jajamensen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) 50 kb/s e: skudd i mørket, men kan fanden meg ikke være langt unna.. Endret 17. november 2014 av jajamensen Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb jeg har 12mbit og har nesten lastet ned Farcry 3, Gta 5 og da3 (110gb+)siden i går kveld, så høres ut som du kanskje bør kjøre kablet internett evt bytte leverandør, jeg laster dog ned alle spilla fra US psn Jeg har også US konto. Satt på GTA V i 23:00 tiden igår kveld. Var ferdig idag tidlig Godt over 40gb. Har 50/50 linje. Men preloaden av gta var jo bare to filer på 600 mb og en på ca 2 gig. Ihvertfall var det det for meg. US konto her og. Står playable inne på download list. Resten lastes vel ned senere. de 2 gb som du snakker om er det du trenger for att spillet skal bli registrert på konsollen som spillbart, resten lastes ned i bakgrunnen, du bør sjekke systemlagringa, der inne står det om spillet fortsatt laster ned eller om det er ferdig, hele spillet er en 46gb nedlasting og 51gb ferdig innstallert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Er endelig oppe i massive 13gb. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hva er egentlig PSN hastigheten cappet på? Etter litt googling så ser det ikke ut som om det er noen cap. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Siden vi er inne på PSN og WIFI: Skal flytte inn i nytt hus til helgen, og slik det ligger ann vil konsollene mine stå lenger borte fra router enn de gjør i leiligheten min i dag. Jeg er ute etter en god løsning for å forsterke WIFI- signalet via en WIFI-repeater etc. Dette er da spesielt viktig for PS4 sin del da trådløskortet i denne er såpass kjipas dårlig, samt det er primærkonsoll for online spilling. Noen som kjører en slik løsning her ? Endret 17. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Hva er egentlig PSN hastigheten cappet på? Etter litt googling så ser det ikke ut som om det er noen cap. Nei jeg ble usikker og googlet selv, jeg hadde fått for meg at den låg cappet på rundt 4-5MB/s av en eller annen grunn. Men fant så mange sprikende svar på Google gitt. Endret 17. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Laster ned en demo nå. Kan jeg bytte bruker og begynne å spille der uten at nedlastingen blir påvirket? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Er det noen som har har lastet ned GTA V fra norsk PSN? Får dere begynne å spille nå kl 00:00? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Mitt blir nokk ståendes slik i flere timer.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Nå har jeg forsket litt her hjemme.Og med min 25/25mbit linje er mine resultater som følger. PS4 i standby laster GTA5 med 1GB per time.PS4 på, men i spillsituasjon, (jeg spiller The Last of us), ca 6GB per time.PS4 på, ingen programmer kjørende i bakgrunnen, 10GB per time.Og da må jeg stå på det skjermbildet som heter: Innstillinger>Systemlagringsadministrasjon>Programmer>GTAV(Altså, det bildet som viser GB tikke sakte oppover). Jeg har kjørt testen en del ganger nå, og hver gang skjer det samme. OK hastighet når jeg står i nevnte skjermbilde. Mindre hastighet når jeg spiller. Og elendig hastighet med PS4 i standby. Min løsning:Deaktivere "Auto av" under strømsparing.La PS4 stå på i natt, med overnevnte skjermbilde. (Selvfølgelig med TV-en skrudd av) Endret 17. november 2014 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 At det går treigere når du spiller er ikke rart, da disken brukes for å lese spillet, og de da ikke vil risikere at det påvirker spillopplevelsen. At det går så mye treigere i standby synes jeg er smått crappy. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Her laster den ikke ned som helst i standy. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hvilket land må man velge hvis man skal kjøpe PSN-medlemskap for norsk konto, via en billigere butikk? UK? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Nå har jeg forsket litt her hjemme. Og med min 25/25mbit linje er mine resultater som følger. PS4 i standby laster GTA5 med 1GB per time. PS4 på, men i spillsituasjon, (jeg spiller The Last of us), ca 6GB per time. PS4 på, ingen programmer kjørende i bakgrunnen, 10GB per time. Og da må jeg stå på det skjermbildet som heter: Innstillinger>Systemlagringsadministrasjon>Programmer>GTAV (Altså, det bildet som viser GB tikke sakte oppover). Jeg har kjørt testen en del ganger nå, og hver gang skjer det samme. OK hastighet når jeg står i nevnte skjermbilde. Mindre hastighet når jeg spiller. Og elendig hastighet med PS4 i standby. Min løsning: Deaktivere "Auto av" under strømsparing. La PS4 stå på i natt, med overnevnte skjermbilde. (Selvfølgelig med TV-en skrudd av) Hmmm, det var jo rart. Jeg startet nedlasting av GTA V rett før midnatt på søndag, satte PS4 i standby, og da jeg sto opp kl 6 i dag (altså 6-7 timer senere) så var alle de 50 GB ferdig nedlastet og instalert. Har 12 mbit linje. Edit: Husket litt feil. Var kl 9 at alle 50 GB var ferdig. Gikk i alle fall med maks hastighet, selv i standby, hos meg. En av de raskeste nedlastingene jeg har hatt av et spill på konsoll. Endret 18. november 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Her laster den ikke ned som helst i standy. Dette er hit & miss føler jeg, noen ganger funker det i mens andre ganger blir jeg møtt av nedlastinger i alle faens retninger. Bare husk å hake av at wifi skal fortsatt være på når konsollen står i standby, lurer på om denne resetter seg ved oppdatering av konsollen...får jeg måtte sette huke av denne igjen tidligere i dag. Endret 18. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har spillt GTA siden klokken 00.00, og hittil er jeg storfornøyd! Spilte en times tid i singleplayer, og etter det har jeg spillt online med en kompis. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Vel, med min overnevnte teknikk stod jeg opp til ferdig nedlastet fil. I går fra 18:00 til 23:30 lastet den ca 5.5 GB på standby.Forsket så litt, og satte PS4 på 0:15, og stod opp 6:55 til ferdig nedlasting. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Bare husk å hake av at wifi skal fortsatt være på når konsollen står i standby, lurer på om denne resetter seg ved oppdatering av konsollen...får jeg måtte sette huke av denne igjen tidligere i dag. Trenger WiFi å stå på når jeg kjører nettverkskabel også? Altså trigger den WiFi settingen noe som helst mot nedlasting i standby, selv med nettverkskabel? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har også US konto. Satt på GTA V i 23:00 tiden igår kveld. Var ferdig idag tidlig Godt over 40gb. Har 50/50 linje. Men preloaden av gta var jo bare to filer på 600 mb og en på ca 2 gig. Ihvertfall var det det for meg. US konto her og. Står playable inne på download list. Resten lastes vel ned senere. Resten lastes ned i bakgrunnen. Du kan se fremgang ved å gå på options på selve GTA V spillet og inn på informasjon var det vel. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Angående AC Unity må jeg si at jeg er mye enig med denne anmeldelsen: http://www.dealspwn.com/assassins-creed-unity-review-185812. Litt i overkant mye ranting, men mange gode poenger. Ganske enig i mye av det. Spillet har sine helt klare mangler, og ikke minst så lagger det jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå