Bone Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er noe jeg synes burde ha vært standard på alle PS4 spill, og det er "screenshot modus", slik som de har i The Last of Us Remastered og Shadow of Mordor (?). Andre som har slikt? Synes det var veldig gøy og ta kule bilder i spill med effekter i TLoU, og ønsker det kunne være slik i DA:I, FC4, GTA5, osv.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Åfyfaen den så digg ut å game i Skal ha PS4, burde jeg ta bundle med far cry 4 eller gta v? GTA V! 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 På GTA V blir det helt utrolig bra! Skru av HUD og alt der der Blir utrolig stilig! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvis man har en asiatisk PSN, men befinner seg i Norge, vil man da spille mot europeere eller asiatere? Vet ikke om spillet er avgjørende her, men spiller FIFA. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvis man har en asiatisk PSN, men befinner seg i Norge, vil man da spille mot europeere eller asiatere? Vet ikke om spillet er avgjørende her, men spiller FIFA. konsollen vil alltid velge nermeste server, så ja du kan spille som om du hadde kjøpt konsoll her i landet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvis man har en asiatisk PSN, men befinner seg i Norge, vil man da spille mot europeere eller asiatere? Vet ikke om spillet er avgjørende her, men spiller FIFA. konsollen vil alltid velge nermeste server, så ja du kan spille som om du hadde kjøpt konsoll her i landet Konsollen er kjøpt i Norge, det er bare brukeren som er asiatisk (japansk). Men antar at det ikke spiller noen rolle da. Var en på EA-forumet som sa at jeg uansett kan velge dette i innstillingene i spillet også. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jeg har GTA 5 på PS3, men valgte fortsatt GTA bundle til PS4. Nesten som ett nytt spill med grafikken og First Person. Mange timer underholding i GTA 5/ GTA Online. Endret 24. november 2014 av langtongting Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyren Husk at mange sitter med scuf sine kontrollere rundt omkring. Der er jo tiggerne justert til å reagere tidligere når man trykker de. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Dobbeltpost Endret 24. november 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har du en tv med skikkelig input lag? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Dobbeltpost Endret 24. november 2014 av newman221 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Noen ganger så fungere dem, andre ganger ikke. Så da er det vel ikke lag i tven? Har denne TVen Benq BL3200: http://orwww2.benq.com/product/monitor/bl3200pt/ http://www.benq.com/product/monitor/BL3200PT/specs/ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvor ser jeg hvor lenge det er igjen av Playstation Plus? Er det auto-fornyelse? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Innstillinger -> PSN -> Kontoopplysninger -> Services List -> Playstation Plus Der står det hvor lenge din nåværende lisens varer, og om du har aktivert auto-fornyelse. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Innstillinger -> PSN -> Kontoopplysninger -> Services List -> Playstation Plus Der står det hvor lenge din nåværende lisens varer, og om du har aktivert auto-fornyelse. Takker, var meget usikker på hvor den informasjonen var lagt. Har ut til neste Oktober så null stress enda. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er noe jeg synes burde ha vært standard på alle PS4 spill, og det er "screenshot modus", slik som de har i The Last of Us Remastered og Shadow of Mordor (?). Andre som har slikt? Synes det var veldig gøy og ta kule bilder i spill med effekter i TLoU, og ønsker det kunne være slik i DA:I, FC4, GTA5, osv.. Infamous Second Son og Infamous First Light har dette. Her er et eksempel fra First Light. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Noen som har opplevd at R2 og L2 ikke reagerer med en gang når en trykker på de? Spiller Cod AW og blir jo drept før jeg får skytt tilbake, selv om jeg har trykket inn R2 lenge før andre ser meg og skulle ha "drept" andre fyrenHar du TV i spillmodus? EDIT: ser du linker til en monitor, den skal da være rimelig grei mtp. spill. Endret 24. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 @mala, usikker på hvor god den er da når det er response tiden er slik som her: Response Time(Tr+Tf) typ. 12ms, 4ms (GtG) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. Hvilken prosjektor er det du bruker? EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen! Haha nice! Likte sofaen godt, synd vi kjøpte ny sofa i fjor sommer Selv ser jeg på Benq W1300 til å kaste bilde på et 92" lerret, får sjå om det ikke blir kjøpt inn før jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå