Emils. Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Sykt. Men ikke overraskende. Vi snakker om et av de beste spillene produsert de siste årene forbedret til det perfekte. Endret 17. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Noen som vet hvordan jeg får kjøpt Assassins Creed Unity uten season pass? På min norske store dukker den opp som 589, og den utgaven med full season pass. På US- store er det samme. 59USD og full season pass. Velger store > Games > New Releases > og der listes Unity opp 2 ganger med hver sin pris, alt etter season pass eller ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Har grodd Halo pakken på One nå siden den kom, fantastiske greier! Men herlighet det var en fryd å legge hendene rundt DS4 igjen etter en stund fravær, smelter inn i hendene mine Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ser de har fikset baksiden på xbone kontrolleren, for den batteripakke-bulken på 360 var annoying for langfingrene. DS4 er bra hvis man ser bort fra batteritiden og gummi-problemene. Liker spesielt den trådløse overføringen av all lyd til headset. Det var en uventet bonus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Fikset baksiden, men ødelagt skulderknappene for min del. Blir en ekstra ubehagelig belastning slik de er nå. Men med One kontrollen varer og varer og varer batteriene..så får man nærmest slag når man setter seg ned med DS4 og ser batteriet nesten forsvinne fortløpende Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 De har aldri sagt om hvilke update det er, heists kommer. De har kun sagt at det kommer ikke lenge etter release "We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well." Altså neste update (ikke den i dag, den fikser bare litt på online). http://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-farhttp://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-far Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Noen som vet hvordan jeg får kjøpt Assassins Creed Unity uten season pass? På min norske store dukker den opp som 589, og den utgaven med full season pass. På US- store er det samme. 59USD og full season pass. Velger store > Games > New Releases > og der listes Unity opp 2 ganger med hver sin pris, alt etter season pass eller ikke. Jeg har sjekket, og det er ikke der. Det er en rute der jeg mistenker egentlig er der jeg skal kjøpe kun spillet, men det er ingen pris eller mulighet til å kjøpe der. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det e litt jeg stusser over er at, på nedlastningslista så står det at GTA V er ferdig å laste ned. Det va en oppdaterings fil på 1 GB og selve spillet på 606MB. Nå står det begge ferdige nedlasta på nedlastnings sia. Men går jeg inn på informasjon i GTA V så står det jeg har lasta ned 20,39/46,00.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 De 606MB'ene er det du trenger bare for å kunne starte opp spillet. Hvis du hadde kjøpt det etter lansering og begynt å laste ned ville du kunne starte det opp mens resten laster ned i bakgrunnen med bare de 606MBene på harddisken. Har dog liten relevans når du ikke får starta det enda Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det e litt jeg stusser over er at, på nedlastningslista så står det at GTA V er ferdig å laste ned. Det va en oppdaterings fil på 1 GB og selve spillet på 606MB. Nå står det begge ferdige nedlasta på nedlastnings sia. Men går jeg inn på informasjon i GTA V så står det jeg har lasta ned 20,39/46,00.. Men når jeg går inn på systemlagring/programmer, så står det hos meg 4,96GB....MEN, den teller oppover. Så as we speak, laster konsollen min ned alle gigabytene. Jeg som du, fikk først 600mb og 1GB. Ikke noe mer indikasjon på at noe laster.Heller ikke på "Varslinger> Nedlastinger". Men systemlagringen viser at GTA-filen vokser og vokser i disse tider. Så den pre-loader i bakgrunnen, Ninja-style. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 ja ser det nå at det vokster, men det går for treigt å nå 46GB før 00.00 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) helt til nå så har jeg lastet ned 22,20GB av 46GB Endret 17. november 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
madmats Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har også US konto. Satt på GTA V i 23:00 tiden igår kveld. Var ferdig idag tidlig Godt over 40gb. Har 50/50 linje. Men preloaden av gta var jo bare to filer på 600 mb og en på ca 2 gig. Ihvertfall var det det for meg. US konto her og. Står playable inne på download list. Resten lastes vel ned senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Angående AC Unity må jeg si at jeg er mye enig med denne anmeldelsen: http://www.dealspwn.com/assassins-creed-unity-review-185812. Litt i overkant mye ranting, men mange gode poenger. Endret 17. november 2014 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb Ikke bare er server kapasiteten til endel tjenester for dårlig. Men nå begynner spillene å bli såpass store at det å laste ned å oppbevare disse begynner faktisk å bli et problem. Samt det er 0 etterverdi på digitale kjøp... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Har over 400GB ledig på min konsoll Men jeg sletter stort sett spill når jeg er ferdig da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) 300GB ledig på min og ser det ikke som noe problem, bytter bare ut 500GB HDD med en 2TB SSHD om det skulle bli noen issue . Ellers når konsollen først satt i gang nedlastingen gikk det kjempefort. I løpet av kvelden har den lastet ned GTAV filer på 51.38GB med status "completed". Da spørs det bare om jeg skal vente med å spille de og heller spille DA3 når det kommer om noen dager da jeg har lyst til å spille DA3 når det er nytt, hett og topp-aktuelt, hmm luksusproblem. Kjøpte egentlig PS4 nå nylig fordi jeg ikke gadd vente på PC versjonen av GTAV og at det så sinnsykt lovende ut på PS4. Endret 17. november 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tviler på at jeg kommer til å gå for nedlastning i fremtiden, 50mbit linje og den har brukt en liten evighet på å nå 10gb Det kommer jo ikke an på din linje, men på serverkapasiteten. Er nok maaange i kø på disse filene. Her må konsollgenerasjonen klare noe P2P på filene. Hjelper ikke alltid med spill på disk heller. Var det ikke slik at Halo MCC på XO krevde en 20GB ekstra install i tillegg til disk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Hva er egentlig PSN hastigheten cappet på? Endret 17. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå