Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at dere mottar mail fra Playstation store. Kommer dere inn på de linkene som er i mailen? Fikk en mail nå med GTA forhåndsbestilling, men kommer bare til "Site not avaiable". Testet både i IE & Chrome.

Mener dette var diskutert før i denne tråden??

Lenke til kommentar

Hva synes dere om ny og gamle CoD?

CoD Ghost vs CoD Advanced Warfare?

Hadde faktisk forventet litt mer av CoD AW, da jeg synes Ghost er kanskje bedre(litt av alt), eller greier liksom ikke sette fingeren rett på hva jeg mener hva som er bedre / dårligere, men noe er det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Sikkert for å forbedre den 18ende. Kommer tross alt spill som Far Cry 4 og GTA V på samme dag + LBP 3 (US) og Dragon Age (US). Vi snakker ganske mye trafikk på 1 dag.

:-O LBP3 kommer nå? Trodde ikke det var før neste år.... Oh lord.... Altfor mye bra på trappene for tiden, aner ikke hva jeg skal begynne med :-p

Lenke til kommentar

Det er dags for å reklamere på mine avrivne gummiknottar på kontrollen. Kjøpte den på Elkjøp, nokon som har møtt problemar der?

En kompis av meg har levert 2 kontroller med samme problemer på Lefdal i Ålesund , som vel er nærmest samme kjeden, og han fikk nye kontroller på dagen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en kan se fremgang av pre-load på spill under nedlasting? Eller fåregår det bare skjult?

På konsollen.

Gå inn på Playstation Store.

Bla ned i selve Store til "Library"

Sorter på "installasjons dato"

Bla helt ned i listen.

Der ligger spill som skal pre-loades, hvor lenge til de begynner, og hvor mye som er nedlastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...