Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bloodborne er bare 30fps folkens, det betyr at du ikke kan nyte det.

Det var det første jeg registrerte når jeg starta alpha klienten. Jeg liker ikke den type spill spesielt. Men det hadde utvilsomt vært mye penere og behagelig å spille med dobbelt så mange bilder pr sek. Spesielt siden det er mye på skjermen av detaljer. Som fks gjerder og porter og mye små detaljer. Detaljer som blir helt borte så fort du beveger deg.

Du kan fint nyte det i 30fps. Men det hadde vært mye bedre i 60fps.

Lenke til kommentar

Vi hadde aldri noe bra spill før PS4 :wee:

Joda, WipeOut og Gran Turismo kjørte vel i 60 fps...

Har ikke noe fanatisk forhold til 30vs60 fps, men syns det er behagelig når det er jevnt høyt. Assassins Creed blir litt slitsomt og irriterende iblant når man prøver å stikke av, men pga bildeoppdateringen lugger det så mye at man ikke veit hvor man løper hen. Men der er vel egentlig hovedproblemet at det ikke er 30fps engang...

Last of Us ble jo fantastisk i 60fps, men har ikke lyst til å kutte noe særlig i de grafiske kvalitetene pga 60fps.

Men kravet er at det ikke dropper under 30

• Liker 2
Lenke til kommentar

Klart man kan nyte spill i 720p og 30fps med superduper grafikk, spesiellt om man setter grafikk over gameplay. Men for min del nyter eg stort sett pen grafikk når eg ser film eller er ute i naturen. Når det kommer til spill betyr gameplay mest, dvs at oppløsning og bildeflyt gir meg ein best mulig opplevelse i samspill med AI, hendelser og spillmekanikk.

Med di nye konsollane forventer eg at man i det minste får oppløsning tilpassa det som er standard på TV og PC-skjermer, dvs 1080p samt at bildeflyt holder seg på jevne 60fps. Men eg innser at di fleste velger grafikk-sminke framfor gameplay, spesiellt når di får såpass mange gode argument fra spillutviklere om at 30fps er meir enn nok og oppløsning ikkje betyr noko for det kan oppskalerast.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kan vi ikke bare legge oppløsning og frames diskusjonen død? Alle har tross alt rett og ingenting er riktig! Personlig er jeg fornøyd så lenge det ikke lagger når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...