Aleks Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Første gang på lenge jeg ser skikkelig frem til et spill. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Nja , stor fan av far cry 3, men i det siste har Ubisoft skuffet så mye at jeg ikke helt klarer å bli hyped over noen av utgivelsene deres... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg gleder meg veldig til FC4. Skal bli gøy å leke seg i en stor, vakker og etter hva jeg har sett variert åpen verden. At Ubisoft gjør og sier mye rart er jeg dog enig i. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det her er faen meg genialt altså! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Virker nydelig ut. Spent på hvordan det fungerer i praksis, men fungerer det slik videoen viser, er dette virkelig revolusjonerende. Da slipper man å betale 599,- kun for å spille noen timer med kompiser i uken. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp det virker til å være en helt genial tjeneste, men så var det disse sony serverenne som skal ta seg av dette da... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp det virker til å være en helt genial tjeneste, men så var det disse sony serverenne som skal ta seg av dette da... Og om det ikke er de vil det også blir problemer om man skal spille med en som har en linje på under 1mbit kan jeg tenke meg. Vi får se. Sony har vel tatt hensyn regner jeg med Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har testet en del streaming til PS Vita fra PS4. Hjemme der PS4en står har jeg 25-5 linje , og der jeg hadde vitaen var jeg på en 4g oppkobling på rundt en 50-50 mb. En merker litt delay og tror jeg ville slite med å spille f.eks FPS online, men til bilspill og 3. persons spill fungerte det strålende. Så helt håpløst er det jo ikke at de kan få til dette Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Huff, regner ikke med at Sony har tatt hensyn til noe som helst men, håper jeg tar feil! Egentlig savner jeg bare mapper og DLNA! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Med en såpass "avansert" tjeneste som SharePlay så vil det nok kreve at man har en brukbar stabil linje. Regner uansett med at det ikke nødvendigvis vil virke knirkefritt fra dag en, men masse potesialle med denne tjenesten. Sliter man/eller opplever generelt dårlige hastigheter med PS4 så anbefaller jeg en titt her: http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/PS4/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Skal bli spennende å se hvilke linje kapasitet begge må ha for at dette skal bli optimalt. Det er jo strengt tatt video streaming så noe voldsomme linjer burde ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Fra mine foreldre litt utenfor bergen med en 20bit linje og til haugesund med en 60mbit linje streamet jeg feks resogun helt fint edit: med ps vita altså Endret 24. oktober 2014 av Ooinaru Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette kommer jo til å åpne opp for mye digital lån av spill bland personer en har på PSN. En skal ikke se bort ifra at det vil bli en ganske så stor greie rundt dette om det fungerer bra. Fks opprette tråd på forumet her hvor en kan ønske å prøve et spill og avtale tid for lån osv. Spennende greier! 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette kommer jo til å åpne opp for mye digital lån av spill bland personer en har på PSN. En skal ikke se bort ifra at det vil bli en ganske så stor greie rundt dette om det fungerer bra. Fks opprette tråd på forumet her hvor en kan ønske å prøve et spill og avtale tid for lån osv. Spennende greier! Godt forslag! På den måten er det lettere å ungå å brenne seg hvis det er spill en sitter litt på gjerdet for å kjøpe! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp! Ganske så genialt! Artig med slike funksjoner... Ikke mange dagene til vi får teste det..kommer vel til uka om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jepp! Ganske så genialt! Artig med slike funksjoner... Ikke mange dagene til vi får teste det..kommer vel til uka om jeg ikke husker feil. Genialt hvia det funker i allefall! Men håper det er mer til oppdateringen enn det de har annonsert til nå.. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Kommer garantert mer oppdateringer som er verdt å legge merke til, men Sony tar seg veldig god tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Er den spill streame greia til PS4 i Norge? Fungerer ikke når jeg har US på maskina. Serveren er for langt unna Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) Det her er faen meg genialt altså! Stemmer, viss det fungerer sånn noelunde er dette den beste tjenesten jeg som gamer noen gang har fått Edit: Online gaming var så klart større.. Men ja! Endret 25. oktober 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Men dere som har problemer; Vasker dere håndkontrolleren med Jif eller noe sånt, eller bruker håndkrem? Kan være en kjemisk reaksjon med gummien..? Jeg har tenkt samme tanken selv. Begge mine kontrollere, ene som var med PS4, og andre kjøpt månedsvis senere hos COOP OBS, har slitt gjennom gummien på venstre stikke. Og jeg merker særlig etter å ha spist chips, at gummien ble litt "flytende"/klebrig/klissete. Har tenkt på om fettet fra chipsene har løst opp litt av gummien. Og da kan vi igjen "forske" på om folk med mye hudfett får slitt sine kontrollere hurtig, og folk med lite hudfett sitter med kontrollere som ikke mister gummien. Første gang på lenge jeg ser skikkelig frem til et spill. Dette ser bra ut. Har ikke fanget interessen min tidligere. Men nå i savn av en god single player FPS-opplevelse, tror jeg FC4 kan være tittelen. Har alltid likt single player campaign i CoD og BF-serien, men synes de siste årene single player er blitt tynnere og tynnere. Så mon ikke FC4 gir meg en god del underholding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå