Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 COD AW er drit fett! Elsker det så langt. Synes spillet flyter bra og god balanse. Samme sa du om fifa 15 når det kom ut. En måned senere: Crap Jau, men er ikke like avhengig av AI i COD. Det går mer på deg selv. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det ser rimelig dårlig ut må jeg si for å være nextgen. Det virker også ganske tregt, og i pvp tåler folk mye. Likte hardcore bedre. Ja. Begravelsen i starten der så nesten ut som et ps2 spill. Begredelig grafikk der. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nå har vel CoD aldri vært en god pekepinn på god grafikk. Samtidig syntes jeg det flyter mye bedre enn Ghosts. Stortrives foreløpig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) COD var vel nettopp kjent for god grafikk og flyt i sin glanstid. Og nå er det vel en ny motor også (?) og enda så ser det så-som så ut altså. Men det er vel fortsatt offer for at det også må kjøre på de gamle konsollene, og det er så jævlig synd at det atter en gang er tilfellet. Endret 3. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Finnes det egenttråd til COD AW? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Denne kan vel brukes https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579917 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) COD var vel nettopp kjent for god grafikk og flyt i sin glanstid. Og nå er det vel en ny motor også (?) og enda så ser det så-som så ut altså. Men det er vel fortsatt offer for at det også må kjøre på de gamle konsollene, og det er så jævlig synd at det atter en gang er tilfellet. Sledgehammer har ikke laget spillet til xbox 360 og og ps3, de har bare laget til ps4, xbox one og, så er det et annet selskap som har portert over til forrige generasjon. Kanskje bare meg men har aldri forbundet CoD med god grafikk på mange mange år. Sammenlignet med andre spill Battlefield serien/bad company etc etc. Men CoD har alltid prioritert 60fps som jeg syntes er et must i fps. Vet jeg er en av få dog som prioterer stabil 60fps og litt dårligere grafikk sammenlignet med god grafikk og 30 fps. Syntes også folk bør teste spillet før de sier grafikken er så som så. Endret 3. november 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg synes spillet ser pent ut jeg. Jeg rekker liksom ikke å sitte å tenke over grafiske feil når det går såpass fort uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ja det er riktig, men det er vel fortsatt samme motor som må skaleres? Eller er det den gamle som blir brukt på forrige generasjon? Ser bare for meg at en helt ny motor bygget kun med nyere hardware i tankene ville vært mer utslagsgivende. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Flere som opplever lagg her og der? I cod Endret 3. november 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Flere enn meg som opplever kødd med matchmaking i Evolve alphaen? Finner jo ingen spillere :/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det ser rimelig dårlig ut må jeg si for å være nextgen. Det virker også ganske tregt, og i pvp tåler folk mye. Likte hardcore bedre. Bilder jeg har sett av CoD:AW ser da virkelig ikke så dårlig ut, men ødelegges mye av dårlig lyssetting og effekter. Hadde det vært bedre hadde vi hatt et ganske så pent spill. Det er forresten PC-versjonen jeg har sett bilder av, da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Flere som opplever lagg her og der? I cod Som i nettverkslagg eller fps drop? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Nettverkslagg. Jeg byttet til mobilt bredbånd og det ble bedre:) Etter å spilt et pr timer må jeg si jeg er møkk lei. Var ikke gøy å spille online. Liker mye bedre bf4. Men hver sin smak. Beholder spillet for split screen med venner samt single player. Men til multiplayer er bf best Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Hver sin smak. BF og COD er to forskjellige spill. BF er mer taktisk og strategisk, mens COD er mer action og moro. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ikkesant. Hver sin smak. Har egentlig alltid likt bedre battlefield men føler jeg må ha cod for split screen spilling. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ser nå på folk som streamer AW. Er spillet verdt det? Hva er bra med spillet? Hva er ikke så bra? Det er ingen aktive tråder for øyeblikket om AW. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Om du liker de tidligere god spillene så er dette bra spill for deg. Men har du ikke likt de tidligere spillene er spillet ikke verdt det da det gir lite nytt gameplay messigt Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Om du liker de tidligere god spillene så er dette bra spill for deg. Men har du ikke likt de tidligere spillene er spillet ikke verdt det da det gir lite nytt gameplay messigt Oja, stoppet å spille COD etter MW3. Likte ikke Black Ops 1 og MW3 så godt. MW2 var unikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå