ray001 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyrenHar du TV i spillmodus? EDIT: ser du linker til en monitor, den skal da være rimelig grei mtp. spill. tok noen andre innstillinger og så ut som det fungerte en del bedre ja. Men kan sikkert ha noe å si på døgnet en spiller på og? Nå var det bra ihvertfall. Får se om jeg ikke får til å spille på dagen imorgen og se hvordan det er da. Tenker lag tid opp imot serveren, vet ikke om det kan ha noe å si? Edit Det var / er ikke noe gaming mode knapp / innstillinger på skjermen. Endret 25. november 2014 av ray001 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er ikke lagg på linjen du beskrier da? Selv opplever jeg med dårlig linje at en fyr kommer rundt hjørnet, jeg synes jeg sikter og skyter først.Men så dør jeg. På killcam ser jeg at motstander hever våpenet og skyter meg før jeg har begynt å sikte. Alstå en linje med lagg, hvor faktisk motstanderen så og skjøt meg først, men pga forsinkelse føles det lokalt hos meg som at jeg trakk først. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Noen som vet om gode tilbud på PS4 nå? Beste jeg har funnet så langt er på Komplett - GTA V Bundle. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det kan komme noen gode tilbud på fredag. Da er det Black Friday. Eller så kan det dukke opp noe på mandag. Da er det cyberspace mandag. Elkjøp skal vel selge gta v bundlen til 3690,- på fredag. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kjøpte min GTA bundle for 3790,- hos expert, så var ikke det voldsomme tilbudet hos elkjøp vil jeg si. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kjøpte min GTA bundle for 3790,- hos expert, så var ikke det voldsomme tilbudet hos elkjøp vil jeg si. Enig. Hadde forventet noe bedre på Black Friday. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 "Tilbudene" man får i norske butikker er sjelden noe som gir bakoversveis. Javel, så sparte man en hundrelapp, akkurat som om det utgjør noen forskjell. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 "Tilbudene" man får i norske butikker er sjelden noe som gir bakoversveis. Javel, så sparte man en hundrelapp, akkurat som om det utgjør noen forskjell. Elkjøp er vel ikke den som har de beste tilbudene den dagen. Husker jeg handlet litt i fjor på Cdon. Hadde noen nye spill til en god pris. Ser at mpx.no og platekompaniet har sagt de skal kjøre tilbud på fredag. Så får se hva de kan tilby. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Tror det har noe med at prisene er veldig presset fra førTror ikke det er mange som ønsker å selge produkter med kjempetap - det blir ikke god butikk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Vanlige priser her i landet er ran, ''tilbud'' er dyrt som faen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren Skyter du med R2 knappen altså? Jeg likte ikke det og satt det tilbake på R1 (default swapped noe i den duren ). Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Vell, er ikke så veldig mye billigere i feks USATok et eksempel med PS4 m/ Destiny - denne kostet 3330 kr i USA (489 USD) Og 200 av desse er omsetningsavgiftenSå priser for samme varen i norge ville blitt 3100 * 1.25 = 3875. Den samme pakken får man kjøpt for 3690 i norge Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Ser at mpx.no og platekompaniet har sagt de skal kjøre tilbud på fredag. Så får se hva de kan tilby. Handlet fra platekompaniet på Black Friday i fjor, mener de hadde 30% avslag på så og si alt i nettbutikken. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Ser at mpx.no og platekompaniet har sagt de skal kjøre tilbud på fredag. Så får se hva de kan tilby. Handlet fra platekompaniet på Black Friday i fjor, mener de hadde 30% avslag på så og si alt i nettbutikken.De kjører samme i år. Men unntatt forskjellige varer, blant annet konsoller. Selv tenker jeg å kjøpe noen spill på tilbud. Endret 25. november 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Det er uansett en amerikansk ting. At dem kjører det i Norge er bare et pluss for oss. Hadde folk stått timesvis i kø utenfor butikker osv. for å skaffe seg billige ting hadde tilbudene vært bedre også. Endret 25. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Vurderer å kjøpe Battlefield 4 på min amerikanske konto ($39.99 kontra 599 NOK...). NOen som vet om det funker å spille multiplayer dersom jeg spiller det på min norske konto? Har kjøpt flere spill der tidligere, men aldri noen multiplayerspill. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Går helt fint. Takk. Da ble det kjøp... 240,- istedenfor 599... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Magisk. Koblet opp PS4 og One med noen Sony HDMI kabler fra ebay (Kina kopi sikkert)...ble møtt med 640p oppløsning på One, men fikk ordnet det til 1080p. På PS4 står det at alt over 480p ikke støttes, men det funker fordi om. Derimot er det ikke mulig å få TV-lyd på PS4 Så da har jeg for første gang i min levetid komt over HDMI kabler som rett og slett ikke funker helt etter planen Endret 25. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 For å spille share play(dele et spill på 2 konsoller) ifra ps4, må da andre enhet også være ps4? Kan ikke være ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå