newman221 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmmm, jeg har Assassins Creed 4 (ferdig), Last of Us (ferdig), Watch Dogs (ikke ferdig), GTAV (ikke ferdig). Hatt konsollen siden januar tror jeg... Hvordan får dere tid til å spille gjennom 40 spill på et års tid? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Ikke "dere", men "du". Er ikke så mange flere en Toman som er så ekstremt dedikert GTA i førsteperson er kos! Endret 21. november 2014 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har bare Driveclub og Advanced Warfare, men så har jeg bare hatt min PS4 i 1,5 måned Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Imponerende samling, Toman. Jeg har 10 spill og har spilt 5 av dem. 1 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Har sett litt på gameplayet til Dragon Age 3 Inquisition, og minnar ikkje det litt om Kingdoms of Amalur? Dama elska det spelet, og eg prøver å finne eit som kan likne litt. Ho testa Shadow of Mordor, men likte ikkje at det var så mykje side quests. Var visstnok litt mørkt og litt rotete generelt. Likar seg med andre ord stort sett i storymode. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Noen som besitter en "key to kyrat" til PS4? Kunne tenkt meg å prøve spillet før jeg kjøpte. Men mangler en nøkkel :-( (Noe som er et helt teit opplegg mtp. demo) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Oki, for de fleste jeg pleide å spille gta V med på ps3 sitter ennå på ps3 mens jeg er den eneste på vennelista som spiller online Hahaha, kjenner følelsen. De fleste på vennelista spiller også som regel ikke samme spill som meg, samtidig som meg. >< Snart er det gått et år med Playstation 4 har vært ute på markedet. Da lurer jeg på hvor mange spill har dere kjøpt til nå? Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 som ikke er indietitler Kan godt legge ved bilde av dem også som bevis *bilde* Planlegger å skaffe et par til før det har gått 1 år med Playstation 4. Fullført 40 av dem! Wow! Det går et par hundre kroner i året til det kan jeg tro. Du må spille ekstremt effektivt som har klart å fullføre så mange. Jeg er mer på nivå med Crazy Joe Davola, men det er også mye fordi jeg har mange spill på PS3 jeg tenkte å gå gjennom før jeg hopper på PS4 for fullt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Har sett litt på gameplayet til Dragon Age 3 Inquisition, og minnar ikkje det litt om Kingdoms of Amalur? Dama elska det spelet, og eg prøver å finne eit som kan likne litt. Ho testa Shadow of Mordor, men likte ikkje at det var så mykje side quests. Var visstnok litt mørkt og litt rotete generelt. Likar seg med andre ord stort sett i storymode. Tja , rent mekanisk sett så er det vel likheter på mange måter, men det gjelder jo stort sett alle spill i eventyr RPG sjangeren. Inquisition finner jeg dog til å være et langt mer intressant spill med en mye bedre historie å progresjon en Kingdoms of Amalur, selv om jeg virkelig likte det spillet og. Om hun likte Kongdoms of Amalur tipper jeg nok hun vil like Dragon Age Inquisition og, tror de fleste RPG fans vil like det for å være helt ærlig Edit: Skal siest at jeg ikke har rundet dragon age enda, men er en god 30 timer inn i historien så det er vertfall intrykket jeg har bygget meg opp basert på det. Endret 21. november 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Skal hente min ps4 om en times tid. Har "fått" lov av fruen nå. GTA5 bundle. Håper jeg har gjort en grei investering? 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Uten tvil, kos deg! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Skal hente min ps4 om en times tid. Har "fått" lov av fruen nå. GTA5 bundle. Håper jeg har gjort en grei investering? Etter min mening så har du gjort det beste valget. Du har mye gøy i vente nå.....om fruen gir deg lov til å bruke den så mye da.... 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Koble headset til kontrolleren hehe Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. Hvilken prosjektor er det du bruker? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Greit pris på PS4 hvis man også skulle trenge en telefon Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Flere som vil teame opp på GTA5, eventuelt BF4? =) Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvordan er Share playen med å spille til GTA V? Lenke til kommentar
Josso Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Noen som har erfaring med Razer Hammerhead til PS4 spilling? Jeg liker mye bass, og de skilter razer med disse. Får vondt av å bruke sony wireless gold headsettet, sammen med briller :-/ Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. Hvilken prosjektor er det du bruker? EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Da var den koblet opp mot prosjektoren og venter på GTA skal installeres. Hvilken prosjektor er det du bruker? EPSON TW3200 og 90" rammelerret. Nytes fre denne kinosofaen! Åfyfaen den så digg ut å game i Skal ha PS4, burde jeg ta bundle med far cry 4 eller gta v? Endret 24. november 2014 av neeeeii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå