Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg falt veldig for shadow of mordor. Sitter med challenges og sidequests nå og er enda ikke mettet.

samme her, skulle ønske jeg bare hadde tid til å spille det mer. ble ferdig med storyen i går, og nå må jeg få 100%. Digger det spillet. Årets største overraskelse for min del.

Lenke til kommentar

Ja psn er nede i omtrent 2 timer til... Skulle ha 7 timers vedlikehold. Jeg får ikke spilt Destiny, men alle andre spillene mine får jeg spilt. Destiny hevder jeg er pålogget en annen plass hehe

Hæ? Jeg har spilt Destiny i godt over en time allerede nå uten problemer

Lenke til kommentar

Jeg falt veldig for shadow of mordor. Sitter med challenges og sidequests nå og er enda ikke mettet.

samme her, skulle ønske jeg bare hadde tid til å spille det mer. ble ferdig med storyen i går, og nå må jeg få 100%. Digger det spillet. Årets største overraskelse for min del.
Oppe i 94% nå. Fullført alle bue- og snikoppdragene samt. Hunting og ranger oppdragene. Men føler det er uendelig med oppdrag hvor man skal frigjøre slaver. Tar jeg ene oppdraget så dukker det opp neste. Så må jobbe litt for å ta alle de. Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Dere som går for 100 % i SoM, hvor lang tid har dere brukt ca?

Da fikk jeg 100%. Brukte 21 timer og 40 minutter. Men det er inkludert en del springing ned for å ta hånd om urolig barn i senga :-p Så har stått mye på dødtid.

Men har ikke alle trophiesene, men den viser 100% pga. alle challengene, main missions og side quests.

Lenke til kommentar

Ok, da er det kanskje håp for meg også :) Ble plutselig mange spill om dagen, nå gjelder det å holde fokus og kjøpefingen i sjakk.

hehe. Jeg brukte før og kjøpe nye spil med en gang de kom ut selvom jeg hadde flere fra før jeg ikke var ferdig med det. Luksusproblem i know.

Men det førte faktisk til at når jeg endelig hadde tid til å spille så klarte jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skulle spille. Som førte til at jeg ikke spilte i det hele tatt :p

Nå kjøper jeg et spill og blir ferdig med det, kanskje to, hvis de er veldig forskjellige.

Forøvrig kan du sjekke progression på shadow of mordor og se hvor mange main missions du har tatt. Spillet blir enda bedre etterhvert, starten er lit gørr.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...