Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri rørt ett eneste Borderlands spill, men bør vel ikkje avskrive Telltale sin utgave av den grunn?

Er en karakter fra et par av de tidligere spillene som kan være av viktighet i forhold til Telltale sitt. Uten at jeg skal gå så mye mer inn på handlingen. Men om humoren faller i smak så ser jeg ikke hvorfor at spillet ikke skal appellere.

Lenke til kommentar

Hadde ikkje rekna med at Sony ville ta seg ekstra godt betalt(veit at kamera er med) for denne grå konsollen, samtidig som eg hadde eit lite håp om at den ville bli levert med 4 stk kontrollere. Får vel heller leite opp ein standard PS4 til god pris eller ein brukandes bundle. Fint om CDON kjører enda ein billig-kampanje. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Det er en PS4 med en annen farge.

 

Tja, det er det, men det produseres kun 12300 eksemplarer av den. Så om man får tak i en har den nok en høyere verdi (for mange) enn den vanlige svarte. Blir litt som den første PS3en som kunne spille PS2 spill.

 

Og den var verdt ekstra i en ganske kort periode..

Lenke til kommentar
ESO CONSOLE UPDATE

As I’ve mentioned, we have been (and will continue to be) steadily working on the Xbox One and PlayStation 4 versions of ESO. They are playable and fun right now, but there's still some work to do before we can set an official launch date. First and foremost, we want to make sure that two of our most important systems still in development—the Justice and Champion Systems—are included in the console release. Those two systems will introduce a huge amount of content to the game, and we know everyone is looking forward to the new types of gameplay they provide.

It’s also important to note that the Xbox One and PlayStation 4 versions of ESO are not just ports of the PC/Mac game. We have completely replaced the PC user interface with a console-specific UI designed from the ground-up with a controller and a living room play experience in mind. We’ve also added voice chat and full integration with XBL and PSN. Expect to see lots of news about our console versions in early 2015.

RQqGDKZ.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...