Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Dere som går for 100 % i SoM, hvor lang tid har dere brukt ca?

Da fikk jeg 100%. Brukte 21 timer og 40 minutter. Men det er inkludert en del springing ned for å ta hånd om urolig barn i senga :-p Så har stått mye på dødtid.

Men har ikke alle trophiesene, men den viser 100% pga. alle challengene, main missions og side quests.

Grattis :)

Jeg går rundt og leiter etter sopp og jakter, også mangler jeg 1-2 weapon challenges, så er jeg done. Får ikke spilt igjen før til helga dog.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke finne PS4 verken på nettbutikker eller butikker i Tromsø. Synes det er merkelig at det skal være utsolgt over alt når det er 1 år siden maskinen kom på markedet. Hva kommer dette av?

stor etterspørsel i forhold til enheter de klarer produsere enkelt å greit

Ser ut som cdon har inne på lager:

http://cdon.no/spill/playstation_4/spillkonsoll/

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke finne PS4 verken på nettbutikker eller butikker i Tromsø. Synes det er merkelig at det skal være utsolgt over alt når det er 1 år siden maskinen kom på markedet. Hva kommer dette av?

Flere paller med konsoller på Coop i Haugesund i går ihvertfall. Har aldri sett større mengde før :p

Lenke til kommentar

Jeg har ps4 og kun et spill, nemlig fifa15. Gidder ikke kjøpe spill til blod pris. Så jeg er ute etter tips om salg/bra pris på spill... Har noen tips?

De to jeg er mest ute etter er Assassin Creed og Shadow of Mordor, men ellers er jeg åpen for det meste

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt Murdered: Dark Souls littegrann, og nå er jeg dritt lei. Makan til bugga spill har jeg ikke hvert borti. Hele spillet har lukket seg minst 4 ganger ila en time om det ikke er mer.

Kræsja en gang hos meg i løpet av første gjennomgang. Dårlig opplegg...

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt Murdered: Dark Souls littegrann, og nå er jeg dritt lei. Makan til bugga spill har jeg ikke hvert borti. Hele spillet har lukket seg minst 4 ganger ila en time om det ikke er mer.

Kræsja en gang hos meg i løpet av første gjennomgang. Dårlig opplegg...
Siden min forrige post har spillet kræsjet 3 ganger til. Dette er bare latterlig. Er vel spillet det er noe galt med og ikke cd'n, så er vel ikke noe poeng i klage der jeg kjøpte det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...