Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Jeg har alle spillene i AC-rekken, og fullført alle bortsett fra AC3 (den i USA). Den mislikte jeg sterkt.

BlackFlag var kjempegøy, koste meg tilogmed stort med Freedom Cry DLC som jeg fant på tilbud.

Men av en eller annen grunn finner jeg det lite fristende å anskaffe AC Unity, rett og slett fordi lav framerate alltid har irritert meg noe i disse spillene (vanskelig å stikke av når det hakker som bare det), multiplayer (gidder ikke slikt, har ikke tid), og tydeligvis ingame kjøp av utstyr.. Ganske drøyt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper bare jeg klarer preloade GTA5, Farcry3 og Dragon Age 3 innen tirsdag, blir heftig mye belastning på psn fra søndag siden preloaden starter for alle 3 spilla for de som har kjøpt i usa, og GTA og Farcry i resten av verden, og i tilegg med vedlikehold på psn 6 timer på mandag så er jeg noe i tvil da de 3 spilla er godt over 100gb tilsammen med oppdateringer

Lenke til kommentar

Er litt i tenkeboksen rundt Far Cry altså. Jeg har vel i gunn nok å spille for tiden, og i neste uke starter flyttekaoset. Leiligheten er solgt og jeg levler opp til hus :D

Så da blir det å finne roen der og så ta opp spillingen etter hvert, da har jeg plenty med titler og velge og vrake i! Sinnsyke tider med mange gode titler nå altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...