg gledelig impt garden warefare, vurderte og kjøpe det på tilbud tidligere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Tror nok UC4 er litt for eyecandy for 60 fps. Det du får igjen med et siktemål rundt 30 fps et vesentlig bedre grafikk, og jeg mener det er verdt det for denne type spill. Nå var det vel Naughty Dog selv som sa de siktet seg inn på 60fps i dette spillet, men nå er det ikke noe nytt at utviklerene tar seg vann over hode i forkant heller da. Ikke at jeg hadde store forhåpningene om at de ville innfri når vi sist diskuterte det i denne tråden her. http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_4_a_thiefs_end_2014_e3_trailer/ Endret 7. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 flott om de klarer 60fps, men blir ikke med hylekoret om de ikke klarer det. Koste med med de gamle uncharted spillene og kommer garantert til å kose meg med dette også . Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tror ikke de som kjøper UC4 kjøper spillet for FPS sin skyld. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå