Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fungerer vertfall fint her. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 PSN....satan å jeg hater deg. Søppla gikk ned igjen her nå. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg får NW-31194-8 feil ved pålogging.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 det finnes en konsoll hvor nettjenesten fungerer (det var en tull) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Kommer heller ikke inn. Litt ironisk at jeg fikk en mail med et spørreskjema fra Sony playstation om hvor fornøyd jeg er med playstation plus tjenesten.... (imens sier jeg bare: "xbox on", irriterende da jeg hadde tenkt å spille destiny på ps4) Endret 28. oktober 2014 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehe, ja men det triste er at det er jo sant NIrD Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 det finnes en konsoll hvor nettjenesten fungerer (det var en tull) Wii U? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 det finnes en konsoll hvor nettjenesten fungerer (det var en tull) Wii U? da er det fler av de da.... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Da ble jeg og kastet ut, fikk vertfall installere oppdateringen før Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Men for faen. Jeg får jo ikke sett på TV2 Sumo når PSN er nede...... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 I det minste så kan vi sikkert se frem mot noen uker med "stability updates" nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Dette begynner å bli mer og mer latterlig. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nei, jeg tror dette blir trenden en stund.DC tok så mye kapasitet at de bruker en evighet på å komme ajour.Så kommer Share Play, som skal kreve sitt.Om en uke kommer CoD:AW som genererer mye onlinespilling.Så kommer Assassin's Creed Unity som vil fokusere mye på online.Så kommer holiday season i USA, hvor det skal selges mange PS4 på black friday etter thanks giving.Så kommer julen 2014 hvor mange pakker opp en PS4. Sony sin serverhåndtering minner meg om norsk veipolitikk.Vi bygger ikke for fremtidens trafikk, men bygger ut når korken er et faktum.Og da bygger vi ut akkurat til å blir kvitt korken, og dimensjonerer ikke for forventet trafikk i nær fremtid. Så Sony kommer nok til å bli husket for mye nedetid høsten 2014, og mon ikke vinteren 2014/15. 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg startet opp ps3en nå for å spille Tales of Symphonia, ble logget på PSN med en gang. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg startet opp ps3en nå for å spille Tales of Symphonia, ble logget på PSN med en gang. Det er nok fordi du valgte et anstendig spill. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Tror nok de som jobber teknisk med PSN ikke blir hørt av ledelsen. Det er nok en del økonomiske beslutninger i dette også, men det kan også begynne å koste dem dyrt hvis de ikke tar tak i dette og dimensjonerer opp godt nok. De er jo ikke helt ferske i gamet, så de burde være i stand til å fikse det. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Sony to put new investment in PSN due to “huge” numbers Sony has finally managed to reveal some promising financial reports, posting positive numbers for Q1 2014. Speaking about the current state of the market, Chief Financial Officer Kenichiro Yoshida, Corporate Executive Hiroki Totoki and Senior General Manager Kazuhiko Takeda said, “In Europe or the Americas I think the market is growing because the multiplatform PlayStation title Watch_Dogs was released, not just for PlayStation, but this is just an example that the market is being more brisk than ever. Xbox One reduced their price tag, so the total size of the pie is increasing now.” Thanks to this surge in popularity, more is going to be done to invest in the Playstation Network, which has often struggled to keep up with Xbox LIVE. “About the costs, this year is a year of investment, and we have to do another round of investment in systems. As you know the PlayStation 4 has social networking functions and the number of sessions the people engage in is huge, much larger than before. The cost of the network and server costs are higher, and therefore there’s requirement for investment.” De sier at det er nødvendig å investere i flere servere, så flott, men ingenting blir sagt om når dette skal skje Utklippet er tatt fra denne siden: http://www.flickeringmyth.com/2014/08/sony-put-new-investment-psn-due-huge-numbers.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå