Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt bedre enn wifi ja! Jeg bruker det opp til stasjonæren i 2. Etasje og online spill ligger som regel mellom 40-60 i ping :)

Da har de vel fått dreisen på disse. De blå boksene de solgte for en del år siden måtte jeg dra ut og sette i kontakten igjen litt for ofte siden de ikke klarte å gjenopprette linken selv.

Lenke til kommentar

Okei, jeg har et lite problem:

 

Jeg har en Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition som jeg tok opp all spillingen på PS3. Nå har jeg fått PC-en min tilbake fra reparasjon og har lyst til å gjøre det samme på min PS4.

 

Jeg har satt det opp så det funker. Jeg får opp både lyd og bilde som er på TV-en inn på PC-en via opptakerprogrammet. Problemet oppstår når jeg skal bruke headsettet mitt. Når jeg plugger inn USB-kabelen fra headsettet, får jeg ikke lenger lyd på bildet som er på opptakerprogrammet. Jeg får også et varsel fra PS4-menyen om at jeg har plugget inn et headset. Så det virker som om lyden går kun til headsettet og kontrollen, men ikke via HDMI-kabelen fra PVR-en.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Har ikke funnet noe endelig svar etter flere forsøk på internetten :(

Lenke til kommentar

Hei

 

Har sony gold wirless headsett 2.0, før så kunne jeg kjøre chatte lyden og spill lyden samtidig, men nå så går det ikke, (tror det var på ps3)Velger jeg All lyd i instillingene så hører jeg ikke de jeg chatter med men de hører meg, men gaming lyden er der, velger jeg chat lyd så funker chat bra men så kommer gaming lyden via tv ( men det er vel normalt) kan dere med samme headsett bekrefte at det er mulig å chatte via gruppe og samtidig høre gaming lyder i headsettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...