Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 PSN er oppe, og har vært det en stund nå. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ikke hos meg hvertfall, var oppe for en time siden, men gikk ned igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er noen som skrev at det funket etter en restart av konsollen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 psn funker fint her har vert online siden klokka 3, men nå er det tid for pinnekjøtt 1 Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ingenting her, har ikke kommet online i hele dag... Noen som vet når det er oppe igjen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Jeg kommer inn på storen på PS4, men ikke på PS3en. Endret 11. oktober 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
MarcuzAurelius Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Nå er jeg lei. Gir opp hele greia, er vel bare å innse at det ikke blir noen avslapning med destiny i dag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 En full restart av PS4 fikk meg online. Holdt ikke å bare prøve å logge på...kan være helt tilfeldig. Men er verdt et forsøk om dere vil prøve. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har ikke hatt problemer i det hele tatt idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ser GTA V har kommet som forhåndsbestilling. Krever 50gb!!! får med den millionen fordelt på sp og mp, samt 300k ekstra til mp hvis man bestiller før 3 november, Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er det på EU Store du kan forhåndsbestille GTA V, lord nuker? Vet at man kan bestille det via US Store hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, ligger ute på norske psn til den ikke fult så nette sum av 549,- Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hadde i utgangspunktet tenkt å forhåndsbestille GTA V på PS4, men etter all problemet med PSN så er jeg usikker på om jeg tør. Frister mer å bestille til X1 fordi Xbox Live er mer stabilt. Skulle tro PSN ble mer stabilt nå som vi betaler for å spille online. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hmm....etter den siste patchen i Diablo 3 så har spillet hengt seg 2 ganger på rad i Adventure modus nå. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Sortebillen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har et lite nettverksproblem på min PS4. Laster ned en update på BF4, filen er på 2200MB. Har ikke kommet halvveis engang, men fortsatt 73 minutter igjen av nedlastingen..En kjapp test via speedtest.net på PCn, viste disse resultatene: Ping 2ms, Download Speed 60.54mbps, Upload Speed 26,25. Da jeg kjørte nettverkstesten på PS4, stod det 2,6mbps download speed og 2,1mbps upload speed. Hvorfor har min PS4 så dårlig nettverkshastighet? Begge testene ble gjort i samme rom (kjelleren). Ruteren er en etasje opp. Bruker ikke ethernetkabel PS4 og laptopen. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har et lite nettverksproblem på min PS4. Laster ned en update på BF4, filen er på 2200MB. Har ikke kommet halvveis engang, men fortsatt 73 minutter igjen av nedlastingen.. En kjapp test via speedtest.net på PCn, viste disse resultatene: Ping 2ms, Download Speed 60.54mbps, Upload Speed 26,25. Da jeg kjørte nettverkstesten på PS4, stod det 2,6mbps download speed og 2,1mbps upload speed. Hvorfor har min PS4 så dårlig nettverkshastighet? Begge testene ble gjort i samme rom (kjelleren). Ruteren er en etasje opp. Bruker ikke ethernetkabel PS4 og laptopen. Så dårlig skal det ikke være, kansje dette kan hjelpe: http://portforward.com Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hmm....etter den siste patchen i Diablo 3 så har spillet hengt seg 2 ganger på rad i Adventure modus nå. Andre som har opplevd dette? ingen problem her så langt og har vell spilt ca 5 timer+ til dagen siden patchen kom Lenke til kommentar
Sortebillen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Har et lite nettverksproblem på min PS4. Laster ned en update på BF4, filen er på 2200MB. Har ikke kommet halvveis engang, men fortsatt 73 minutter igjen av nedlastingen.. En kjapp test via speedtest.net på PCn, viste disse resultatene: Ping 2ms, Download Speed 60.54mbps, Upload Speed 26,25. Da jeg kjørte nettverkstesten på PS4, stod det 2,6mbps download speed og 2,1mbps upload speed. Hvorfor har min PS4 så dårlig nettverkshastighet? Begge testene ble gjort i samme rom (kjelleren). Ruteren er en etasje opp. Bruker ikke ethernetkabel PS4 og laptopen. Så dårlig skal det ikke være, kansje dette kan hjelpe: http://portforward.com Takk for svar, men forstår ikke helt hvordan dette med "port forward" funker? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Om du kjører ps4 på wifi kan du prøve kabel rett i maskina for å se om problemet ligger der. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Har et lite nettverksproblem på min PS4. Laster ned en update på BF4, filen er på 2200MB. Har ikke kommet halvveis engang, men fortsatt 73 minutter igjen av nedlastingen.. En kjapp test via speedtest.net på PCn, viste disse resultatene: Ping 2ms, Download Speed 60.54mbps, Upload Speed 26,25. Da jeg kjørte nettverkstesten på PS4, stod det 2,6mbps download speed og 2,1mbps upload speed. Hvorfor har min PS4 så dårlig nettverkshastighet? Begge testene ble gjort i samme rom (kjelleren). Ruteren er en etasje opp. Bruker ikke ethernetkabel PS4 og laptopen. Så dårlig skal det ikke være, kansje dette kan hjelpe: http://portforward.com Takk for svar, men forstår ikke helt hvordan dette med "port forward" funker? Det skal være guider for den ruteren du har på portforward.com, alternativt googler du litt. Det er viktig for en del onlinefunksjoner at datatrafikken får kommet seg igjennom brannmuren og da må du åpne porter.. Endret 12. oktober 2014 av Ham 550 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå