Auto Asmodeus Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ingen andre her som har bootup-problemer? Er redd maskinen min dør snart.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Ingen andre her som har bootup-problemer? Er redd maskinen min dør snart.. Jeg hadde. Jeg fikk PS4 kan ikke starte. Jeg prøvde alt. Installere helt clean installasjon av 2.02 versjonen. Da funket den, men hver gang jeg slo av PS4 fikk jeg feilmeldingen "PS4 kan ikke starte". Jeg sendte inn min maskin igår til Dustinhome Endret 4. desember 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hmm min starter, men ikke før at den har stått og jamret seg litt, blinket blått og skrudd seg av igjen. Deretter starter den opp og sjekker filsystemet.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hmm min starter, men ikke før at den har stått og jamret seg litt, blinket blått og skrudd seg av igjen. Deretter starter den opp og sjekker filsystemet.. Oja, ok. Min viste playstation logoen på skjermen, men plutselig så blinket den blått og skrudde seg av igjen og fikk opp feilmeldingen "PS4 kan ikke starte" Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Noen som vet hvorfor jeg har så mye problemer med den trådløse nettilkoblingen på min PS4? Faller alltid ut av PSN, og har veldig lav hastighet (i følge nettverkstesten i systemet). Har ikke problemer med det trådløse nettet på andre enheter... Har Altibox (med en sånn hjemmesentral i veggen), og det er ikke langt fra systemet til hjemmesentralen. Tips? (Har ikke mulighet for kabel). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 PS3 v1 koster fortsatt langt mer enn en PS3 ved launch.> Bullshit! Et kjapt søk på finn viser rikelig med PS3 første utgaven (såkalte grillen), til priser rundt 1200-1500,- og da med mange spill. Og slik har det vært lenge. Var første perioden etter v1 forsvant at den var mer verdt. Men etter et par år droppet den fullstendig i pris, og en ha lenge kunne kjøpt v1 til under 2.000,- Husker ukke launch-pris, men tror den var opp mot 5.000,- 1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kult å betale 550 spenn for betaversjonen av Unity . Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Lanseringspris på PS3 var 6000,-. Jeg husker også den ble omsatt på Ebay for mer enn hva en ny kostet noen år etterpå. Mener at de lå på 4-5000,-. Jeg solgte min i fjor for 3000,-. Hadde kanskje 7-8 kjøpere innen et par dager. Kunne fått mer. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hvorfor jeg har så mye problemer med den trådløse nettilkoblingen på min PS4? Faller alltid ut av PSN, og har veldig lav hastighet (i følge nettverkstesten i systemet). Har ikke problemer med det trådløse nettet på andre enheter... Har Altibox (med en sånn hjemmesentral i veggen), og det er ikke langt fra systemet til hjemmesentralen. Tips? (Har ikke mulighet for kabel). Nettverk via strømnettet. Lenke til kommentar
Helvetica Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hvorfor jeg har så mye problemer med den trådløse nettilkoblingen på min PS4? Faller alltid ut av PSN, og har veldig lav hastighet (i følge nettverkstesten i systemet). Har ikke problemer med det trådløse nettet på andre enheter... Har Altibox (med en sånn hjemmesentral i veggen), og det er ikke langt fra systemet til hjemmesentralen. Tips? (Har ikke mulighet for kabel). Nettverk via strømnettet. Har aldri vært borti det. Er det noe spesielt man må gjøre for at det skal fungere? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Kjøpe noe som dettehttp://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/NGXAVB5201/netgear-powerline-500-nettverksadapter Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Devolo kan anbefales når det gjelder homeplugs! Jeg har de her: https://www.dustinhome.no/product/5010614062/dlan-500-av-mini-network-kit?ssel=true?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Endret 5. desember 2014 av Ooinaru Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Disse adapterene virker som en god løsning til meg ogå viste ikke at det fantes slikt. Vil disse ha bedre tilkobling til ruteren som står i kjelleren enn ps4en da? Endret 5. desember 2014 av Tønne Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Men hvordan er det å spille online med slike ? Er det voldsomt verre ping og mere lag ? Jeg tro ikke det skal bli nødvendig for meg med slike når konsollene på sikt flyttes opp i loftstua, men har likevel noe sånt i baktankene. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hvorfor jeg har så mye problemer med den trådløse nettilkoblingen på min PS4? Faller alltid ut av PSN, og har veldig lav hastighet (i følge nettverkstesten i systemet). Har ikke problemer med det trådløse nettet på andre enheter... Har Altibox (med en sånn hjemmesentral i veggen), og det er ikke langt fra systemet til hjemmesentralen. Tips? (Har ikke mulighet for kabel). Den trådløse eneheten i altibox hjemmesentral er elendig. Måtte skru den av og sette opp enn annen sender. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hva er problemet med å legge opp kabel egentlig? De får man i opptil 100 meters lengde på gigabit hastighet, er ganske tynne, fås i de fleste farger, og ved hjelp av en liten drill kommer man lett gjennom vegger. Hull i vegger kan man lett tette med akrylfugemasse i etterkant. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Men hvordan er det å spille online med slike ? Er det voldsomt verre ping og mere lag ? Jeg tro ikke det skal bli nødvendig for meg med slike når konsollene på sikt flyttes opp i loftstua, men har likevel noe sånt i baktankene.Kjempe bra resultat. Ikke noe dårligere enn wifi når det gjelder ping. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Merk at om det er mye støy eller noe på strømnettet er det det som slår ut på ping osv. Jeg kan uansett gå go for slike adaptere. Har et par selv, og det mange ganger bedre enn WiFi. Hvor jeg bodde før var det mye støy på strømnettet, så da kunne nettet pinge, men hvor jeg bor nå er det dønn stabilt. Vet ikke hvor mye forskjell det er på dette og kabel, men det er betydelig bedre enn WiFi. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Nice, ja men da gjenstår det jo bare og teste med wifi på sikt når det omsider blir omrokkeringer i huset Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Definitivt bedre enn wifi ja! Jeg bruker det opp til stasjonæren i 2. Etasje og online spill ligger som regel mellom 40-60 i ping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå