Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Til dere som bruker trådløs, har dere prøvd homeplugs? :)

Noe nettverksforsterking dette? Hvordan påvirker dette NAT, jeg tolker det som at det kun firsterker signalet fra router uten å legge flere "hinder" til ?

Som Evil-Duck sier så bruker man husets strømnett til å videreføre signal fra ruter og til der man ønsker :) signalkvaliteten avhengerer av avstand fra uttak til uttak :) jeg Streamer 1080p filmer fra pc i andre etasje og til stuen nede med devolo dlan mini 500mbit :)

Aha, da må jeg ha tenkt på rene wifi-forsterkere da, det er kanskje en bedre løsning i tilfelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har handlet PES2015 fra us storen her?

Kjøpt det , fikk lastet det ned og startet det .. Men får kun spillt en åpningskamp. Supercupen mellom Sevilla og real Madrid

har du sjekka om hele spillet er nedlastet? dette kan sjekkes i innstillinger, systemlagring, så finner du spillet og trykker viss ikke hele spillet er nedlastet så er dette grunnen til att du bare får spilt åpningskampen

Lenke til kommentar

Etter at 2.0 og 2.0.1 kom har MANGE slitt med ustabil downloadspeed. Tror det holder på å bli fikset.

Er det forresten flere som sliter med at ting ikke lastes ned i standby modus? Jeg skrudde på nå, og da begynte update til PS4 og COD AW og laste ned. Poenget er vel at disse _allerede_ skal være lastet ned? Har skrudd på alt av innstillinger, så det er korrekt, men jau

Hadde det samme problemet, men det løste seg når jeg skrudde det på i instillingene. Vet ikke om det var patchen som skrudde det av. Farten var det ingenting å si på. Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Spillet kjører visst som dritt på begge konsollene. Er vel rundt 20fps virker det som folk skriver, samt masse andre horrible bugs. Her har vi et spill som virkelig har gått for en ultimat "filmatisk" opplevelse, som så mange utviklere nå tydeligvis higer etter.

Ja, er vist det nye dette. Krysser virkelig fingrene for en mer filmatisk opplevelse denne generasjonen ;)

For en gjeng hos Ubisoft altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Litt synd at folk i det hele tatt kjøper AC: unity, og viser at slik ubisoft holder på er helt ok.

hva mener du? har bare spilt noen timer kan ikke skjønne hva du mener med "slik ubisoft holder på..."

Lenke til kommentar

Måtte gi meg i Unity etter få timer spilling siden jeg fikk skallebank av att frameraten hopper og skipper såpass som den gjør, rett og slett halvferdige spill ubisoft har begynt å gi ut, viss ikke farcry er bedre så dropper jeg alt fra Ubisoft fremover...

AC Black Flag, Farcry 3 og Watch Dogs var bra titler etter min mening så hadde mine håp, men ser dårlig ut etter denne dritten kom ( får håpe de patcher de største bugsa i AC Unity siden jeg kjøpte det digitalt :hm: )

Kan og nevne att Unity føles halvferdig ut når det kommer til kampsytemet samme med løping og klatring, virker som de rett og slett ikke gadd gjøre seg ferdig med spillet og satset på at det var bra nokk

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...