Emils. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gjelder bare EU enda. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gjelder bare EU enda. Hva gjelder bare EU? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er den 16. nå, og jeg får ikke til å laste ned. preload kan somregel startes mellom 18.00 og 22.00 norsk tid den dagen spillet kan preloades viss man kjøper fra US psn, så du må nokk vente en del timer har og 3 spill som skal startes i kveld Og spillet kan ikke startes før enten 06.00 eller 09.00 norsk tid på lanseringsdagen, dette kan ikke endres på noen måte 06.00 viss de går ut fra east coast og 09.00 viss de går ut fra west coast tidsone GTA , FarCry og ? ? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 LittleBigPlanet 3 kan vel også pre loades i dag? Om to dager kan vi spille treeren, fireren og femmeren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Skal legge vanlig utgave tilgjengelig vil jeg tro, har du prøvd å søke opp spillet manuelt ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 PS + saken min gikk ut, og hadde noen spill som da ikke kan spilles. Tok re-new nå men spillene har fortsatt hengelås på seg..må eg laste dem ned på nytt? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) PS + saken min gikk ut, og hadde noen spill som da ikke kan spilles. Tok re-new nå men spillene har fortsatt hengelås på seg..må eg laste dem ned på nytt? restor license så virker de igjen Select [PSN] > [Restore Licenses]. Endret 16. november 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Det funket dårlig... EDIT: Funket å starte det fra nedlastingsiden Endret 16. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Sony pisser regel rett på US spillerne. Har enda ikke gjort det mulig å begynne å pre loade tirsdagens spill. Mange har Far Cry 4, LBP3 og GTA V. Snakker vel over 100 GB på litt over en dag. BRA JOBBA SONY. Jeg vet hvilken konsoll som kjøpes når jeg er ferdig utdannet til sommeren. Edit: og lol. Når jeg rager så starter pre loading. Endret 16. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Skal legge vanlig utgave tilgjengelig vil jeg tro, har du prøvd å søke opp spillet manuelt ? Ja, har prøvd det. Det står Gold Edition på de som dukker opp, men det er kanskje navnet på spillet? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Sony pisser regel rett på US spillerne. Har enda ikke gjort det mulig å begynne å pre loade tirsdagens spill. Mange har Far Cry 4, LBP3 og GTA V. Snakker vel over 100 GB på litt over en dag. BRA JOBBA SONY. Jeg vet hvilken konsoll som kjøpes når jeg er ferdig utdannet til sommeren. Edit: og lol. Når jeg rager så starter pre loading. http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperbole Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Skal legge vanlig utgave tilgjengelig vil jeg tro, har du prøvd å søke opp spillet manuelt ? Ja, har prøvd det. Det står Gold Edition på de som dukker opp, men det er kanskje navnet på spillet? det er ink season pass Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Åpningstilbud på torsdag 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Skal legge vanlig utgave tilgjengelig vil jeg tro, har du prøvd å søke opp spillet manuelt ? Ja, har prøvd det. Det står Gold Edition på de som dukker opp, men det er kanskje navnet på spillet? det er ink season pass Men det er eneste som dukker opp hos meg.. Hva er season pass? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Åpningstilbud på torsdag Jeg skal ihvertfall kjøpe 4 brett med egg!! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hmm, opplevde nettopp at spillet ble spyttet ut igjen. 3. gangen det skjer, på tide å levere inn opplegget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Ta bort gummistrippen som er rett under eject knappen. Endret 16. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men ganske ny på dette. Assasins Creed Unity har såvidt jeg kan se kommet ut for salg. Men når jeg går inn på PS-store, kommer kun valget om å kjøpe spillet til 800kr opp, og da følger det vel med noen poeng eller noe. Går det ikke an å bare kjøpe selve spillet, eller må jeg kjøpe det på CD? Skal legge vanlig utgave tilgjengelig vil jeg tro, har du prøvd å søke opp spillet manuelt ? Ja, har prøvd det. Det står Gold Edition på de som dukker opp, men det er kanskje navnet på spillet?det er ink season pass Men det er eneste som dukker opp hos meg.. Hva er season pass? du får med alle fremtidige dlc`er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå