Auto Asmodeus Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 "Som regel ikke råd".. Det er nok ikke derfor. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) "Som regel ikke råd".. Det er nok ikke derfor. De som spiller på konsoll har som regel ikke råd til en fullspekka pc, det må være noe av det dummeste jeg har lest i denne tråden til nå. så dere mener alle som har en konsoll har råd til en pc til 6-10k som må oppgraderes iløpet av de neste 2-6 åra? for min del velger jeg heller ett par spill som garantert funker på en konsoll gjennom hele levetida enn å bruke penger på nye deler til en pc som ikke vil kjøre nye spill om 3års tid, har og begrensa med penger til denslags så for min del er konsoll det eneste alternativet jeg har når det kommer til spill, og jeg tviler på att jeg er den eneste her som ikke svømmer i penger Endret 23. oktober 2014 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Jeg tror at de som konsekvent velger konsoll, er stort sett de som ikke har interesse av å ha en PC stående i stua i grunn. Endret 23. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Må ha begge deler. PC til fps spill og strategi der jeg spiller kompetivt. PS4 til Fifa og andre eventyrspill og ikke minst bilspill. Enkelte til passer seg kun på PC og andre på PS4. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg tror at folk velger det de velger på bakgrunn av mange forskjellige faktorer, og å isolere det til svart/hvitt blir banalt og litt for enkelt. Ser forøvrig frem til table Top racing på PS4: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hah, Uncharted i ekte film, med norsk og dansk tale. Var faktisk veldig bra. http://www.youtube.com/watch?v=bKrdjJ4VFIk 4 Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ser at PS4 nå koster 2985 hos Expert. Hadde egentlig tenkt til å vente på noen juletilbud til ps4, men det blir vel ikke stort billigere enn dette? Er dog ikke på lager for øyeblikket, så er jo mulig at de endrer prisen når den er på lager igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det var en meget fin pris ja Jeg ville kjørt på! Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ser at PS4 nå koster 2985 hos Expert. Hadde egentlig tenkt til å vente på noen juletilbud til ps4, men det blir vel ikke stort billigere enn dette? Er dog ikke på lager for øyeblikket, så er jo mulig at de endrer prisen når den er på lager igjen. Koster det samme på komplett. Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Ser at PS4 nå koster 2985 hos Expert. Hadde egentlig tenkt til å vente på noen juletilbud til ps4, men det blir vel ikke stort billigere enn dette? Er dog ikke på lager for øyeblikket, så er jo mulig at de endrer prisen når den er på lager igjen. Koster det samme på komplett. Ser det, men står at det kun er for Altibox-kunder. Kan jo forsøke å bestille, men tviler på at bestillingen går gjennom..Så får vel vente til den kommer på lager hos Expert Endret 23. oktober 2014 av Walter_White Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Kun for altibox kunder den prisen på komplett. Edit: slo meg på den. Må legge inn kundenummer fra altibox for at den skal gå gjennom. Endret 23. oktober 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 http://www.dualshockers.com/2014/10/23/ps4-firmware-update-2-0-masamune-will-be-released-in-five-days/ Hurra.. 1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er psn nede? Kommer inn på ps store. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er psn nede? Kommer inn på ps store. Nei, PSN er oppe hos meg. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 http://www.dualshockers.com/2014/10/23/ps4-firmware-update-2-0-masamune-will-be-released-in-five-days/ Hurra.. Nice, gleder meg til å teste shareplay. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Håper de poster full liste over features snart Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Japp, og de bør virkelig ha spart mye krydder. Om de allerede har annonsert de største nyhetene blir jeg veldig veldig skuffet. Det er langt fra hva jeg forventet å skulle ha på en spillkonsoll i 2014 mtp. hvor teknologien er. I så tilfelle vil PS4 oset være sånn typ mange år bak Xbox One når det kommer til OS. Til og med OSet til 360 er X antall ganger med avansert enn PS4 sitt. EDIT: Har de utelatt DLNA og pausing av nedlastinger er det i alle fall krise, og de kan da like så godt fjerne "#4players". Siden det eneste folk har mast om 1 år nå er de to funksjonene. Endret 23. oktober 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ser at PS4 nå koster 2985 hos Expert. Hadde egentlig tenkt til å vente på noen juletilbud til ps4, men det blir vel ikke stort billigere enn dette? Er dog ikke på lager for øyeblikket, så er jo mulig at de endrer prisen når den er på lager igjen. Det er så typisk, når jeg kjøpte min PS4 for 2,5 uker siden... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Outlast 2 is in Development, Dev Confirms Kult. Likte Outlast veldig godt. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Japp, og de bør virkelig ha spart mye krydder. Om de allerede har annonsert de største nyhetene blir jeg veldig veldig skuffet. Det er langt fra hva jeg forventet å skulle ha på en spillkonsoll i 2014 mtp. hvor teknologien er. I så tilfelle vil PS4 oset være sånn typ mange år bak Xbox One når det kommer til OS. Til og med OSet til 360 er X antall ganger med avansert enn PS4 sitt. EDIT: Har de utelatt DLNA og pausing av nedlastinger er det i alle fall krise, og de kan da like så godt fjerne "#4players". Siden det eneste folk har mast om 1 år nå er de to funksjonene. SharePlay er nå det beste som har skjedd på mange år, viss Xbox ikke har denne funksjonen er de milevis bak. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå