Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 DRM er DRM. Det ødelegger hele poenget med å samle spill til en konsoll, fører med seg nettkrav, mister alt når konsollens tid er over osv. Da blir det PC. Det er den beste måten å bevare det jeg kjøper. 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Pussing hvordan det begrepet plutselig har kommet til å bety noe veldig spesifikt. Strengt tatt har Sony hatt DRM på konsollene sine siden 1994. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Det er typen DRM som betyr noe, vett. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 All diskusjon rundt E3 og Playstation kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1519124 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Drm vil nok eksistere i en eller annen form, enten det er ps4 eller xbone :-) spm er vel hvordan sony har gjort det kontra microsoft :-) spiller uansett ingen rolle for meg da jeg stort sett kjøper nytt eller fra ps store :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Drm vil nok eksistere i en eller annen form, enten det er ps4 eller xbone :-) spm er vel hvordan sony har gjort det kontra microsoft :-) spiller uansett ingen rolle for meg da jeg stort sett kjøper nytt eller fra ps store :-) Men det spiller en stor rolle for de som ikke ønsker å leie spill fra Sony og Microsoft. 1 Lenke til kommentar
No Life Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som vet om hva som er forskjellen fra en PS4-kontroller kontra den gamle? Er det mulig å bruke PS3-kontrollere på PS4'en? Sorry, hvis det besvart før.. orker ikke å bla igjennom tråden Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noen som vet om hva som er forskjellen fra en PS4-kontroller kontra den gamle? Er det mulig å bruke PS3-kontrollere på PS4'en? Sorry, hvis det besvart før.. orker ikke å bla igjennom tråden Jeg mener og ha sett noen skrive at du kan bruke den gamle kontrollen, De har jo samme knapper og alt. Men vet ikke 100 % Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Men det spiller en stor rolle for de som ikke ønsker å leie spill fra Sony og Microsoft. Ja den ser eg jo :-) tenkte på det å kjøpe bruktspill fra feks gamestop osv.. Er jo selvfølgelig interessert i å eie det eg kjøper :-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dualshock 3 kan ikke brukes på PS4, men Move er støttet. http://www.joystiq.com/2013/02/21/yoshida-dualshock-3-wont-work-with-ps4/ 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Shuhei Yoshida har sagt eksplisitt at PS3-kontrollere ikke vil fungere med PS4. Unntaket er Move (og sannsynligvis Navigation Controller). 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja den ser eg jo :-) tenkte på det å kjøpe bruktspill fra feks gamestop osv.. Er jo selvfølgelig interessert i å eie det eg kjøper :-) Om Sony gjør noe av det samme som Microsoft allerede har gjort, vil det si at bruktspill ikke blir å eksistere mer. Det vil heller ikke være noe poeng i å eie en fysisk disk, ettersom det bare er en forenklet måte å laste inn spillet på. Det blir så å si det samme som å laste ned spillet, bare raskere. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg mener og ha sett noen skrive at du kan bruke den gamle kontrollen, De har jo samme knapper og alt. Men vet ikke 100 % Såvidt jeg har fått med meg så skal det ikke være mulig å bruke ds3 på ps4 :-/ har ikke link men et kjapt google søk kommer nok til å bekrefte det.. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Om Sony gjør noe av det samme som Microsoft allerede har gjort, vil det si at bruktspill ikke blir å eksistere mer. Det vil heller ikke være noe poeng i å eie en fysisk disk, ettersom det bare er en forenklet måte å laste inn spillet på. Det blir så å si det samme som å laste ned spillet, bare raskere. Skjønner! Satser på at sony går mot strømmen da, sjøl om eg tviler på det da utgivere/utviklere sansynligvis presser på for å hindre bruktspill :-) noe som forsåvidt er forståelig da de taper på det.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det ser ut til at Playstation 4 kommer til å koste ca. 4000 kroner ved launch! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 BRUTALITY! 100 dollar billigere, støtte for brukte spill og ingen jalla online DRM med alt det innebærer. MS er knee-deep. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 BRUTALITY! For ikke å si FATALITYYYY! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men det kommer til å koste 5 dollar i måneden for å spille online da. Det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 For ikke å si FATALITYYYY! PLAYability Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) For ikke å si FATALITYYYY! Akkurat det jeg siktet til Animality, babality, samma pokker, dette var total overhøvling. Men det kommer til å koste 5 dollar i måneden for å spille online da. Det er litt kjipt. Mtp. hva du får ellers, om de fortsetter å kjøre slik de gjør nå, så er det overlevbart. Endret 11. juni 2013 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå