Muggkaare Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Deep Down = Dragon's Dogma Online? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Definitivt bedre enn wifi ja! Jeg bruker det opp til stasjonæren i 2. Etasje og online spill ligger som regel mellom 40-60 i ping Da har de vel fått dreisen på disse. De blå boksene de solgte for en del år siden måtte jeg dra ut og sette i kontakten igjen litt for ofte siden de ikke klarte å gjenopprette linken selv. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Deep Down = Dragon's Dogma Online? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Når det gjelder bredbånd via strømnettet er det veldig avhengig av kabling og sikringsskap. Jo nyere jo bedre. Også er det en stor fordel å være på samme kurs, for sikringsskap kødder litt med signalene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Okei, jeg har et lite problem: Jeg har en Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition som jeg tok opp all spillingen på PS3. Nå har jeg fått PC-en min tilbake fra reparasjon og har lyst til å gjøre det samme på min PS4. Jeg har satt det opp så det funker. Jeg får opp både lyd og bilde som er på TV-en inn på PC-en via opptakerprogrammet. Problemet oppstår når jeg skal bruke headsettet mitt. Når jeg plugger inn USB-kabelen fra headsettet, får jeg ikke lenger lyd på bildet som er på opptakerprogrammet. Jeg får også et varsel fra PS4-menyen om at jeg har plugget inn et headset. Så det virker som om lyden går kun til headsettet og kontrollen, men ikke via HDMI-kabelen fra PVR-en. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Har ikke funnet noe endelig svar etter flere forsøk på internetten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Playstation Experience er i morgen. Blir spennende. We're expecting a lot of exciting first-party announcements for PlayStation 4, PS3, and PS Vita, as well as some surprises from third-party developers and Publishers http://www.ign.com/articles/2014/12/05/psx-2014-follow-the-playstation-experience-live-on-ign?abthid=54822aec6f1e5ba14d000028 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 https://www.youtube.com/watch?v=-X8KMoAWFPE https://www.youtube.com/watch?v=MeV3PBY5Efg https://www.youtube.com/watch?v=jogsJFoyo3E King's Quest ser så utrolig lekkert ut. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 King's Quest skal jeg garantert teste! Det så kjempe stilig ut!! Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hei Har sony gold wirless headsett 2.0, før så kunne jeg kjøre chatte lyden og spill lyden samtidig, men nå så går det ikke, (tror det var på ps3)Velger jeg All lyd i instillingene så hører jeg ikke de jeg chatter med men de hører meg, men gaming lyden er der, velger jeg chat lyd så funker chat bra men så kommer gaming lyden via tv ( men det er vel normalt) kan dere med samme headsett bekrefte at det er mulig å chatte via gruppe og samtidig høre gaming lyder i headsettet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 King's Quest skal jeg garantert teste! Det så kjempe stilig ut!! Konge at de gamle Sierra-klassikerene er på vei tilbake. Håper at flere titler dukker opp også. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som har Norsk tid når Playstation Experience starter ikveld? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Noen som klarer å se No Mans Sky vidoen uten håpløs hakking? Finnes det en mindre belastet kilde? Endret 6. desember 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er det noen live stream for eventen? Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 http://www.twitch.tv/playstation 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Håper på God of War 4 og litt gameplay fra Uncharted 4 i kveld. Kanskje noe nytt fra Quantic Dream. Hadde ikke hatt noe i mot 3D dot Game Heroes 2 heller. Håper også på noe nytt og spennende til PS Vita. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er vel klokken 19:00 det starter ja.. Ser sånn ut.. Kan bli spennende!Hvor kult hadde det ikke vært med et nytt Crash Bandicoot spill da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er det ikke egen Twitch app på PS4? Trodde det jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Var visst One som hadde Twitch app Bruker den for å se Playstation stream da 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Dårlig at Sony ikke sender ting som dette på PS4. Der er Microsoft mye flinkere da dem faktisk oppdaterer dash med aktuelle ting og livestream ifra events dem har. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå