uggy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 jaja , ikke noe som gjør det uspillbart .. kun nysgjerrig Lenke til kommentar
carzas Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som vet om Far Cry 4 til 449,- er pris kun i dag? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som vet om Far Cry 4 til 449,- er pris kun i dag? Tilbudene som er i ukens Elkjøp avis skal gjelde frem til Lørdag. Det burde gjelde for det spillet også da ville jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noen som vet om Far Cry 4 til 449,- er pris kun i dag? Hele uken! Kan lett anbefale FC4, koser meg velig mye med det! Ser rålekkert ut, har heller ikke merket noe som helst lagg 1 Lenke til kommentar
carzas Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Takk for svar begge to! Da blir det kjøp. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Kan stemme i med de over her. Far Cry 4 er et veldig bra spill med en fantastisk grafikk. Løp og kjøp! Det er rett og slett altfor mange bra spill ute nå og altfor lite tid når man er i jobb og har små barn hjemme :/ Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fikk e-post i dag fra Fanatec med invite-kode for å kunne kjøpe nye Clubsport Wheel Base V2 Servo EU. Jeg har ikke tenkt å kjøpe den, så hvis noen her ønsker koden kan de sende meg en pm Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gamezone ruler! Dragon Age Inquisition og LittleBigPlanet 3 er sendt. Har nok begge i morgen! Kanon levering på alle titlene jeg har kjøpt der. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg fikk Dragon Age fra Platekompaniet i dag, så det så Venter med LittleBigPlanet 3. Altfor mange spill for tiden og har ikke tid til å spille alt uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Driver og laster ned Dragon Age nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt Har så si fått alt tidlig denne generasjonen til nå. Det tidligste jeg fikk et spill før lansering er Metro Redux, 8 dager før lanseringen. TLOU Remastered fikk jeg også 5 dager før lansering Jeg går all in på fysisk slik jeg alltid har gjort 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Æsj! Ingen DA:I sendt fra Gamezone til meg ennå. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Får plutselig ikke kjøpt US PSN-kort på amazon.com mer? Vet noen hvorfor? Har gjort det mange ganger før men etter jeg måtte bekrefte VISA-kortet mitt for sikkerhetsgrunner ble jeg nektet kjøp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Trodde ikke man fikk det med mindre man var registrert med en US adresse ? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Driver og laster ned Dragon Age nå. Gleder meg! Får bare feilmelding når jeg prøver å laste ned :-( Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Trodde ikke man fikk det med mindre man var registrert med en US adresse ? Stemmer det. Jeg bor på en McDonald's i New York! Kjøpte kort her om dagen for å kjøpe Unity, gikk smertefritt da. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Trodde ikke man fikk det med mindre man var registrert med en US adresse ? Har US adresse via jetcarrier. Kjøpte kort derfra senest i september. Espp: bruker du vanlig VISA-kort? Endret 19. november 2014 av baguett Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Voldsomt så rause butikker rundt om skulle være denne generasjonen da, når jeg har bestemt meg for å gå digitalt Kanskje det er slik butikkene kan konkurrer nå i den digitale generasjonen. Bli "kjent" for å få ut platen noen døgn før det blir sluppet digitalt. Er jo ikke til å stikke under en stol at mange heller kjøper det på disk hvis de vet det er store muligheter for å få spillet før release. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Trodde ikke man fikk det med mindre man var registrert med en US adresse ? Har US adresse via jetcarrier. Kjøpte kort derfra senest i september. Espp: bruker du vanlig VISA-kort? Jupp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå