Kontorstol Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Nå som GTA5 snart er å få tak i. Er deres pre-order bonus egentlig vært å ta kostnaden på i grunn? Eller er det vært å vente et par mnd og kjøpe spillet brukt i butikken? Det spørs hvor mye du syns in-game penger er verdt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Nå som GTA5 snart er å få tak i. Er deres pre-order bonus egentlig vært å ta kostnaden på i grunn? Eller er det vært å vente et par mnd og kjøpe spillet brukt i butikken? Det spørs hvor mye du syns in-game penger er verdt. Generelt sett spiller jeg aldri online da jeg synes maincampane er mer givende, men dunno. Ikke vet jeg om online biten til gta er bra Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Lite vits å forhåndsbestille da. Det ligger en guide rundt om som beskriver hvordan du kan tjene 1,5 milliarder på kjøp og salg av aksjer. I tillegg får man vel mange millioner etter å ha fullført campaign. Så 500k er ikke mye penger i det store og hele. Man tjener også en del på div oppdrag underveis, særlig bankoppdragene. Det er vel online det er å tjene på det tror jeg. Jeg får 800k i online cash pga. forhåndsbestilling. Det kan komme godt med om det er nye eiendommer eller biler osv. Endret 15. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som vet om en kan se fremgang av pre-load på spill under nedlasting? Eller foregår det bare skjult? På konsollen. Gå inn på Playstation Store. Bla ned i selve Store til "Library" Sorter på "installasjons dato" Bla helt ned i listen. Der ligger spill som skal pre-loades, hvor lenge til de begynner, og hvor mye som er nedlastet. Takker! fant GTA V der, men det står ikke hvor mye som er nedlastet, kun hvor lenge det er til release. kanskje det er fordi nedlasting ikke har startet ennå.. wlan er så sjukt tregt på min PS4, noen andre som har Telenor sitt nyeste modem og får bra hastighet på trådløst mot ps4? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som vet om en kan se fremgang av pre-load på spill under nedlasting? Eller foregår det bare skjult? På konsollen. Gå inn på Playstation Store. Bla ned i selve Store til "Library" Sorter på "installasjons dato" Bla helt ned i listen. Der ligger spill som skal pre-loades, hvor lenge til de begynner, og hvor mye som er nedlastet. Takker! fant GTA V der, men det står ikke hvor mye som er nedlastet, kun hvor lenge det er til release. kanskje det er fordi nedlasting ikke har startet ennå.. wlan er så sjukt tregt på min PS4, noen andre som har Telenor sitt nyeste modem og får bra hastighet på trådløst mot ps4? Pre load starter den 16. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er den 16. nå, og jeg får ikke til å laste ned. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 kanskje det er fordi det ikke den 16 ennå i usa (de er vel ca 6timer etter ca), hvis en har kjøpt med us konto, som jeg har gjort Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Det er den 16. nå, og jeg får ikke til å laste ned. preload kan somregel startes mellom 18.00 og 22.00 norsk tid den dagen spillet kan preloades viss man kjøper fra US psn, så du må nokk vente en del timer har og 3 spill som skal startes i kveld Og spillet kan ikke startes før enten 06.00 eller 09.00 norsk tid på lanseringsdagen, dette kan ikke endres på noen måte 06.00 viss de går ut fra east coast og 09.00 viss de går ut fra west coast tidsone Endret 16. november 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg kjøper på norsk PSN. I tillegg er det en timer som sier når spillet kan spilles, og den teller ned til midnatt natt til tirsdag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Er ikke noe fast klokkeslett i dag. Pleier å skje på ettermiddagen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Noen som har opplevd at remote kontrollen fjuske på L2 og R2 knappene? Mine gjør det. Min ps4 er kjøpt rundt jule tider i fjor. Er det noe å klage på? Mulighet for å få nye? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Er nok bare å bytte de der du handlet. DS4 har desverre vist seg å være av veldig varierende kvalitet, gjelder nok spesielt for kontrollere kjøpt i ved lansering og utover fjoråret. Noen som har handlet nye kontrollere på denne siden av året og som kan komme med erfaringer rundt gummien på stikkene etc? Endret 16. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Handlet i september, gummien er inntakt enda. Men L2 knirker noe inni hampen... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Samme som han over her. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Fått byttet ny og handlet en til i sommer. Begge gummiene mine er slitt ut.. Men ikke noe problemer med L2 og R2 hos meg Edit: jeg har fått no pre loada av GTA V. Den var først på 46GB, men ble til slutt bare 606MB jeg måtte laste ned først! Endret 16. november 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er den 16. nå, og jeg får ikke til å laste ned. Jeg laster ned nå på Norsk PSN. Gå til Library -> velg GTAV -> Velg Download. Da vil den begynne å forberede nedlastning. Deretter vil GTAV legge seg i meny linja sammen med alle andre spill du har. For å se hvor mye som gjenstår av nedlastning, velg Options -> Information. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Nedlastingen startet i 3-tiden i natt. Er snart ferdig her. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Pengene for forhåndsbesttilingen av GTA ble betalt kl 3 i natt. Men kan likevel ikke laste ned spillet, eller finne det på bibloteket.Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Gå inn her trykk på brukernavnet ditt, download list, finn GTA V. Så kan du starte nedlastingen. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Hjertelig takk Står dog bare venter, og at det er nedlastningskø. Selv om jeg ikke har noe annet som lastes ned samtidig. Rare greier Endret 16. november 2014 av Furulinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå