Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe å hente på COD AW appen på Android mobilen? Prøver å kjøpe noe / gjøre ting der men ikke mulig. Stemmer det for dere og?

Appen fungerer helt fint for meg, men hva er du mener med "kjøpe ting"? Har ikke noen seksjon på det, og SHG har ikke lagt ut sine mikrotransaksjoner enda.

Lenke til kommentar

Ser på Amazon att du kan kjøpe spill til PS4 der så få PSN kode du legger inn og laster ned på PS4'en, nett som vist du kjøper PC download og får det gjennom steam. Men står bare får folk i USA, er det noken måte og gjer det i Norge?... PSN har jo grei pris på noken men så møkje dyrare på noken andre...

Lenke til kommentar

Er det noe å hente på COD AW appen på Android mobilen? Prøver å kjøpe noe / gjøre ting der men ikke mulig. Stemmer det for dere og?

Appen fungerer helt fint for meg, men hva er du mener med "kjøpe ting"? Har ikke noen seksjon på det, og SHG har ikke lagt ut sine mikrotransaksjoner enda.

Mener det er en funksjon her 2014-11-30%2001.41.27.png_zpscwvbkvde.jp
Lenke til kommentar

Mener det er en funksjon her

*snip*

Ah, så det nå. Tipper erroren kommer av at ingen mikro-transaksjoner har blitt annonsert enda. :)

Lenke til kommentar

*snip*

Ah, så det nå. Tipper erroren kommer av at ingen mikro-transaksjoner har blitt annonsert enda. :)

Ja kanskje det. Men ser det er mange ting som jeg ikke har / får som andre har. Selv om de er i "mindre" grad.

Skulle hatt det norske flagget på uniformen, blant annet. Ser det er flere som har det.

Lenke til kommentar

Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. :thumbup:

Hvilken prosjektor er det du bruker? :)

EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen!

Har omtrent samme setup selv, men er ikke helt fornøyd med bildekvaliteten fra projektoren. Føler bildet er litt uskarpt. Hvilke innstillinger bruker du?

Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/itm/50-Sony-Playstation-Network-Card-for-only-40-Email-delivery-20-OFF/261681290189?afsrc=1

40 dollar for 50 dollar gift card. Kjøper man to stk og bruker dem så får man 15 dollar tilbake pga. kampanjen til Sony. Dvs. at man har da fått 115 dollar for 80 dollar. Et lite tips

Må man faktisk kjøpe for $100 eller holder det å trykke inn kodene?
Må handle for 100 dollar ja. Så får du 15 dollar kode per mail etter kjøp er utført. Så får ikke brukt de 15 dollar i samme kjøp som de 100. Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. :thumbup:

Hvilken prosjektor er det du bruker? :)

EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen!

Har omtrent samme setup selv, men er ikke helt fornøyd med bildekvaliteten fra projektoren. Føler bildet er litt uskarpt. Hvilke innstillinger bruker du?

Kjører for det meste på økoinstilling og har ingenting å utsette på kvaliteten. Er det uskarp, så tror jeg du må prøve å endre litt på fokuset fysisk på linsen. Ser fort forskjell da.

Lenke til kommentar

*snip*

Ja kanskje det. Men ser det er mange ting som jeg ikke har / får som andre har. Selv om de er i "mindre" grad.

Skulle hatt det norske flagget på uniformen, blant annet. Ser det er flere som har det.

Appen er fortsatt buggete. Litt irriterende egentlig, men det var en del problemer på appen til Ghosts også. :hm:

Lenke til kommentar

Playstation-systemet er så gjennomført råttent. Man får en mld, men vet at man å vente i et par minutter før man kan lese den. Man sender en mld, og er stuck på 97 % hver jævla gang. Det er ikke bare det at det tar hundre år å sende mld, men man er også låst til det skjermbildet helt til mld er sendt. Hender at jeg prøver å sende mld i en kort pause, men det har vist seg å være risikosport. Plutselig har vi startet igjen mens jeg fortsatt er låst til mld jeg prøvde å sende.

I tillegg er det helt håpløst å prøve å søke opp noen. Skriver inn en hel PSN og får 100+ treff. Står også at mld er sendt for lenge siden, selv om den nettopp har blitt sendt.

Vi får oppdateringer, men de mest grunnleggende tingene klarer de ikke å fikse.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Playstation-systemet er så gjennomført råttent. Man får en mld, men vet at man å vente i et par minutter før man kan lese den. Man sender en mld, og er stuck på 97 % hver jævla gang. Det er ikke bare det at det tar hundre år å sende mld, men man er også låst til det skjermbildet helt til mld er sendt. Hender at jeg prøver å sende mld i en kort pause, men det har vist seg å være risikosport. Plutselig har vi startet igjen mens jeg fortsatt er låst til mld jeg prøvde å sende.

I tillegg er det helt håpløst å prøve å søke opp noen. Skriver inn en hel PSN og får 100+ treff. Står også at mld er sendt for lenge siden, selv om den nettopp har blitt sendt.

Vi får oppdateringer, men de mest grunnleggende tingene klarer de ikke å fikse.

Jææævlig frustrerende! Føler med deg, skjer akkurat det samme med meg, skal adde noen venner, men tar år og dager når jeg søker opp navnet, samme med meldinger, stopper på 97 prosent i ca 2-3 min....off, jeg hater også at å invitere venner til å joine deg da må du ut av spillet for å invitere de også trykke send, skulle gått an å gjort det lettere ved trykk av en knapp heller

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Playstation appen til å finne og legge til venner. Mener det bare kom opp korrekt spiller da jeg skrev inn hele PSN. Dette er den eneste måten jeg har funnet for å legge til venner utenom på konsollen.

Går trolig også an å skrive meldinger der, kjappere og uten risiko ;)

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...