Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Men det kommer til å koste 5 dollar i måneden for å spille online da. Det er litt kjipt. Visste ikke at de hadde gjort Ps pluss et must for Online. Men wth, jeg har tjent så mye penger på Ps pluss at jeg bryr meg ikke. Og det beste er at man kan ivertfall velge og betale eller ikke. Men litt kjipt visst man tenker seg godt om. Folk (og meg) er i 100 så ingen fokuserer på de negative tingene De bruker og kutte prisene ned i høytider for og få flere folk inn, så man kan ende med og betale mindre i måneden. Men Ps PLuss kan man bare kvitte seg med enkelt via PSN, har hørt at det er forferdelig og kvitte seg med Xbox live. Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Populært innlegg Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Beste delen på E3. Bare å nyte. Endret 11. juni 2013 av Crazy Joe Davola 10 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 PLAYability Ja, men det passer ikke til min Mortal Kombat refferanse. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er legendarisk, rett og slett! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Eh FF Ekslusivt som jeg kjøpte Ps3 for kommer nå til Ps4. Wth man , dette spillet er nok grunn for meg og kjøpe ps4. Ser masse godiser til VIta og I am soo happy right now! Til de som sier ps4 viser lite spill. Jeg har bare sett masse spill som ser dritbra ut. Endret 11. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mine herrer. For første gang på 10 år skal Xboxen ut av huset til fordel for PS4. 5 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tviler på at du er alene med å ta den avgjørelsen. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette er utrolig. Jeg var så innstilt på å kjøpe ny PC. Jeg våkner opp og ser at PS4 støtter bruktspill på samme måte som PS3. Når butikkene åpner skal jeg ut og kjøpe PS4. Jeg har flere Xbox som skal ut av huset. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Mine herrer. For første gang på 10 år skal Xboxen ut av huset til fordel for PS4. Thomas, dette var en stor lettelse. Har vært mye sniksnakk og bekymring de siste dagene! Sony viser muskler og lojalitet mot kundene, det skal belønnes av meg på alle måter. Endret 11. juni 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Prisen på 399 dollar er heller ikke dum. Pluss at du slipper å ha ekstrautstyr som Kinect oppkoblet. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sony vinner i alle kanter. Jeg er så lettet over å kunne fortsette å samle spill. Det blir selvfølgelig ikke på konsollen jeg først hadde håpet å gjøre det på, men allikevel. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Mine herrer. For første gang på 10 år skal Xboxen ut av huset til fordel for PS4. Det er såpass. Er det ikke flott at du våkner opp og ser Sony kom med gode nyheter angående bruktspill, ikke lisensjekk, spille offline singelplayer, 399$, trenger ikke det kamera ala "PS Connect camera " o.l? Endret 11. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det er såpass. Er det ikke flott at du våkner opp og ser Sony kom med gode nyheter angående bruktspill, ikke lisensjekk, spille offline singelplayer, 399$, trenger ikke det kamera ala "PS Connect camera " o.l? Ja, det er fantastisk. Jeg mener at Microsoft har ødelagt alle fordelene med en spillkonsoll. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ja, det er fantastisk. Jeg mener at Microsoft har ødelagt alle fordelene med en spillkonsoll. Husk at Microsoft kan enda endre på det greiene dem har laget, siden det er under subject to change Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Sony vinner i alle kanter. Jeg er så lettet over å kunne fortsette å samle spill. Det blir selvfølgelig ikke på konsollen jeg først hadde håpet å gjøre det på, men allikevel. Er så enig så enig. Er en samler selv, så dette var fantastisk. Må og si jeg sikler litt når jeg tenker på hva de kan få til på PS4. Uncharted 4 og neste GoW Husk at Microsoft kan enda endre på det greiene dem har laget, siden det er under subject to change Vi får håpe de tar til fornuft. Endret 11. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er så enig så enig. Er en samler selv, så dette var fantastisk. Må og si jeg sikler litt når jeg tenker på hva de kan få til på PS4. Uncharted 4 og neste GoW Vi får håpe de tar til fornuft. Vet. Jeg kjøper ikke collectors edition med disker som er ubrukelig etter å ha installert spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men da tar jeg "kveld". Sittet stille nå i 17 timer Står opp igjen klokken 13.00 Må drømme mer om FFXV og KH3! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da har jeg forhåndsbestilt for 3099,- på coolshop.com 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Herregud saa dum jeg er Xp jeg satt paa 2012 E3 videon og ikke 2013, hahah Tok en halvtime foor jeg skjoonte det . 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå