g.i.r.l. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis du sitter og hyler i stolen din har du drukket for mye kaffe/Cola. Det er trist at det beste fra E3 er at Sony ikke er dårligere enn enn MS. Hvem som var best mtp. på spill vet jeg nå søren, men Sony vant uten tvil Internet og velviljen til 80% av alle hardcore gamere med sin konferanse. Men ja det er uten tvil litt trist at den tingen som i størst grad førte til at Sony gikk av med seieren, er noe som opp til nå har vært en selvfølge på alle andre konsoller. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fant dette som jeg syntes var meget interressant Because Microsoft is using DDR3 some of the space in the GPU has been used to allocate 32MB of ESRAM along with data move units to compensate for the bottlenecks of that particular memory setup. As a result only 12 Compute Units (cores over which processing load can be spread) were left in . On the other hand Sony's GDDR5 memory has ample bandwidth and thus there is no need for extra hardware to compensate so it can pack the core with 18 Compute Units which gives the PS4's GPU roughly 50% more raw power. So yes, they are both using the same CPU/GPU but, at least on paper, the PS4's GPU has an edge in raw power.. Of course we won't really see how games are impacted in either console until developers fully grasp what they have available to them which won't fully happen until the second generation of games at least. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Noen som vet måla på ps4. Hadde akkurat ikke plass til xbox one i TV benken, har bare 33cm i bredden å gå på og xbox one var 34,5 cm Endret 11. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Noen som vet måla på ps4. Hadde akkurat ikke plass til xbox one i TV benken, har bare 33cm i bredden å gå på og xbox one var 34,5 cm Approx. 275×53×305 mm (width × height × length) (tentative, excludes largest projection) 2.8kg http://www.scei.co.jp/corporate/release/130611a_e.html Endret 11. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ble ikke å se PS4 igår natt, sovnet da det begynte >< men ser ikke ut som noen prater om de eksklusive spill til PS4, var det ikke mange nok? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er nok greit med litt luft da, om du vil unngå YLOD. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 jaja men da har jeg ihvertfall god klaring, da blir det ps4 på meg, så får vi se om det blir xone etterhvert Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ble ikke å se PS4 igår natt, sovnet da det begynte >< men ser ikke ut som noen prater om de eksklusive spill til PS4, var det ikke mange nok? tror de avventer til Gamescom, vil jo ikke kjøre MS i grøfta. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ble ikke å se PS4 igår natt, sovnet da det begynte >< men ser ikke ut som noen prater om de eksklusive spill til PS4, var det ikke mange nok? Her har vi en som er rimelig lei seg at Ps4 gjør det bra, Visst du hadde fulgt med så har ikke Xbox visst så mange ekslusive spill heller, Mest spill nå er til begge konsoller, Og hør hva Dore sier, de må spare på kruttet. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Her har vi en som er rimelig lei seg at Ps4 gjør det bra, Visst du hadde fulgt med så har ikke Xbox visst så mange ekslusive spill heller, Mest spill nå er til begge konsoller, Og hør hva Dore sier, de må spare på kruttet. Herregud så barnslig du er. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Følgt med? Så på MS konferanse, de hadde bare eksklusive titler, for det meste og det var faktisk ganske mange. Har hele tiden hørt Sony folk skrike ut om eksklusive titler siden PS4 og X1 ble visst fram men hører ikke en pip nå lenger, I wonder why. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Microsoft gjorde det bra på spillfronten i går, noe de var nødt til å gjøre for å fortsatt kunne rivalisere med Sony. Så, det nærmer seg forsåvidt likt der, er bare tusen andre ting PS4 gjør så mye bedre en Xbox, skal ikke begynne å nevne. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Det er ingen tvil hos meg lengre, jeg kjøper PS4 på dag èn. Det var helt fantastisk når Jack Tretton sa at konsollen ikke trenger å være online og brukte spill kan brukes uten problemer. Det var virkelig et herlig stikk til Microsoft og jeg fikk faktisk litt gåsehud når man hørte reaksjonen fra publikum. Prisen er også veldig veldig bra og det gjør at jeg tror at PS4 får en god lansering. Utenom det så var høydepunktet for meg helt klart Kingdom Hearts 3 og Final Fantasy XV, og etter det jeg forstod så er disse kun til PS4... Dette er spill som er verdt en konsoll alene og forsterker derfor mitt positive inntrykk av PS4. Vi fikk kanskje ikke se nye spill fra studioer som Naughty Dog, Quantic Dream, Sony Santa Monica eller Media Molecule, men vi vet jo at de lager noe... Jeg tør ikke tenke på hvor bra disse spillene kommer til å bli. Det er fremdeles nok av eksklusive spill som kommer til lansering eller nærme lansering: Knack, Infamous: Second Son, DriveClub og Killzone: Shadow Fall. Indiestøtten er også en finger til Microsoft og veldig gledelig. Jeg sier bare "hade bra" Microsoft, dere klarte ikke overbevise meg om at Xbox One er verdt å kjøpe på lansering. Kommer til å kose meg med Playstation 4, PC og Wii U i årene som kommer :-) Endret 11. juni 2013 av SirKratoS 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Følgt med? Så på MS konferanse, de hadde bare eksklusive titler, for det meste og det var faktisk ganske mange. Har hele tiden hørt Sony folk skrike ut om eksklusive titler siden PS4 og X1 ble visst fram men hører ikke en pip nå lenger, I wonder why. Bortsett fra Ryse, Killer Instinct og Forza, kommer ikke det meste på andre plattformer også? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bortsett fra Ryse, Killer Instinct og Forza, kommer ikke det meste på andre plattformer også? Dead Rising 3, det nye spillet fra Resistance folkene (husker ikke navnet) Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dead Rising 3, det nye spillet fra Resistance folkene (husker ikke navnet) Dead Rising 3 var vel tidsekslusivt, noe som betyr at det sener kommer til Spillestasjon 4. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Ryse så ut som et Qte mareritt, ikke interessert i det. Insomniac sitt prosjekt virka spennende, Killer Instinct er sweet og Below det ene Indie spillet som ble vist var ganske kult, og selvfølgelig Quantum Break fra Remedy. Microsoft var mye bedre enn forventet, men online restriksjoner og brukt spill biten er faktisk en ødeleggende faktor for meg og der tok Sony mange poeng, både prinsipielt, men også på en praktisk måte. Endret 11. juni 2013 av Akrabra Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Dead Rising 3 is an open world survival horror video game, being developed by Capcom Vancouver and published by Microsoft Studios. Står da overalt at det blir eksklusivt til Xbox One, ikke at jeg har noe imot om det hadde kommet til PS4. Endret 11. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå