sprintball96 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Idag har vell Playsation 20års jubibleums dag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan man spille God of War 1, 2 og 3 (og evt. Ascension(?)) på PS4 på noen måte? 1 og 2 finnes vel til PS3, såvidt jeg har skjønt. Har spilt 1 og 2 den gangen de kom ut på PS2, og savner de spilla. Har lyst å spille på nytt, men har ikke så lyst å kjøpe en PS3, når jeg kan kjøpe PS4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Nei. Edit: Med mindre de er tilgjengelig på den streamingtjenesten da. Det vet jeg ikke. Endret 2. desember 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 god of war 1 og 2 klarer du nok å emulere på en PC om du har en noenlunde oppegående PC. PS3 titlenne er det dog noe værre med, du for spørre om å få låne PS3en til noen 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kjenner jeg Sony (og andre konsollsjapper) rett, så får du nok enda en mulighet til å kjøpe de spillene, bare vent. Er jo derfor de droppet bakoverkompatibilitet. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg lurer på en ting angående de forskjellige lydinstillingene på ps4. Jeg har et 5.1 oppsett. Under instillinger for lydenhet kan jeg velge Linær PCM, Dolby Digital eller DTS. Hva skal jeg velge her egentlig? Har koblet ps4'en med hdmi til tven, som er koblet med hdmi til recieveren. Takk på forhånd Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 LPCM er det riktige valget. Det vil (dessverre) ikke stå DTS HD Master Audio i displayet til forsterkeren, men du får det beste lydbildet ved LPCM. Det virker ihvertfall sånn på mitt anlegg Lenke til kommentar
Josso Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 LPCM er det riktige valget. Det vil (dessverre) ikke stå DTS HD Master Audio i displayet til forsterkeren, men du får det beste lydbildet ved LPCM. Det virker ihvertfall sånn på mitt anlegg Takk for så raskt svar! Når jeg velger det, virker det som jeg bare får stereolyd. Er det tilfelle? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Er det ikkje mer riktig at du kobler PS4 med HDMI til forsterker og så videre? Nå mater du forsterker med lyd fra TV, er vel der begrensningen kanskje ligger? Eller har du optisk ut fra konsoll og inn i forsterker du kan bruke ? Endret 2. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Du må sjekke tv'en. Dersom tv'en ikke sender ut surround hjelper det fint lite. Recieveren min har bypass på HDMI så bildesignalet går igjennom der før tv'en. PS4 -> Reciever -> TV Lenke til kommentar
Josso Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det ikkje mer riktig at du kobler PS4 med HDMI til forsterker og så videre? Nå mater du forsterker med lyd fra TV, er vel der begrensningen kanskje ligger? Eller har du optisk ut fra konsoll og inn i forsterker du kan bruke ? Du må sjekke tv'en. Dersom tv'en ikke sender ut surround hjelper det fint lite. Recieveren min har bypass på HDMI så bildesignalet går igjennom der før tv'en. PS4 -> Reciever -> TV Jeg har ikke optisk kabel, bare HDMI jeg kan bruke. Litt usikker på hvor begrensingene ligger. Jeg har prøvd å stille lyd på tven til både PCM og automatisk. Om jeg velger automatisk da får jeg surround, hvis jeg velger Dolby Digital på PS4 maskinen. Er det forskjell på LPCM (ps4) og PCM (tv) ? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det ikkje mer riktig at du kobler PS4 med HDMI til forsterker og så videre? Nå mater du forsterker med lyd fra TV, er vel der begrensningen kanskje ligger? Eller har du optisk ut fra konsoll og inn i forsterker du kan bruke ? Du må sjekke tv'en. Dersom tv'en ikke sender ut surround hjelper det fint lite. Recieveren min har bypass på HDMI så bildesignalet går igjennom der før tv'en. PS4 -> Reciever -> TV Jeg har ikke optisk kabel, bare HDMI jeg kan bruke. Litt usikker på hvor begrensingene ligger. Jeg har prøvd å stille lyd på tven til både PCM og automatisk. Om jeg velger automatisk da får jeg surround, hvis jeg velger Dolby Digital på PS4 maskinen. Er det forskjell på LPCM (ps4) og PCM (tv) ? Bruk reciveren din som "hub" Det vil si at du kobler alt av utstyr du skal ha inn på reciveren b.l.a. ps4 via hdmi og så tar du en hdmi ut fra reciveren og opp til tv'n. Det er vel den eneste måten å gjøre det på hvis du ikke også bruker en optisk, men det trenger du ikke. Alle recivere har flere hdmi inn og en eller to hdmi ut. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Er det ikkje mer riktig at du kobler PS4 med HDMI til forsterker og så videre? Nå mater du forsterker med lyd fra TV, er vel der begrensningen kanskje ligger? Eller har du optisk ut fra konsoll og inn i forsterker du kan bruke ? Du må sjekke tv'en. Dersom tv'en ikke sender ut surround hjelper det fint lite. Recieveren min har bypass på HDMI så bildesignalet går igjennom der før tv'en. PS4 -> Reciever -> TV Jeg har ikke optisk kabel, bare HDMI jeg kan bruke. Litt usikker på hvor begrensingene ligger. Jeg har prøvd å stille lyd på tven til både PCM og automatisk. Om jeg velger automatisk da får jeg surround, hvis jeg velger Dolby Digital på PS4 maskinen. Er det forskjell på LPCM (ps4) og PCM (tv) ? Bruk reciveren din som "hub" Det vil si at du kobler alt av utstyr du skal ha inn på reciveren b.l.a. ps4 via hdmi og så tar du en hdmi ut fra reciveren og opp til tv'n. Det er vel den eneste måten å gjøre det på hvis du ikke også bruker en optisk, men det trenger du ikke. Alle recivere har flere hdmi inn og en eller to hdmi ut. Takk for svar! Skal teste dette! [EDIT] Har nå kobla Ps4 til reciever og reciever til TV. Fungerer veldig bra, endelig grom lyd fra alle hold! Endret 2. desember 2014 av Josso Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hva har skjedd med søk etter folks PSN? Virker som at jeg bare kan søke etter mine egne venner. Skrev inn "john", som ga ett treff, og han er i vennelista. Prøvd å søke opp folk som ikke er i vennelista, og det kan jeg bare glemme. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Elsker diffuse beskrivelser av patcher.. De burde ha en generell oversikt over hva de har jobbet med siste tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det i 11 tiden PSN blir oppdatert med nye titler, har fått for meg det tidspunktet av en eller anen grunn? Venter på Game of Thrones .... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Er det i 11 tiden PSN blir oppdatert med nye titler, har fått for meg det tidspunktet av en eller anen grunn? Venter på Game of Thrones .... Ser det er ute på xbox one. Jeg og skal ha det her. Digget tales from the borderlands. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ah sier du det ja, frister jo nesten å kjøpe det der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå