Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren

Har du TV i spillmodus?

 

EDIT: ser du linker til en monitor, den skal da være rimelig grei mtp. spill.

tok noen andre innstillinger og så ut som det fungerte en del bedre ja. Men kan sikkert ha noe å si på døgnet en spiller på og? Nå var det bra ihvertfall.

Får se om jeg ikke får til å spille på dagen imorgen og se hvordan det er da.

Tenker lag tid opp imot serveren, vet ikke om det kan ha noe å si?

 

Edit

Det var / er ikke noe gaming mode knapp / innstillinger på skjermen.

Endret av ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke lagg på linjen du beskrier da?

Selv opplever jeg med dårlig linje at en fyr kommer rundt hjørnet, jeg synes jeg sikter og skyter først.
Men så dør jeg. På killcam ser jeg at motstander hever våpenet og skyter meg før jeg har begynt å sikte.

 

Alstå en linje med lagg, hvor faktisk motstanderen så og skjøt meg først, men pga forsinkelse føles det lokalt hos meg som at jeg trakk først.

Lenke til kommentar

"Tilbudene" man får i norske butikker er sjelden noe som gir bakoversveis. Javel, så sparte man en hundrelapp, akkurat som om det utgjør noen forskjell.

Elkjøp er vel ikke den som har de beste tilbudene den dagen. Husker jeg handlet litt i fjor på Cdon. Hadde noen nye spill til en god pris. Ser at mpx.no og platekompaniet har sagt de skal kjøre tilbud på fredag. Så får se hva de kan tilby.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren

 

Skyter du med R2 knappen altså? Jeg likte ikke det og satt det tilbake på R1 (default swapped noe i den duren :p).

Lenke til kommentar

 

 

Ser at mpx.no og platekompaniet har sagt de skal kjøre tilbud på fredag. Så får se hva de kan tilby.

 

Handlet fra platekompaniet på Black Friday i fjor, mener de hadde 30% avslag på så og si alt i nettbutikken.
De kjører samme i år. Men unntatt forskjellige varer, blant annet konsoller.

 

Selv tenker jeg å kjøpe noen spill på tilbud.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Magisk.

 

Koblet opp PS4 og One med noen Sony HDMI kabler fra ebay (Kina kopi sikkert)...ble møtt med 640p oppløsning på One, men fikk ordnet det til 1080p. På PS4 står det at alt over 480p ikke støttes, men det funker fordi om. Derimot er det ikke mulig å få TV-lyd på PS4 :roll:

 

Så da har jeg for første gang i min levetid komt over HDMI kabler som rett og slett ikke funker helt etter planen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...