Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bloodborne blir i 30fps. Da utviklerne synes 60fps passer best i FPS spill og ikke action spill. Personlig har jeg ikke noe problem med 30fps og forstår PS4 ikke er en PC.

Men slike uttalelser får det til å koke altså. Hvem er disse folkene som mener slik da? Ser det mange plasser, tillogmed hos Naughty Dog så var det flere som foretrakk 30fps. Vel...helt til dem fikk prøvd The Last of Us i 60fps. Da forandret folket mening...

Men hvilke type utviklere er dette egentlig som sier slik? Spiller dem ikke spill på noe annet en konsoller og dem sine begrensninger og vet ikke bedre liksom? Blir helt oppgitt jeg altså...

http://www.vg247.com/2014/10/27/bloodborne-dev-targeting-30fps-because-its-the-best-for-action-games/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvis den var rettet mot meg kan du ta med den lengere inn i tekniske skogen.

Jeg ser helt klart forskjell på 30 vs 60.

Tlou var ikke hakkete på min skjerm i 30 smooth as butter, kanskje tven din er problemet?

Så du sier far cry 4 blir mindre underholdene hvis det var 900p? Det er jo bare vås

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hvis den var rettet mot meg kan du ta med den lengere inn i tekniske skogen.

Jeg ser helt klart forskjell på 30 vs 60.

Tlou var ikke hakkete på min skjerm i 30 smooth as butter, kanskje tven din er problemet?

Var til alle som synes 30 fps er bedre... Det er ikke bare hakking som gjør 60fps bedre. Det er respons tid, hvordan all form for bevegelse enten det er du som kontrollerer eller objekter i spillet blir skarpere og mer detalj rikt.

Bare se på den demonstrasjonen her på en enkel animasjon. Når det er mange objekter og da spesielt med mye detaljer så forsvinner detaljer i 30fps. I 60fps så beholder en detaljene og skarpheten. Noe som er viktig for meg ihvertfall nå jeg spiller.

http://boallen.com/fps-compare-html5.html

Så du sier far cry 4 blir mindre underholdene hvis det var 900p? Det er jo bare vås

Far Cry 4 blir noe mindre detaljert i 900p. Ingen stor krise. 900p @30fps eller 900p @60fps. Det er en helt annen diskusjon. Og noe en virkelig ser forskjell på fort.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg sa ikke at 30fps er bedre generelt. Jeg likte tlou i 30fps bedre.

Har altid ment at det er langt i fra alle spill som trenger 60fps. De er helt fine i 30, så lenge det ikke går under.

Heller høyere oppløsning, lavere fps enn omvendt

Man ser ikke forskjell på 900p vs 1080p uten å zoome inn og se de ved siden av hverandre

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...