LarZen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Musikk på USB...hvor får en tak i musikk en kan flytte rundt og spille på hva en vil idag? Spørsmålet høres kanskje dumt ut..men jeg har ikke brukt mp3 filer på sikker 10år. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har ingen USB-penner liggende, helt unødvendig. DLNA er det vi skulle hatt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... shait, tenkte ikke på drm engang, sorry! Da vet jeg ikke hvor brukbar den musikken som er kjøpt vil være! Noe mer positivt: http://www.dualshockers.com/2014/10/17/ps4-update-2-0-sony-shares-a-lot-of-info-on-share-play-broadcast-and-live-from-playstation-improvements/ liker at jeg skal kunne spille feks Destiny med folk som ikke har spillet, artig funksjon og en grei måte å la noen på vennelisten prøve spill før de kjøper Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Alt dette er flott og dette, men nå begynner dette å minne mer og mer om hvordan Sony rævkjørte PSN med PS3. Fundamentale mangler og så kjører de hardt ut med tidenes mest bedritne stor satsning i form av Playstation Home.... For noe forbanna piss. Det nytter ikke å komme med mer og mer kødd, gull og grønne skoger før det grunnleggende sitter som støpt. Og det gjør det faen meg ikke hos Sony. Endret 17. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ser at jeg skulle lagt til "hvis Sony får skikk på serverene sine" i innlegget mitt over Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, ikke noe ment mot deg altså Men jeg forstår ikke Sony altså. Nesten som om de dysser ned sin manglende evne til å få orden på PSN med gode nyheter til oss frustrerte brukere. Biter ikke på meg ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Har sagt det for mange ganger sikkert, men er 1 år siden konsollen ble lansert nå. Kan ikke huske å fått noen oppdatering på konsollen som er av betydning. Bare i oktober patchen til xbox one, så kom mkv support over usb og dlna, bedre multitasking etc. Men på PS4 kan jeg fortsatt ikke lage mapper eller organisere spilla mine. bah. come an sony Endret 18. oktober 2014 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja MS overkjører Sony gang på gang med oppdateringene sine, det er sikkert og visst. 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, jeg skjønte det men i utgangspunktet burde jeg formulert det slik;) at Sony pisser i motvind her er det ingen tvil om! Tror ikke det er så mange her på forumet som biter på, håper ikke det i allefall.. Jeg ser for meg at ps4 salget synker betydelig hvis det fortsetter slik, julesalget nærmer jo seg og så hvis Sony vil selge mer bør og Må de også ta tak i problemene! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har sagt det for mange ganger sikkert, men er 1 år siden konsollen ble lansert nå. Kan ikke huske å fått noen oppdatering på konsollen som er av betydning. Bare i oktober patchen til xbox one, så kom mov support over usb og dlna, bedre multitasking etc. Men på PS4 kan jeg fortsatt ikke lage mapper eller organisere spilla mine. bah. come an sony Er mye som kunne blitt patchet inn underveis. Begynner jo å lure på om software avdelingen til Sony er fullstendig inkompetent, Xbox One får jo månedtlige oppdateringer og har etter det jeg har lest fått mange flere funksjoner. Apputvalget er jo betydelig bedre også for de som bryr seg om det. Har kikket litt på ps bloggen og og det er ufattelig få svar å få fra de ansvarlige når man lurer på ting. Eneste måten å få svar på er å skrive til Shuhei Yoshida på twitter virker det som.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sikkert ment til de som har samlet mye musikk over årene, eller de som kjøper fra itunes, wimp, spotify feks? Selv om de fleste streamer nå så er det faktisk noen som kjøper musikken sin fremdeles Hmm...trodde filer fra itunes,wimp og spotify var under drm og kun virket på programmet dem er kjøpt i... Ja det er vel noen som kjøper musikk enda..kan ikke huske sist jeg gjorde det dog... Om man skal begynne å laste ned filer fra Spotify og Wimp så er programmene mot sin hensikt også da. Tullet av Sony å prioritere slike ting på en 2.0 oppdatering. Dette kunne heller vært med i 2.1 f.eks. Det er jævla tungtvindt å laste ned sanger, overføre dem til USB, sette i USB-pinnen også starte programmet. Når man liksom allerede har Spotify åpent fra før.. Tullete, rett og slett tullete. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Skulle prøve Driveclub online nå for n'te gang. Jeg joinet en event og kom på en server med mange andre spillere. Begynte nesten å tro at det var noe galt, men heldigvis kræsjet spillet før løpet startet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg fikk testet det online nå omsider, men det var visst tivolibiler det gikk i.Så det ble blodsmak og skremte naboer atter en gang. Faen for ett spill. Endret 17. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Illustrasjons bilde av Driveclub. 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Treffende! Rett og slett helt spot-on! Har dere sett hvordan AIen holder på om dere lar feltet kjøre forran dere? Det er jo anarki og fullstendig ragnarokk! Endret 17. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så konklusjonen er at spillet er fubar? Tror som mange andre at dette er kroken på døren for Evolution studios, om ikke så kommer det i allefall til å rulle noen hoder. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Spillet solgte jo veldig bra, men det spørst hvor aktivt miljøet vil være etter den fullstendig bak mål katastrofale lanseringen, og oppfølgingen av denne i ettertid. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Evolution kommer nok til å få en ny sjanse. Sony har stengt ned del studioer de siste årene, så jeg tror at folk kommer til å reagere ganske negativt dersom Evo også blir stengt ned. Spesielt nå som PS4 selger så bra. Endret 17. oktober 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå