Stimann Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Åpningstilbud på torsdag Et bra tilbud får'n si. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Åpningstilbud på torsdag Et bra tilbud får'n si. Absolutt. Spørs hvor mange de har da. Enda ikke nede på feilkupongen til Cdon. 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Noen som vet hvordan jeg får kjøpt Assassins Creed Unity uten season pass? Endret 16. november 2014 av Mads7 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 LBP3 stream: http://www.twitch.tv/rashkiri Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Enda ikke nede på feilkupongen til Cdon. Nærmer seg. Vi fikk den vel til 2899 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 sikker på at det er LBP3?, ser likt ut som LBP2 er det ikke en stund til det kommer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er LBP3, og det lille jeg så så fantastisk morsomt ut. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Enda ikke nede på feilkupongen til Cdon. Nærmer seg. Vi fikk den vel til 2899 om jeg husker rett. Stemmer ;-) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Stemmer ;-) Har spart noen kroner på konsoller de siste årene. "Tilbudet" til cdon og ikke minst alt rotet med Zavvi og Tearaway som endte med at jeg fikk en PS Vita, Tearaway og minnekort for 180 kroner Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Stemmer ;-) Har spart noen kroner på konsoller de siste årene. "Tilbudet" til cdon og ikke minst alt rotet med Zavvi og Tearaway som endte med at jeg fikk en PS Vita, Tearaway og minnekort for 180 kroner Holdt nesten på å ende opp med samme på Zavvi. Men de stoppet den i siste liten tror jeg. Men gjorde at det tok evigheter før jeg fikk Tearaway, klaget og de sendte det med ekspresspost. Men det "tilbudet" til CDON fikk jeg. Angrer bare på at jeg ikke bestilte mer, som f.eks. tilbehør, forhåndsbestilling av spill og ev. også en Xbox One :-P Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Har så latterlig dårlig hastighet på PSN nå. Satt Unity på nedlasting når jeg la meg og nå er det kommet til 30%. Har 100/10 linje, så det er ikke meg det står på. Kan ha noe med at jeg bruker US PSN, men alle andre spill har gått rimelig hurtig. Mange folk i statene som laster ned nå kanskje? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har også US konto. Satt på GTA V i 23:00 tiden igår kveld. Var ferdig idag tidlig Godt over 40gb. Har 50/50 linje. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har nettopp kjøpt meg PS4 og har flere spilltitler jeg skal pløye gjennom. Først på menyen er det AC:Unity. Jeg knoter mye med å bli vant med håndkontroller, men med mye banning og innøving av kontrollene blir det bare bedre og bedre. Det som plager meg noe vanvittig er frameraten, som til tider kan vere bra (da føles alt smooth, når jeg trykker på de riktige knappene osv), men som oftest er helt elendig. Jeg får en følelse av at det ødelegger spillopplevelsen min. Hva er vitsen med å bli supergod på kontrollene for å få en rå flyt i gameplayet, når dårlig framerate dreper hele stemningen. Jeg spør dere med erfaring, tror dere at Ubisoft kommer med en patch som fikser dette? Jeg har lyst å legge spillet på hylla, for så å begynne på The Evil Within. Uheldigvis har jeg komt over en del tråder rundt på nettet der folk klager veldig over dårlig framerate der også. Er dette tilfelle? I så fall blir jeg utrolig skuffet :-( Forøvrig er jeg kjempefornøyd med konsollen. Den har et veldig fint interface synes jeg, med lavt støynivå og en behagelig brukeropplevelse. Kontrollen er enten litt for liten for meg, eller så blir ikke japanere svette i fingrene under lengre spilløkter. Ikke vet jeg, men jeg om det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg ville krevd pengene tilbake hvis jeg hadde kjøpt Unity. Utviklerne ble tvunget til å gi ut spillet før det var klart. De var utmerket klar over alle feilene, men Ubi ville ha spillet ut på markedet fortest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 det går å spille det, men jeg håper de kan fikse det... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) AC Unity er en trist affære, dessverre. Selve spillet er jo veldig bra, bortsett fra historien som ikke er imponerende, og framedrops og lignende andre ting som gjør det hele til en god grøt. Vi får håpe at Ubisoft kan fikse mesteparten av det, ikke umulig, men hvem vet. Noe annet ville jo vært skandale, å gi ut et produkt som er delvis ødelagt skal ikke være greit. Endret 17. november 2014 av Selvin Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) AC Unity er en trist affære, dessverre. Selve spillet er jo veldig bra, bortsett fra historien som ikke er imponerende, og framedrops og lignende andre ting som gjør det hele til en god grøt. Vi får håpe at Ubisoft kan fikse mesteparten av det, ikke umulig, men hvem vet. Noe annet ville jo vært skandale, å gi ut et produkt som er delvis ødelagt skal ikke være greit. Enig i mye av det du skriver. Har fått spilt det en god del i helga og jevnt over så koser jeg meg. Men det har krasjet et par ganger, og av og til forsvinner lyden helt. Jeg savner en rød trå med tanke på historien, men selve dialogen i forkant av oppdragene syns jeg er helt grei. Det enkelte mission er altså ok, men hvorfor jeg gjør de er litt mer uklart for meg. Junior og noen venner har klokket inn mange timer i co-op og visstnok hatt det riktig så artig. Kudos til de ambisjoner ubisoft har hatt når de lagde spillet og jeg blir imponert over en rekke av detaljene. Samtidig skulle jeg kanskje ønske at ambisjonene var skrudd noe ned og heller tenkt kvalitet over kvantitet. Endret 17. november 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Samme jeg også tenker, skjønner ikke hvorfor jeg skal utføre de forskjellige oppdragene, er for lite motivasjon og informasjon rundt opplegget. I tillegg synes jeg det er kjedelig at hele spinner rundt mordet på faren, i alle dager, de har en helt vanvittig kontekst med utrolig mange spennende hendelser som omtrent ikke blir utnyttet i det hele tatt. Istedet må vi løpe rundt og prøve å finne ut hvem som drepte en eller annen fyr som vi på ingen måte får noe forhold til i starten; man er totalt umotivert. Synes også at combaten er hakkete og flyter dårlig i forhold til tidligere AC-spill. Men, koser meg med spillet, er en herlig by å boltre seg i, masse kule ekstraoppdrag og greier. Endret 17. november 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 bortsett fra at man blir litt kvalm til tider..... noen som gjør nomad missions på mobilen? får faen ikke henta de kistene som blir unlocka der. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Nå er det bare å glede seg. GTA5 åpnes om ca 20 timer, preload er igang Litt kjedelig at mange av de med disk-utgaven allerede har fått spilt masse, mens digitalutgaven er låst. Ellers er det nesten håpløst mye spennende som er sluppet i det siste. GTA5, FarCry4, Call of Duty AW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå