Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt Kanskje det er slik butikkene kan konkurrer nå i den digitale generasjonen. Bli "kjent" for å få ut platen noen døgn før det blir sluppet digitalt. Er jo ikke til å stikke under en stol at mange heller kjøper det på disk hvis de vet det er store muligheter for å få spillet før release. Ja ikke sant! Men jeg stresser vel i grunn i lenger over å absolutt MÅ spille før eller på slippdato. Jobber rundskift, og ofte skjærer det seg med lanseringer i perioder uansett. No worries Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Men noe jeg har lagt merke til i det siste er enkelte som får "panikk" hvis ikke pre-loaden starter umiddelbart når den var annonsert.Selv om det er 3-5 dager til release, flipper de jo fullstendig ut fordi selve loadingen ikke er i gang.Null tålmodighet til å vente og avse noen timer for å se om den starter. Full krisemaksimering med det samme. Jeg skjønner meg ikke helt på dem som MÅ være klar til spilling 00:01.Jeg som deg. En, to eller flere dager etter release. No worries. Spillet blir jo bare bedre jo lengre en venter.For nye trenden er jo at releaseversjonen trenger å bli nød-patchet første uken, og ytterligere patchet litt etter. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen som vet hvilke butikker som kjører black friday tilbud her i Norge? Så nettopp Microsoft store sitt black friday tilbud. Og det var drøyt Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Altibox kjører en kampanje på PS4 hvor en epost sendes ut med et tilbud hvor en får rabatt på 1000 kroner på konsollen på komplett.no pluss et års gratis ps+ om man oppgraderer fra internett 35/35 til internett 75/75 (oppgradering som koster 100 kroner per måned). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tror også Komplett, Elkjøp og Lefdal er hengt seg på.Mener å huske det var en del "Black Friday"-aviser og annonser i fjor. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Er det Black Friday imorgen eller neste uke? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Noen her som bor rundt områdene i Bodø som har fått hell på å fått skiftet PS4 Kontroll for slitte gummier på spaken?De jeg har vært innom å sport etter det der kontroll problemer til Sony, de svarer bare at de har ikke hørt noe om det og jeg må ta kontakt med Sony selv... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt Tror det er det de skjønner og derfor senker prisene vilt. Men for meg er det kun digitalt fremover. Steam, PSN og Xbox Live only. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 I kveld har det vært opp og ned på PSN nedlastigen altså. Nye pakken til BF4 har stoppet helt opp nå. Gikk veldig greit opp til 4.5GB men så ble det helt mongo. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Noen som joiner på gta V online? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I dag er jeg opptatt, men resten av helgen har jeg satt av mye tid til GTA V, så kan da. Muligens litt sent i kveld også. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Oki, for de fleste jeg pleide å spille gta V med på ps3 sitter ennå på ps3 mens jeg er den eneste på vennelista som spiller online Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Noen her som bor rundt områdene i Bodø som har fått hell på å fått skiftet PS4 Kontroll for slitte gummier på spaken? De jeg har vært innom å sport etter det der kontroll problemer til Sony, de svarer bare at de har ikke hørt noe om det og jeg må ta kontakt med Sony selv... Jeg bor riktig nok på østlandet, men hadde samme problem som deg. Jeg fikk byttet begge(!) mine kontrollere uten noe som helst problemer. Om butikken din henviser deg videre, så vil jeg anbefale deg å be de ta et brevkurs i forbrukerkjøpsloven. Gå tilbake, og stå på ditt. Ta kontakt med forbrukerrådet om de fortsatt er like steile. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon/rettigheter-n%C3%A5r-noe-er-feil Endret 21. november 2014 av R3devil Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Oki, for de fleste jeg pleide å spille gta V med på ps3 sitter ennå på ps3 mens jeg er den eneste på vennelista som spiller online Blir gjerne med på litt Online, er kun level 5.. men spillte vell bare 1 time online eller noe slik på ps3. Er mer hypp på online denne gangen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Snart er det gått et år med Playstation 4 har vært ute på markedet. Da lurer jeg på hvor mange spill har dere kjøpt til nå? Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 som ikke er indietitler Kan godt legge ved bilde av dem også som bevis Planlegger å skaffe et par til før det har gått 1 år med Playstation 4. Fullført 40 av dem! Endret 21. november 2014 av Infamous Toman 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 17 fysiske spill så langt. Spilt ferdig 4 av dem.... Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Har alle spillene på bildet ditt Toman, inkludert noen flere, om jeg ikke husker feil. Har dog fullført mindre enn halvparten. Endret 21. november 2014 av webby3000 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 ... Hva vil du si var de fem beste ? Var litt vel mye støttemedlem på 360, så jeg har roet ned på innkjøpene betraktelig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Jeg kan starte med jeg eier 49 spill på PS4 ... Hva vil du si var de fem beste ? Var litt vel mye støttemedlem på 360, så jeg har roet ned på innkjøpene betraktelig. Infamous Second Son, Shadow of Mordor, Alien Isolation, Dragon Age Inquisition, WolfenStein The New Order og Lords Of The Fallen. Tok med 6 titler, da 5 ble litt vanskelig for min del. Tok ikke med remasterene da dem telles ikke hos meg fordi har spilt dem på PS3, PC osv. Endret 21. november 2014 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå