Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men fra spøk til revolver, optimisten i meg sier at det kommer til å ta seg opp igjen hvis Sony vil unngå en massiv "shitstorm" som holder på å samle seg opp mot de.. Det er mange gamle holdninger fra ps3 tiden igjen i ledelsen virker det som, det holder åpenbart ikke lenger når konkurransen overkjører de hva online tjeneste angår.

Når jeg ser tilbake så startet det greit forrige november, og budskapet dere var klar den gangen. "This is #4ThePlayers". Et år i etterkant virker det som nevnte budskap er glemt og man er tilbake i gamle trakter.

Pessimisten i meg er derimot enig med det Tor Rasmussen sier om at nedetid er noe vi sansynligvis kan venne oss til en stund fremover :nei:

Edit: Nå mente jeg ikke å ødelegge den muntre stemningen rundt mockingen altså :p

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg per dags dato ikke sliter så mye med PSN nettverket og dette via mobilt bredbånd.

Men kan ikke si at jeg har tid til å spille så forferdelig mye , fikk tatt en Dark Souls 2 økt for 2 uker siden og hadde det morro med noen som invaderte meg , men utover det så skjer det ikke så mye.

Lenke til kommentar

Nei eg er heldigvis inne i en utbrent periode nå, der jeg bare slår på konsollen for og så irritere meg over at jeg faktisk ikke vil spille. Mye jobb dreper jo stemningen også da selvfølgelig.

Må være DriveClub klikkebyene som tappet meg helt :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva i all verdens navn og rike er det folka bak youtube appen til ps4 har tenkt med !?

Husker at jeg irriterte meg stort over sidelengs tataturet på ps3 også har dem jaggu meg tatt det videre til ps4.

Skulle tro det var en smal sak og implentere standard tastaturet til ps4 , ikke at det er super raskt , men det er mye bedre enn sidelengs varianten til youtube appen(e).

Tar jo 3 år og søke på noe som helst :wallbash:

Lenke til kommentar

Har ikke merket noen ting av samme grunner som de over, men helt klar vanvittig kjedelig for de som spiller mye. Noe som vet noe om hvor vanskelig det er for Sony å få til skikkelige servere? Miceosoft er åpenbart i særklasse av forskjellige grunner slik jeg forstår det.

Lenke til kommentar

Hva i all verdens navn og rike er det folka bak youtube appen til ps4 har tenkt med !?

Husker at jeg irriterte meg stort over sidelengs tataturet på ps3 også har dem jaggu meg tatt det videre til ps4.

Skulle tro det var en smal sak og implentere standard tastaturet til ps4 , ikke at det er super raskt , men det er mye bedre enn sidelengs varianten til youtube appen(e).

Hvis du har android telefon/iphone så kan du koble den til ps4 og bruke tastaturet der, evt å bruke youtube app på telefonen til å styre appen på ps4 :)

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

Hvis du har android telefon/iphone så kan du koble den til ps4 og bruke tastaturet der, evt å bruke youtube app på telefonen til å styre appen på ps4 :)

Hehe er klar over det :-) , men er irriterende at det er sånn allikevel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...