uggy Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Noen som vet hva den siste GTA5 oppdatering gjorde, var på 1,14GB Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Stabilitetsfiks for GTA Online og andre minor feil. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hvorfor kan jeg ikke se de siste spillerne jeg spilte med og mot? På spillere møtt står det bare "Det finnes ingen spillere" Skal det ikke stå hvilke spillere jeg har møtt? På PS3 gikk dette ann. Lenke til kommentar
Balluba Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 hei. Noen som har Lego Batman 3 og vet om det er norsk tekst på det ? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 hei. Noen som har Lego Batman 3 og vet om det er norsk tekst på det ? Har spillet på Xbox One og det er ingen norske tekster der. Burde være likt på ps4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ni No Kuni Developer Working on New PS4 Title Spennende. Endelig et JRPG på PS4. Hadde ikke vært meg i mot om det var en oppfølger til fantastiske Ni No Kuni. 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 1+ For Ni No Kuni 2.Spørsmål, hvor finner jeg PS Plus-medlemskap billigst? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ni No Kuni Developer Working on New PS4 Title Spennende. Endelig et JRPG på PS4. Hadde ikke vært meg i mot om det var en oppfølger til fantastiske Ni No Kuni. OMG!OMG!OMG!OMG! Når du sier slike ting slår fangirl genet ut hos meg også. Krysser fingre og tær og det som mer er for et nytt Ni no Kuni. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Det er ikke et nytt Ni No Kuni, ettersom hva jeg har forstått. Om jeg har forstått riktig da. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Da var ps4 bestilt på siba.no! 3500kr med gta v. Grei pris det 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Da var ps4 bestilt på siba.no! 3500kr med gta v. Grei pris det Gratulerer 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 hmm 190,- kr billigere enn Elkjøps "Black Friday"-tilbud. Man kan begynne å lure på om norske forhandlere skjønner greia med Svartefredag. (Pst - meningen er å sette omsetningsrekord, ikke spekulere i folks kjøpetrang med en gang de ser GULE PRISER!!) 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Er det noe å hente på COD AW appen på Android mobilen? Prøver å kjøpe noe / gjøre ting der men ikke mulig. Stemmer det for dere og? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Har de fikset Unity? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 OMG!OMG!OMG!OMG! Når du sier slike ting slår fangirl genet ut hos meg også. Krysser fingre og tær og det som mer er for et nytt Ni no Kuni. Hehe. Har planer om å starte på ny i Ni No Kuni om ikke så lenge. Har bare spilt det en gang og det var da det kom ut. Blir koselig. Det er ikke et nytt Ni No Kuni, ettersom hva jeg har forstått. Om jeg har forstått riktig da. Tror ikke jeg heller, men hadde som sagt ikke vært meg i mot NNK 2. Uansett er det jo Level 5 som skal utvikle spillet, så om det blir NNK 2 eller en helt ny IP så blir det nok fantastisk uansett. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) . Endret 29. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 hmm 190,- kr billigere enn Elkjøps "Black Friday"-tilbud. Man kan begynne å lure på om norske forhandlere skjønner greia med Svartefredag. (Pst - meningen er å sette omsetningsrekord, ikke spekulere i folks kjøpetrang med en gang de ser GULE PRISER!!) Nei, meningen er å tømme lagerbeholdningen før julesesongens beholdning kommer inn. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jeg la mer trykk på overdreven bruk av store bokstaver og annen kreativitet som gjør at folk tror de gjør en kjempedeal. Jeg plasserer black friday i samme bås som halloween og valentines day: unyttig merkedag eid av handelsstanden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå