Mala Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 MW2 drepte COD online for min del. IW på sitt dårligste. Men av en eller annen grunn har jeg nå lyst å teste AW altså. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Eneste grunnen til at jeg beholder spillet er pga Split screen da jeg må ha noe å spille med venner. Det betyr ikke spillet er dårlig! Men heller at det er så likt de gamle sett bort ifra nye våpen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Jeg spilte MW3 og BO 2. Før det var BO det siste beste COD spillet i serien for min del. Ghost hoppet jeg over, det virket veldig jalla. AW gir i alle fall en god følelse så langt. Minner litt da jeg hentet BO på Spaceworld for mange år siden. Hadde ikke samme følelse når jeg først spilte MW3 og BO2. Det kan godt være kontrollen gjør spillet mer behagelig, men jeg elsket den gamle 360 kontrollen, så tviler litt også. Spillet flyter som sagt nydelig og spill motoren er presis. Opplever INGEN form for lagg eller noe feil i spillet så langt (spilt i 3 timer nå). Det skiller seg veldig fra de eldre COD spillene, men samtidig har man det som gjorde de spillene så gode. Jeg liker at det skjer litt og det gjør det også i AW. Jeg skal ikke komme med min mening om spillet helt sikkert enda siden jeg har spilt såpass lite, men jeg har en veldig god følelse. Spillet får også glimrende mottakelse rundt om på nettet. Folk gir virkelig AW en sjanse og det virker som også folk er veldig fornøyd for en gang skyld. Jeg synes ikke spillet er likt de gamle, i alle fall ikke MW3 og BO2. AW virker mye bedre, både i skyting, opplevelse, flyt og gameplay. De to andre spillene var direkte dårlig og kjedelig i lengden. Altfor OP våpen osv. Tror ukene frem mot GTA V går fort med AW i alle fall. (Ble veldig mye forkortelser her nå ser jeg.) Endret 3. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Eneste grunnen til at jeg beholder spillet er pga Split screen da jeg må ha noe å spille med venner. Det betyr ikke spillet er dårlig! Men heller at det er så likt de gamle sett bort ifra nye våpen Syntes det blir litt dumt å si at det er så likt bortsett fra nye våpen. Dette er vel den største endring CoD har gjort siden Modern Warfare. Du blir ikke drept av random claymors, og spillet er blitt mer taktisk hvis man er flink å holde seg mobil. De andre CoD spilla har vært samme greia bare setting satt i 2 verdenskrig eller modern, og noen nye multiplayer modes hvert år. Med AW så syntes jeg det fundamentale har endret seg helt. Så forstår ikke hvorfor dette er det som kopierer mest. men men Endret 3. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Apekatzen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 The Crew (Beta Code) 7 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 The Crew (Beta Code) Takketakk. Fikk registrert meg, håper på kode. Sto det forresten noe om ca når beta-perioden startet? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg mener det er på Torsdag (6/11). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ser ut til det ble beta tillgang, knall. Takk for linken! Håper vi får laste ned litt før, tar jo dagesvis for meg med mitt nett Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og senere idag blir det gameplay video og mer info om GTA V til PS4! Fra CVG og IGN! Tror det er i 19:00 tiden hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Direkte da antar jeg? legg gjerne ut link til hvor det kan ses, vil jeg følge med på! Endret 4. november 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Takk for beta-kode. Registrerte meg for PS4. Gleder meg til å teste ut The Crew. MMO med biler høres veldig spennende ut Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 testet singleplayer AW nå, og de cutscene spillet har er helt drøy. ser utrolig lekkert ut. lenge siden jeg har hatt god følelsen til et cod spill, men dette var knall Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Legger du merke til framedroppene til 50 fps mens du spiller? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt denne koblingen mellom mobilen og kontrollen? Skal kjøpe Xperia Z3 og PS4. Skal koble telefonen til PS4-kontrollen. Følger denne ekstra duppeditten med PS4 eller må man kjøpe den for seg selv? Isåfall.. hvor finner jeg den? Kan få kjøp fra her; https://prisguiden.no/produkt/sony-gcm10-219118 Teknofil.no har også skreve en artikkel om dettan http://www.teknofil.no/artikler/spill-ps4-pa-sony-mobilen-din/165173 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 lurer på om den der funker på alle telefoner. siden remote play er mulig på alle telefoner nå bare ved hjelp av root og noen små filer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Funker på min Nexus 5. Eneste er jeg ikke får brukt DS4 enda, men gutta på XDA jobber hardt med saken. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor blir det av The Wolf Among Us? skulle bli sluppet i dag, men finner ingenting på PlayStation Store =/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Funker på min Nexus 5. Eneste er jeg ikke får brukt DS4 enda, men gutta på XDA jobber hardt med saken.ds4 funker fint hos meg på galaxy s4. eller, har ds4 er bare koblet til ps4en min, men funker jo fjell når jeg spiller på s4'en forde om. Er ingen lag. Når du svarte på om det funker, du mente da den ds4 addon saken som festet på mobilen ikke sant? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor blir det av The Wolf Among Us? skulle bli sluppet i dag, men finner ingenting på PlayStation Store =/ The Wolf Among Us: A Telltale Games Series will ALSO be arriving in stores for Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, and PS Vita on November 4th in North America, and November 7th in Europe! Står litt nede på siden http://www.telltalegames.com/blog/categories/blog Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 The Wolf among Us er veldig bra. Likte den bedre enn The Walking Dead, og håper det kommer sesong 2 snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå